Hakutulokset

  1. M

    Täällä luovuttaja

    mulla meni ihan käsivarret kananlihalle kun luin viimeisen lauseen. Onnea!!! Ja hyvää loppuraskautta! Elämän paras yllätys epäilemättä! Olin jo ehtinyt hävetä naiiviuttani, kun olin kuvitellut että osa munasolun saajista haluaisi tietää luovuttajasta tarkemmin, olipa helpottava tietää ettei...
  2. M

    Täällä luovuttaja

    Onnea kaksosaarteesta ja kiitos kauniista sanoista!!! Lapsettomuutta on niin paljon, että tavallaan koen huonoa omaatuntoa siitä että miehelleni ja minulle lapsi suotiin niin 'vaivattomasti'. Luovuttamalla pyrin kai myös kierrättämään omaa onneani, tai maksamaan maailmankaikkeudelle takaisin...
  3. M

    Täällä luovuttaja

    että monesta voisi tuntua ikävältä tai häiritsevältä tavata munasolun antaja. Enpä ole sitä tuolta mustasukkaisuuskantilta osannut ajatellakaan. Hyvä tietää :)! Tuskin kuitenkaan olisin jatkossa munasolunsaajaperheen kanssa tekemisissä vaikka ennen luovutusta tapaisimmekin tai ainakin...
  4. M

    Täällä luovuttaja

    "Klinikka lahjoittaa munasolusi naiselle, jonka pituus sekä hiusten ja silmien väri vastaavat omiasi. Munasolun voit kuitenkin luovuttaa myös tutullesi. Tällöin asiaa käydään läpi vielä ylimääräisellä psykologikäynnillä, johon voivat sinun ja vastaanottajan lisäksi osallistua myös miehenne. Näin...
  5. M

    Täällä luovuttaja

    Hei! Olen alle kolmekymppinen akateemisesti kouluttautunut nainen ja vajaan vuoden ikäisen lapsen onnellinen äiti. Olen jo pidemmän aikaa harkinnut munasolujen luovutusta. Olen ottanut yhteyttä muutamaan klinikkaan, ja tarvetta lahjoituksille tuntuu riittävän. Asiaa tutkiessani pisti silmään...

Yhteistyössä