Hakutulokset

  1. P

    rh-neg ja km

    Ehdottomasti vaadit nyt selvitystä asiaan!! Minä olen saanut myös keskenmenon rv8 ja jouduin ITSE SANOMAAN että laittakaapas piikki peppuun!! Olivat mua jo laittamassa sairaalasta kotiin, mutta snaoin että höpsis, tärkein meinaa unohtua! Sitten alkoi hoitaja ihmettelemään ja otti gyneen (joka...
  2. P

    Lantio synnytyksen jälkeen

    Kiitos kun olette vastailleet! :flower: Minulla synnytyksestä aikaa kuukausi. Viikko sitten kokeilin farkkujani, ja huomasin etteivät mahdu lantion kohdalta kiinni vaikkei ylimääräisiä kiloja ole. Eli lantioluut selvästi leventyneet. Nyt jännityksellä odotan palautuvatko koskaan ennalleen :/...
  3. P

    Lantio synnytyksen jälkeen

    Hei! Onko teillä muilla lantio levennyt raskauden ja synnytyksen seurauksena? En siis tarkoita ylimääräisiä kiloja vaan lantioluiden levenemistä. Huomasin, että minulle on käynyt niin. Muutamat vanhat farkut eivät mahdu kiinni! Harmittaa kovasti, koska tulee kalliiksi ostella uusia...
  4. P

    Lantio synnytyksen jälkeen

    Hei! Onko teillä muilla lantio levennyt raskauden ja synnytyksen seurauksena? En siis tarkoita ylimääräisiä kiloja vaan lantioluiden levenemistä. Huomasin, että minulle on käynyt niin. Muutamat vanhat farkut eivät mahdu kiinni! Harmittaa kovasti, koska tulee kalliiksi ostella uusia housuja...
  5. P

    Sideharsoista

    Heips! Löysin tällaisen vanhan keskustelun harsoista.. Miten tällaisilla lokakuun ilmoilla, pidättekö jotain harsoa rattaissa? Minulla kolemn viikon ikäinen vauva ja ulkoillaan päivittäin. Olen ihmetellyt, miksi joillakin on harso laitettuna kuomuun kiinni?? Eikai nyt niin kylmäkään ole? Ja...

Yhteistyössä