Hakutulokset

1. H

"raskausoire"-ketju

tiut: Etkö ehtinyt siis tehdä vahvempaa plussaa ennen tätiä? Onko vuoto ihan kunnon menkkavuotoa vai millasta? Entä oireet? Kurja kuulla et näin nyt kun ensin sait sen haamun.. Mut onko enää pientäkään toivoa et kyse olis valemenkoista? :) Täällä menee päät sekasin epävarmuudesta. Oireet on...
  2. H

"raskausoire"-ketju

m-a-y: Millä kiertopäivä sulla on menossa? Tollaset lorahtelut/niukat vuodot mun mielestä voi olla ihan harmittomia. Kun esim. seksin jälkeen saattaa vuotaa pikkasen kun limakalvot on herkemmät raskauden aikana. Voi olla myös kiinnittymisvuotoa. :)
  3. H

"raskausoire"-ketju

Evangelina: Mulla kans on ollut finnejä jo parin viikon ajan eikä mulla yleensä ole. Edes menkkojen yhteydessä! Nyt niitä ilmaantuu koko ajan ja samoin semmosta pientä näppyä otsa täynnä :D Joo teen testin huomenna... Toivotaan parasta! Lohduttaa ehkä sekin vähän et edellisessä raskaudessa en...
  4. H

"raskausoire"-ketju

Hei Evangelina. Kuvittelisin et sun vuoto oli ihan jotain normaalia, mun siskolla oli jotain tollasta kans ihan alussa, mutta nyt sillä tuhisee pikkunen kotona ;) Eli älä stressaa asiaa, tee huomenna testi :) Oireet ainaki on tallella ja mulla on ihan samoja oireita. Tosin en nyt tiedä sit oonko...
  5. H

"raskausoire"-ketju

Tervetuloa joukkoomme jännäämään AnuT! Raskaustesti ostoksille vaan! :) Täällä ollaan vähän ihmeissään. Tein tänään r-testin, joka näytti vahvaa haamua. Eli ei yhtä tummaa kuin kontrolliviiva, mutta kuitenkin kirkkaan punainen ja todella selkeä viiva, jonka luokittelin toki heti plussaksi...
  6. H

"raskausoire"-ketju

Hei Evangelina. Rv 4+3 on viidettä viikkoa. Tuliko sulla tuo vuoto sillon kun menkkojen olis kuulunut tullakkin? Toivotaan, että oot edelleen raskaana. Vuoto sulla ainakin oli tosi vähästä jos vain päivän kesti, itselläni km vuoto kesti viikon verran. Jos toi vuoto oli sulla sillon kun menkkojen...
  7. H

"raskausoire"-ketju

Grill: Onko sulla säännöllinen kierto, ootko varma ettei noi sun oireet johtunut ovulaatiosta? :) Itsellä kävi niin, luulin että oon raskaana mut olikin ovulaatio tulossa ;) mulla tosin epäsäännöllinen kierto. Mä ymmärrän sen et saisin ittelleni pahoinvoinnin/oksentamisen (mitä tosin ei...
  8. H

"raskausoire"-ketju

Ainiin tiut, piti kysyä vielä et onkos se apteekin oma r-testi 10 mIU/ml? Vai miten herkkä? Jos siinä viivassa oli kuitenkin punasta väriä niin kyllä se positiivinen oli! Voi olla et hormonia vaan ei oo ehtinyt tulla riittävästi tjn ;D ONNEA!!
  9. H

"raskausoire"-ketju

tiut: Pakko jo varovaisesti onnitella!! :) Toivotaan et se viiva vielä vahvistuis ajan myötä. Ilmoittele sitten :) Mikä viikko sulla olikaan nyt menossa? Mulla on tuntunut nyt pian viikon verran keskellä alavatsaa semmosia pieniä nipistyksiä joka päivä enemmän tai vähemmän ja...
  10. H

"raskausoire"-ketju

Grill: Toivotaan että nyt plussaat! Kerro huomenna miten kävi :) Millasia oireita sulta löytyy? voivoi... jännittäviä nämä päivät!!!
  11. H

"raskausoire"-ketju

...niin ja tiut millasia oireita sulla on tällä hetkellä? Entäs muilla, jotka odottelee viivan ilmestymistä? :)
  12. H

"raskausoire"-ketju

Hei tiut. Eilen aamulla testasin halpatesti.fi ostetulla liuskatestillä ja näytti jotain todella todella haaleaa haamua, josta toisin sanoen en tiedä oliko vain viivan paikka vai oikea haamu :D Tänään kävin apteekista ostamassa clearbluen viikkonäyttötestin ja ajattelin viikonlopun aikana tai...
  13. H

"raskausoire"-ketju

Evangelina: Ootko tehnyt uuden r-testin? Jos näyttää edelleen plussaa niin pikkunen on luultavasti vielä kyydissä :) Itselläni oli km huhtikuussa. Selkeä plussa tuli viikolla 5 ja siitä viikon päästä alkoi vuoto, joka kesti jotain 5-6 päivää, myös huomattavasti runsaampaa kuin menkat. Tein...
  14. H

"raskausoire"-ketju

tiut: Mullakin viime raskaudessa plussa tuli aika myöhään :) Saa nähdä miten nyt, huomenna olis kans tarkotus testata.. jännittää!! Niin ja tosta kohdunnipukasta, mullakin se on kova ja tosi takana (luin kans juttua siitä ;D) Jossain luki kyllä että se olisi kova koko ajan, paitsi ovulaation...
  15. H

"raskausoire"-ketju

Heissan tiut. Sun oireet kuulostaa hyvin samanlaisilta mitä ittelläniki on ja kans jännään mitä se testi tuo tullessan. Jos sulla on edelliset menkat ollut 3 vkoa sitten niin suosittelen et testaat viikon päästä uudelleen, kun luultavasti olet vasta noin viikko sitten ovuloinut? Toisaalta toi...
  16. H

"raskausoire"-ketju

nellielli: Ei mulla itselläkään ollut edellisessä km raskaudessa huimausta, mutta nyt sitä on ollut ja välillä aika reippaastikkin. Ovulaatio on ollut 11-13.10, en tarkalleen osaa sanoa. Nyt lisääntynyt myös alavatsan nippailut/kuplinta/elohiiri mikä lie sitten onkaan ja NÄLKÄ :D Rinnat on...
  17. H

"raskausoire"-ketju

Eihän tämä vanha ketju ollutkaan, kun edellinen viesti olikin lähetetty tänää, katsoin väärin :D Toivottavasti olen tervetullut joukkoonne jännäämään. Onko kellään ollut kovaa huimausta alkuraskaudessa? Itselläni olis suunnilleen 3+3 menossa ja olen nyt kärsinyt kovasta huimauksesta viikon...
  18. H

"raskausoire"-ketju

Hei! Onko tämä ketju vielä toiminnassa? Täällä olisi yksi epätoivoinen "oireilija" lisää :D

Yhteistyössä