Hakutulokset

  1. H

    <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT 10/09 <3

    moi! täällä kans uusi. olen 26-vuotias ja tää on viides tenava mitä odotan. laskettu aika olisi 3.5 ja sairaala on seinäjoen keskussairaala.
  2. H

    G:uusperheille

    1)kuinka pian erosta tapasit uuden kumppanisi? 2)Minkä ikäisiä lapsia sinulla/kumppanilla on? 3)kuinka pian muutitte yhteen? 4)Kuinka pian saitte yhteisen lapsen? 1) rakastuin miltein heti uuteen mieheeni, oltiin ystäviä jo ennen eroja. 2) minulla 7v, 6v, 4v, ja 1v ja miehellä 6v...
  3. H

    suolen tyhjennys synnärillä

    kolme lasta olen synnyttänyt, enkä tuollaisesta ikinä ole kuullutkaan
  4. H

    alkoholi

    \ meillä myös näin. :hug: :hug: :hug:
  5. H

    Voiko mies olla pelkkä ystävä toisen

    se vähä riippuu miehestä. mun mies lähtee aina käymään parhaan kaverisa akan luona kun mies töissä tai muuten poissa. kuulemma hän on niin hyvää seuraa ja vakuuttaa ettei mitään ole tapahtunut. en tiiä uskoa vai ei?. viimeksi tämä samainen nainen soitti yhentoista aikaan illalla ja kysy onko...
  6. H

    löytyykö vm-83 mammoja?

    :wave: alajärveltä olen ja kolme lasta löytyy...
  7. H

    3.5-vuotiaan lapsen unirätti..

    meillä tyttö 4.5v hänellä aina mukana nalle"nakke". kun nakke joskus on hukassa niin kyllä tyttö huutaa niin kauan kun se löytyy. hän ei kuulemma ikään luovu nakestaan ja nuuhkii sitä iltaisin kun menee nukkumaan. voi kun saisi joskus naken edes pestyä, mutta vaikeaa se on.
  8. H

    Mitenkäs teillä?

    meillä miehellä meno vaan yltynyt. hän on nyt kolmatta viikkoa viihteellä eli joka päivä juonu viinaa ja kaljaa. minä tässä sit kolmen lapsen kanssa yritän tätä perhettä pyörittää, rankkaa välillä on. mut iteppä olen miehen valinnut. eiköhän tuo tuosta jo pikku hiljaa rauhotu..
  9. H

    <font color=green> Etsin ystävää - pino 2

    moi! olisi kiva saada lenkeily- tai jutteluseuraa toisesta äidistä. itse olen alajärveltä ja olen 22-vuotias ja minulla on kolme lasta. laita y-viestiä jos seura kelpaa..
  10. H

    tympeetä

    kuulostaa tutulta.
  11. H

    Montako lasta alle 30v?

    itse olen 22-vuotias ja kolme lasta. lisää haluaisin...<br><br>
  12. H

    Entäs äitejä, joilla lapset 2002 ja 2005??

    täällä tyttö 01/02 ja poika 08/05 ja kolmaskin lapsi joka 05/03
  13. H

    no, löytyykös äitejä joilla -03 ja -05 syntyneitä lapsia?

    täällä pojat 05/03 ja 08/05
  14. H

    06-alueen äitejä?

    täällä olisi äiti 22-vee ja lapset tyttö 01/02, poika 05/03 ja poika 08/05 asustelemme alajärvellä...saapi kirjoitella =)
  15. H

    meillä näin? huono äitikö?

    huomasin eilen tyttöni 4v. takahampaassa pienen reiän alun :( tuli heti mieleen että olenko huono äiti?!... tytön kanssa on aina ollu vaikeuksia hampaiden pesussa. olisin niin halunnu tytölle hyvät hampaat, kun itse olen koko elämäni ravannut hammaslääkärissä. :'( varmaankin kannattaa...
  16. H

    <font color=green> Etsin ystävää - pino 2

    moi! 22-vuotias kolmen lapsen äiti etsii ystäviä/ystävää alajärveltä...
  17. H

    -05 syntyneet

    poika syntyi 15.8. alajärvi
  18. H

    Mitä harrastat/ haluaisit harrastaa?

    harrastan tällä hetkellä swappailua ja käyn vaunulenkillä pikkuisen kanssa kolme neljä kertaa viikossa. olisi kiva aloittaa joku jumppa harrastus, mutta ei ole ketään kaveria joka mun kanssa sinne lähtis. yksin olen niin huono minnekkään lähtemään... =)
  19. H

    Ikäsi ja lasten lukumäärä?

    olen 23-vuotias ja lapset 4v, 3v, ja 8kk...neljäskin olisi tervetullut =)
  20. H

    mistähän löytäisi käytetty syöttötuoli?

    olen jättänyt ilmoituksia että ostetaan käytetty perinteinen taittuva syöttötuoli, mutta kukaan ei oo vastannut. tosi siis masentavaa :'( uudet on niin kalliita, että käytetty kelpaisi minulle =) voisiko joku minua auttaa ja kertoa mistä löytyisi? poika tulee pian 8kk joten olisi tuo...

Yhteistyössä