Hakutulokset

  1. soba

    watch/katso

    tässä ois pientä video päivitystä ja tällästä piristystä kylmiin syysiltoihin. ja kyllä kyllä, aivan omaa tuotantoo tämä video!! > Käyttäjän simplysobabuu kanava - YouTube
  2. soba

    Pentujen teettäminen

    juurikin näin!!! :)
  3. soba

    Pentujen teettäminen

    joo mutta taisit ymmärtää väärin, koska itselläni on uros. ja pennut eivät jäisi meille hoitoon vaan menisivät mahdollisesti narttulaan.
  4. soba

    Mitä teistä tulee 'isona'?

    vaikka ite oon 15v niin oon jo päättäny että musta tulee ensihoitaja :) tiiän että se voi olla henkisesti raskasta, mutta oon valmis kaikkeen. niin ja vaikka oon nuori vielä niin kyllä mulla jonkin verran tietoo on kyseisestä ammatista ja että minkälaisia työtehtäviä ensihoitajilla on. :)
  5. soba

    Pentujen teettäminen

    jepjep (Y) :)
  6. soba

    Pentujen teettäminen

    rauhottukaa ihmiset, tämä pentujen teettäminen EI ole ajankohtaista, kkyselin vaan tulevaisuutta ajatellen!
  7. soba

    Pentujen teettäminen

    jokaisella mieltymyksensä... -.-''
  8. soba

    Pentujen teettäminen

    kiitokset tiedosta :)
  9. soba

    Pentujen teettäminen

    Asia ei ole ajankohtainen, mutta kunhan kysyn, koska pentujen teettäminen voi olla joskus mahdollisuutena. 1. Tarvitaanko sekä nartulla että uroksella näyttely taustaa & pitääkö sijoittua hyvinkin, vai onkotarkoituksena vain käydä näyttelyssä? 2. mikä on paras ikä teettää pennut, jos rotuna...
  10. soba

    penikkatautiko?

    juu, kiitti tiedosta ;) oon kyllä yrittäny olla aika kauan erossa jalkapallosta kun sitä harrastan. mutta eipä oo hirveesti auttanu... :( aika ku lähtee takas reenaan ni jopas reenien jälkeen huomaakin penikoiden olevan taas kipeet.. :S pitää vaan yrittää olla kunnolla levossa (Y)
  11. soba

    Koska lekurille? :O

    kirjoittelinkin jo tuosta penikkataudista aikaisemmin.. jos tää kyseinen tauti on kestäny jo about kesästä asti, ja hierojalla oo käyny ja ei näköjään oo auttanu niin paljoo että ois kokonaan pois lähteny. joten KOSKA lääkäriin? onko kellään kokemuksia?
  12. soba

    ensihoitajaksi

    upup
  13. soba

    penikkatautiko?

    kiitti, oon kyllä lukenu ton wikipedia jo aikasemmin. -Osaisko joku kertoo että koska kannattais mennä kysyyn lekurilta neuvoja että mitä vois tehä että toi kirottu penikkatauti lähtis mäkelää..?
  14. soba

    penikkatautiko?

    vastailkaa ihmiset, ois aika tärkeetä tää tieto meikäläiselle. :)
  15. soba

    Mihin ulkomaan kohteesen lähtisit viettämään joulua?

    itte menisin Karibialle tai Australiaan, jossa on jouluna keskikesä. ;)
  16. soba

    penikkatautiko?

    tällästä vaivaa.. tai no tänne päätin kirjoittaa vaivastani, jos se nyt sitä on (?) vaiva on jatkunut jo kesästä asti, hierojalla olen käynyt kolmeen otteeseen ja silti kipua, mikä neuvoksi? :confused: 1. minkälaisia oireita jalkoihin tarkkaan ottaen tulee jos on kyseinen tauti? 2...
  17. soba

    juuuu

    juuuu
  18. soba

    Onko järkeä mennä lääkäriin jos epäilee varpaan murtuneen?

    meidän joukkueen huoltaja juoksi cooperin murtuneella varpaalla. :o
  19. soba

    ensihoitajaksi

    kyllä tähän saa kirjoitella vaikka kokemuksistaan ensihoitajana ja miten päätyi ensihoitajan ammattiin !! :) olis kiva kuulla tarinoita.
  20. soba

    Puhelimesi?

    Nokian c5-03 :--) perus luuri

Yhteistyössä