Hakutulokset

  1. M

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **HUHTIKUU**

    Sama täällä kati-81, ärsyynnyn nykyään aika suhteellisen helposti, ja jotenkin musta on tullut kauhean suojelevainen tätä pientä poitsua ja perhettäni kohtaan, konahdan kyllä nykyään aika herkästi jos tunnen tulleeni loukatuksi tms. Ja sitten oon huomannut, että täällä kaksplussan puolella...
  2. M

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **HUHTIKUU**

    Heippa kaikki! Muakin vähän jopa hymyilytti tuo kommentti, että "tietoja levitellään". Aika julkista tietoahan tuo on, kun täällä keskustelupalstalla kirjotellaan, eipä sitä tarvii paljon levitellä kun ihmiset sen osaa itse täältä lukeakin. Huh huijaa. Mutta asiaan, joku kyseli hiljasesta...
  3. M

    Heinäkuun hellemasut 2012 - MAALISKUU

    Ai niin, kukas näitä sivuja nykyään päivittää? Kun mulle ei oo päivitetty poikalupausta, vaikka pariinkin kertaan oon siitä maininnu =)
  4. M

    Heinäkuun hellemasut 2012 - MAALISKUU

    Neuvola kuulumisia... -Pissa ok -painoa tullut nyt koko raskaus aikana 2,2kg -sf-mitta 23 -pojan sykkeet n.150 - verenpaineet ja hemoglobiini ok Neuvolalääkäri on vasta ens kuun lopussa, ja silloin ultrataan vielä :) mut sitä ennen on neuvola niin ei tuu niin pitkää väliä. Kysyin vielä...
  5. M

    Heinäkuun hellemasut 2012 - MAALISKUU

    Mulle vois päivittää sen poikalupauksen :) Mistä Morning Butterfly olet kuullut/lukenut, että vatsalihakset vaurioituisivat sektiossa?
  6. M

    Heinäkuun hellemasut 2012 - MAALISKUU

    Heippa! Rakenneultra vihdoin eilen ohi, nyt pääsen nauttimaan loppuajasta vihdoin! Kaikki oli kunnossa, ja saatiin poikalupaus (sitä me varovaisesti toivottiinkin) =) Kahteen kertaan ultrattiin, kun kaveri oli niin huonossa asennossa ettei lääkäri saanut sydäntä kunnolla ultrattua, pisti...
  7. M

    Heinäkuun hellemasut 2012 - MAALISKUU

    Tuolta edellisistä ketjuista puuttuu helmikuun-ketju... :) Voiku teillä on jo kunnon pötsit, mulla vasta kohtu noussut niin, että kun selällään makaa niin erottuu ihan selvästi. Ja tästäpä olenkin edelleen huolissani, onko se normaalin kokonen yms... ja miten se vauva muka mahtuu niin pienessä...
  8. M

    Heinäkuun hellemasut 2012 -HELMIKUU

    Maanu kyselit hiivatulehduksesta. Mulla pari kertaa ollut jo, ja vasta hain apteekista lääkettä. Mun neukkutäti sano että Canesten Combia voi käyttää ja samoin apteekin farmaseutti, mutta sitä asetinta ei saa käyttää. Eli se puikko työnnetään sormin eikä kauheen syvälle ja rasvaa voi käyttää...
  9. M

    Heinäkuun hellemasut 2012 -HELMIKUU

    Kati-81 Niin tiiän mille susta tuntuu... Mun kaverille kävi myös noin... Mun mielipide hiustenvärjäyksestä... Oon ite Parturi-Kampaaja ja joku oli täällä kirjoittanut, että kampaajat tulisi vaikeammin raskaaksi, minä en tuota allekirjoita... Mehän tulimme raskaaksi ekasta yrittämästä. Enkä ole...
  10. M

    Heinäkuun hellemasut 2012 -HELMIKUU

    Neljäs? mitä siellä punktiossa selvis? Pahoittelut puolestani :hug:
  11. M

    Heinäkuun hellemasut 2012 -HELMIKUU

    Mulla oli eilen toinen neuvola, 9 vkoa oli taukoa. Paino ei ollut noussut yhtään, pissa ok ja muutkin arvot oli oikein hyvät. Vahva syke löyty, 155. Ja niinkun muutkin terveydenhoidon ammattilaiset myös oma neukkutäti sanoi, ettei sykkeen perusteella voi päätellä kumpi on kyseessä, myöskään...
  12. M

    Heinäkuun hellemasut 2012 -HELMIKUU

    Heippa! Mäkään en tosta Bola-korusta innostu, minustakin se on vähän turhaa rahastusta ja mun tuskin tulis sitä käytettyä. Mutta mielipiteitä on yhtä monta kuin kirjottajaa :) Mulla ois tää viikko lomaa, ens viikon tiistaina meen töihin, ja ärsyttää, että nyt kun sais nukkua, niin joka aamu oon...
  13. M

    Heinäkuun hellemasut 2012 -HELMIKUU

    Mistä te ootte tilannu doplerin? ja näkyykö siinä syke? aattelin varmaan kanssa hommata, ja haluisin sellasen missä se syke näkyy, nyt mulla on lainassa sellanen jossa ei näy.
  14. M

    Heinäkuun Hellemasut 2012 - TAMMIKUU

    Heippa kaikille pitkästä aikaa! Oon kyllä lähes päivittäin käyny lukemassa teidän juttuja, muttei oo tullu sit ite kirjotettua mitään... Hui, kun aika tuntuu menevän vauhdilla, nyt on jo lokakuisten pino! :) Omaa napaa: Meillä ois neuvola ens viikolla ja rakenneultra 7.3. Vähän alkaa jo...
  15. M

    Heinäkuun Hellemasut 2012 - TAMMIKUU

    Heippa kaikille vauvamasuille! Omat ultra kuulumiset, eli meillä oli eilen. Oli niin liikkuvainen kaveri, etten saanut edes kunnon kuvia :D tai kyllä niistä erottaa että vauva on, mutta ei niin selviä kuin oon nähny. Mittaa oli 48mm ja vastas viikkoja, mitä kuukautisista laskettiin alunperin...
  16. M

    ~ Heinäkuun Hellemasut 2012 ~ JOULUKUU

    Heipparallaa! Mulla oli tänään eka neuvola, hirveesti sain kaiken maailman lippulappuja. Mut niitä oli kiva lueskella :) Neuvolan mukaan nyt ois 7+6 ja varhaisultran mukaan 6+6, eli selviää sit vasta seuraavassa ultrassa... Kaikin puolin hyvä maku jäi, ainut et neukkutäti vaihtuu kahen viikon...
  17. M

    ~ Heinäkuun Hellemasut 2012 ~ JOULUKUU

    Penni3 mulla ainakin oli tosi vahva syke, jumpsutti kauheeta tahtia <3 mut, luulen ettei sitä voi oikein ennalta arvuutella näkyykö, joskus se alkio voi olla niin piilossa ettei sitäkään näy. Mut mulle sanottiin silloin aikaa varatessa että viikoilla 5-7 pitäis näkyä. Mutta ei myöskään kannatan...
  18. M

    ~ Heinäkuun Hellemasut 2012 ~ JOULUKUU

    Pikkuhyypiö oma mokani, piti kirjoittaa ultra kuulumisia, ei neuvola kuulumisia, kävin siis varhaisultrassa yksityisellä, neuvola on vasta 12 eli siis tulevana maanantaina. En tiiä minäkään, kuunteleeko ne neuvolassa,tuntuu olevan niin paljon paikkakohtaisia eroja, sen näkee sitten :) saan...
  19. M

    ~ Heinäkuun Hellemasut 2012 ~ JOULUKUU

    Neuvola kuulumisia:) Siellä se pieni sydän läpätti hirveetä tahtia ja oikeassa paikassa:heart: toukka vastas viikkoja 6+1, eli viikon vähemmän kuin menkkojen mukaan... mulle voi siis korjata ton LA 31.7.2012 Sitten sieltä myöskin löyty joku ns. harmaa alue, joko kysta tai keltarauhaspussukan...
  20. M

    ~ Heinäkuun Hellemasut 2012 ~ JOULUKUU

    MMurmeli sulla sama kuin mulla, että menkkoja ei tullut, vain tyhjennysvuoto. Meillä on sama synnytyssairaalakin ja melkein sama laskettuaika, mulla on24pv tähän tietoon :) huomenna varhaisultrassa tarkentuu. Hitto, että jännittääkin. Tosin, hieman huojensi mieltä kun se Hcg-hormoni oli...

Yhteistyössä