Hakutulokset

  1. I

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Tervehdys täältäkin! Athenais onnittelut pienestä tytöstä :flower: Vauvahaaveita tervetuloa! Esteri hyvää lomaa :) Mulla oli eilen se sokerirasitus ja pitkältä tuntui istua se pari tuntia odotustilassa. Onneksi on ohi. Tulokset sainkin jo tänään ja kaikki arvot oli ok. Tää helle...
  2. I

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Esteri onnittelut hyvistä ultrakuulumisista :flower: Tuulis mulle sanottiin tänään neuvolassa, et sokerirasitus otettaisiin rv 26-28. Voin kuulemma mennä jo 25+jotain, koska tuolloin olen reissussa. Kelan paperitkin sain nyt, takarajasta ei ollut kyllä puhetta. Neuvolasta saa sen...
  3. I

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Sahramiini pahoittelut :hug: Esteri tsemppiä huomiseen! Mulla huomenna taas neuvola, jotenkin ei huvittaisi yhtään taas. Tuntuu kun siellä juoksisi jatkuvasti. Huomenna saan kuitenkin ne kelan paperit ja varmaan tulee lähete sinne sokerirasitukseenkin. Muistaako joku, millä rv:llä se...
  4. I

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Kiitos päivityksestä Oliivitar Esteri joo, mulle tehtiin lapsivesipunktio. Lyhyt tiivistelmä: np-ultrassa kaikki oli hyvin, mutta veriseuloissa kärähdin. Downin riski oli 1:80. Lisätutkimuksia sitten tehtiin sairaalassa ja edelleen ultrassa kaikki oli ok, joten punktiota ei olisi ollut...
  5. I

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Moikka taas! Sahramiini tervetuloa! Tuulikselle onnittelut hyvistä RU kuulumisista. Jännä että nyt sitten teille lupailtiinkin poikaa. Myös Saana oli käynyt RU:ssa, onnittelut sullekin poikalupauksesta. Seuraavaksi onkin ensi viikolla Esterin np-ultra. Myös täällä rakenneultra...
  6. I

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Hiljaista tosiaan on ollut täällä, kurkkimassa olen käynyt mutta yksikseni en ole viitsinyt kirjoitella. Eikä oikeastaan ole edes ollut mitään uutta kerrottavaa... Niin ne viikot Esterilläkin vaan kuluu, pian sullakin jo np-ultra. Onko jo päivä tiedossa? ChocolateBox onnittelut hyvistä...
  7. I

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Juliannalle ja Euphorialle paljon onnea :flower: Täälläkin käyty taas neuvolassa. Hemoglobiini oli sen verran laskenut, että suositteli alkamaan lisäraudan nyt aluksi niin, että joka toinen päivä ottaa. Sydänääniä kuunneltiin, siellähän se jumpsutteli :heart: Tosin tuntuu, että siitäkin on...
  8. I

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Moi taas täältäkin! Onnea ChocolateBox ja Esteri hyvistä ultrakuulumisista! Tuulis tosta ultrasta: täällä pikkukaupungissa ei tehdä mitään ultria (np tai rakenne) neuvolassa tai yleensä terv.keskuksessa, vaan ne nimenomaan tehdään yksityisellä lääkäriasemalla ostopalveluna. Mullakin...
  9. I

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Kylläpä nyt tarkenee :D Kiitos maria-73 ja Tuulis :) Tuulis kyseli mielipidettä siitä, että saadaan tyttö. Meillä oli miehen kanssa salaisena haaveena tyttö. Toki tietysti poikakin olisi ollut erittäin tervetullut. Lopun viimeksi kuitenkin niin, että olipa kumpi vaan, kunhan olisi terve...
  10. I

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    ChocolateBox ihan uskomatonta, että lääkäri on unohtanut kertoa :O Varmasti kiukuttaakin ja kannattaa kyllä tehdä asiasta valitus. Toivottavasti se pieni toive toteutuu ja et ole enää kantaja. Voimia. Sitten taas ON: Se odotettu puhelu tuli: meille tulee terve tyttö!!!! :heart: Häly oli siis...
  11. I

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Onpa täällä hiljaista... Onnittelut Ollakovai...? :flower: Nyt vaan ON: Tiistaina tuli käytyä siellä lisätutkimuksissa. Heti alkukeskustelussa kätilön kanssa sanottiin, että koska ultrassa on ollut kaikki hyvin ja jos edelleen tyyppi vastaa viikkojaan eikä mitään erikoista näy, punktiota...
  12. I

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Moikka taas! Kiitos kaikille tsempeistä ja haleista. Aikakin punktioon tuli, on jo ensi tiistaina. Hyvä että homma etenee, odottaminen on aika p***stä. Joitain tuloksia tulee jo ihan parissa päivässä, osa valmistuu sitten parissa viikossa. Tulee pitkät kaksi viikkoa... Oon yrittänyt itselleni...
  13. I

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Moikka taas! Pitänyt vähän hiljaiseloa ja yrittänyt pysytellä pois netistä, kun tuntuu että siihen tulee hassattua ihan liikaa aikaa. Tuulis onnea hyvistä np-kuulumisista :flower: Täällä myös oli se np tänään ja kuulumiset ei yhtä hyvät: käry kävi. Itse ultrassa kaikki oli oikein...
  14. I

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Moi kaikille! Samoin minä käyn lähes joka päivä täällä lueskelemassa, mutta kun ei vaan saa aikaiseksi kirjoittaa :ashamed: Saana täällä meillä päin saa riskiluvun jo heti np-ultrassa. Esikoisesta se ainakin kirjoitettiin oikein äitiyskorttiinkin. Tuntuu olevan eri käytännöt eri puolilla...
  15. I

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Jimima pahoittelut tilanteestasi ja kovasti voimia. Myös mulla oli samanlainen tilanne reilu vuosi sitten. Ultrassa löytyi alkio, joka oli pienempi kuin olisi pitänyt olla eikä sykettä. Mulla tehtiin kuitenkin uusintaultra viikon päästä, tilanne oli sama. Sitten vielä odotettiin viikko, että...
  16. I

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Moikka! Eilinen oli aivan hirveä päivä, esikoisen uhma on jotain ihan uskomatonta. Joka asiaan laittoi taas eilen hanttiin; ei pueta, ei riisuta, ei syödä, eieiei! Siihen vielä päälle ne kunnon itkupotkuraivarit joka väliin, voin kertoa että olin eilen aivan poikki kun mies kotiutui...
  17. I

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Tervehdys taas! Tyydeli harmi tosiaan, ettet saanut ultrasta rauhallista mieltä. Uskon myös, että kaikki kuitenkin hyvin. Niitä mittavirheitähän voi tulla noin varhaisilla viikoilla ja mulle ainakin lääkäri viimeksi sanoi, että eri laitteillakin saa eri tuloksia. Kyllä se lääkäri varmasti...
  18. I

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Moi taas! Tervetuloa mukaan Riduli! Pastöroidusta tuorejuustosta, mullakin on sellainen mielikuva esikoisen ajalta, että juuri pastöroitua tuorejuustoa voi syödä. Eikä mulle kyllä ole sanottu muuta, kun että pastöroimattomia maitotuotteita ei saa syödä, ei mitään erikseen ettei pastör...
  19. I

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    Onpas täällä mukavan vilkasta keskustelua, ei tahdo enää muistaa mitä pitikään kommentoida... Saana onnittelut ultrakuulumisista! Harmi että sattui noin tollo lääkäri, kyllä mustakin kannattaa antaa johonkin siitä palautetta. Tuuliannaliina onpa outoa toi, mitä sulle sanottiin vu:n...
  20. I

    40+ odottajat vol 4 (päiv. yksärillä)

    On ihan unohtunut onnitella Jimimaa plussauksesta tuolla kuumeilupuolella, joten nyt isot onnittelut :flower: Samoin Tuuliannaliina, onnittelut hyvistä ultrauutisista:) Tyydeli mulla on ollut ihan alusta asti niitä juilimisia ja kivistyksiä kohdussa sekä hirveä turvotus alavatsalla. Kai ne...

Yhteistyössä