Hakutulokset

  1. C

    Maaliskuun Muruset 2012 *Marraskuussa*

    "Kiva" kuulla että en ole yksinäinen susi yöllä hereillä ;) vaan joku toinenkin on alkanut harjoittelemaan hereilläoloa :) Ja että turvottaa...ja se turvotus kun ei yöaikaankaan juuri laske, huonona aamuna(lue:lähes joka aamu) olen "niellyt parit jalkapallot jo ennen ylös nousua" ja päivä...
  2. C

    Maaliskuun Muruset 2012 *Marraskuussa*

    Piparisuklaasta tosiaan meiltäpäin löytyy 300g levyt joulumakeisten luota. Täytyhän se maku ratsata heti kun täälä asiasta niin kovin puhuttu :laugh: Eikä edes ollut erityisesti mun makuun, mutta makeanhimossa kuitenkin levy tuli tuhottua parissa päivässä:p Jassukka kyseli hiiristä, meillä...
  3. C

    Maaliskuun Muruset 2012 *Marraskuussa*

    Sonskulle kaikki sormet ja varpaat ristissä täälä sinneppäin, tsemit kontrolliin <3
  4. C

    Maaliskuun Muruset 2012 *Marraskuussa*

    Olipas taas lukemista kertynyt kun olin reilun viikon nettipimennossa! Mariajalle kiitos uuden kuun luomisesta :) kuudetta kuukautta mennään, mihin tuo kaikki aika on oikein kadonnut ?! Marulin sekä sonsku, kovasti voimia ja jaksamisia teille :hug: ja kaikille muillekkin tarvitseville! Ja...
  5. C

    Maaliskuun Muruset 2012 *Lokakuussa*

    Ihania ultrakuulumisia täälä jo monella <3 Reilu viikko niin pääsee ite ultraan, toivottavasti kaikki kunnossa ja pitäisi haarusensa piilossa,kun jotenkin ajattelen,että voisi sukupuoli säilyä yllätyksenä loppuun asti! Kiloista... onhan niitä 5 tullut, "kun katsookin vaan ruokaan niin se...
  6. C

    Maaliskuun Muruset 2012 *Lokakuussa*

    Heipat kaikille täältä flunssan ja ripulin seasta !! Onnen toivotukset hyvistä ultrakuulumisista sielä jo käyneille!! H.o.p.e, näinköhän ähkitään samaan aikaan sairaalanmäellä ;) Mariajalle kiitos päivityksistä ! Vaatteista: Tuleva mummi(ensimmäinen lapsenlapsi tulossa) on "hieman...
  7. C

    Maaliskuun Muruset 2012 *Lokakuussa*

    Heippa kaikille!! Täälä olisi vielä yksi odottaja, joka haluaisi mukaan ajatusten,tunteiden ja vointien viidakkoon :) Masuasukki olisi ensimmäinen, ikää minulla 28v, laskettu aika 10.3.2012, synnytyssairaala K-HKS Chusa 19+1

Yhteistyössä