Hakutulokset

  1. J

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **KESÄKUUSSA ~ MEIDÄN KUU**

    Heippa kesäkuiset mammat! Onnittelen kaikkia vauvan saaneita :heart: Myös meidän prinsessa on sytynyt 10.6 klo 1.21 mitoin 4030g, 51cm ja pipo 35cm. rv 38+1. En jaksanut viimesiin kuukausiin käydä kuin lukemassa juttujanne, olin aivan totaalisen väsynyt ja kait vähän masentunutkin.. Sain...
  2. J

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **HUHTIKUUSSA**

    Moikka! Ajattelin kommentoida tässä äkkisilteen muutamaa kysymystänne.. Viihteellä käymisestä meilläkin, on tuo aika tainnut mennä jo ohitse. Joskus pari kertaa vuodessa, käy poikain kesken jossain kalassa, tai mökkeilemässä, tai jotain muuta varpajaisiin, häihin tai muihin juhliin liittyen...
  3. J

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **HUHTIKUUSSA**

    Heippa pitkästä aikaa! En ole muka jaksanut taas kirjoitella, mutta näin öisin siihenkin näyttää olevan sitten tilaisuus.. Närästyksestä Täällä yksi joka vetelee renniee, kuin karkkia, ja silti tuntuu että pala olis kurkussa koko ajan... Välillä kyllä pistää pohtien, että montakohan niitä sai...
  4. J

    Etinen istukka, kaipailen kavereita ja kokemuksia

    Heippa Teille!! Ihmettelen oikeastaan aikas paljon, miten erilaisia asioita etisen istukan kanssa toimimisesta annetaan?! Minulle kun ei edes neuvolassa nyt annettu mitään ohjeita edelleenkään?? Paitsi, että ambulanssilla synnärille jos alkaa vuoto. Tuo erikoinen paineen tunne juttu kuulostaa...
  5. J

    Etinen istukka, kaipailen kavereita ja kokemuksia

    Moikka nipsu83! Mukavaa, että vastailit :) Itselläni ei ole kertaakaan vuodellut mitään, ja kyllä joka vessakäynnillä mietinkin, et mitä tekisin, jos siellä vaikka verta olisikin.. Olen kanssa lukenut noita juttuja, ja aika harva on säästynyt noilta kurjilta vuodoilta. Toivon kyllä että niin...
  6. J

    Etinen istukka, kaipailen kavereita ja kokemuksia

    Hei, olen kahlaillut läoi jos jonkinmoisia ketjuja ja palstoja lueskellen juttuja etisen istukan synnyttäjistä. Itsellani todettiin täydellinen etinen istukka rakenneultrassa 21 viikolla ja kätilö ei hirmuisasti antanut toivoa istukan pois siirtymisestä kohdunsuulta. Istukka kuulemma edestä...
  7. J

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **MAALISKUUSSA**

    Heippa vaan! En ole jaksanut kirjoitella yhtään, lueskellut olen... Niinkuin muutamalla muullakin, niin täällä myös selkä niin kipiä, ettei iltasella tartte ku maat aja istuskella, iskias myös vaivaa... Kaikki mahdolliset ja mahdottomat vaivat oon saanut riesakseni... Vatsa on niin valtava...
  8. J

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **MAALISKUUSSA**

    Poikkka täältä myös suuren suuri voima :hug: On erittäin kurjaa saada huonoja uutisia tässä vaiheessa raskautta... Toivotaan kuitenkin parasta!!! Siirreltiin huonekaluja viikonloppuna, ja jep... harkkasuppareita on sadellut ja selkä on niin jumissa, ettei illalla sohvalta ylös pääse.. Näin...
  9. J

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **MAALISKUUSSA**

    .... ei voi olla totta..... kirjoitin ihan hirmuisan pätkän ja se katos.... aaarrgghh.. Noh.. Nyt lepoon kaikki te jotka olette saikkua saaneet tai muuten kärvistelette kipujen kanssa!!!!! Itsellä alaselkä temppuilee, mutta eipä ole saikkuun mahdollisuutta, kun kotona jo olen muksujen kanssa...
  10. J

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **HELMIKUUSSA**

    Tulin toivotteleen hyvät viikonloput kaikille! Meillä pojulla alkoi nyt hiihtoloma, joten äidillä onkin sitten kädet täynnä hommaa koko viikon.. Maanantaina vei paperit kelaan ja sain vastauksetkin jo, oli nopeaa toimintaa, onneksi asutaa pikkuisella paikkakunnalla, ei kelaruuhkat ole...
  11. J

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **HELMIKUUSSA**

    Moikka!! Kestovaipoista; aiomme kestoilla jälleen omien voimavarojemme mukaan, kotona ollessa lähinnä. Ja jos joku haluaa myydä äitiyspakkauksen kestoja niin laittakaa viestiä minulle, voisin olla kiinnostunut :D Vakuutus otetaan pohjolasta, jossa kaikki muutkin vakuutukset ovat, tuo...
  12. J

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **HELMIKUUSSA**

    Hei vaan, ja onnea kovasti kaikille ultrakuulumisistanne!!!! Itse kävin myös vihdoin ja viimein tänään ultrassa... Kaikki oli oikein hyvin, aikas isohkolta vaikutti 21+6 viikkoja ja 527g paino... Kahtelin noita aikasempia nyyttejäni ja ovat olleet reippaasti pienempiä... ÖÖÖÖ millainenkohan...
  13. J

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **HELMIKUUSSA**

    Heippa! Olipa tullut tekstiä viimekerran jälkeen. Onnea hyvistä ultrakuulumisistanne :flower: Ja tsemppiäkovasti Teille, jotka odotatte tuloksia.... Olen todella huono muistamaan nimiä.... Itselläni ultra vasta torstaina, ja siihen asti kärvistellään... jännittää ihan huikeesti. Olen vasta...
  14. J

    Suositelkaa "hoitoa"

    Vihdoin ja viimein sain vapaa päivän ja ajattelin mennä jonkinlaiseen hoitoon ;) Mutta millaiseen? Jalka-, kasvo-, käsihoito? Vai joku muu??? rakennekynnetkin kiinnostais.... Raskaana olen, mutta eipä kait se vaikuta ihan hirmuisan paljoa...
  15. J

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **HELMIKUUSSA**

    Heipä vaan! Onnea jälleen hyvistä ultrakuulumisista :) Minä joudun vieläkin odottelemaan omaa ultraani kaksi viikkoa :whistle: Kesketyksestä on ollut aikas kiivastakin keskustelua... sanon näin... faktatiedon perusteella suomessa ei ainakaan 15v sitten keskeytystä tehty 24 viikon jälkeen...
  16. J

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **TAMMIKUUSSA**

    Heippa! Ja tervetuloa uudet!! Ja onnea ultrakuulumisista :heart: Ja heti omaa napaa... Olin niin innoissani tänään, kun huomenna piti olla mun toinen neuvolaäynti, niin eikös neukkatäti soittanut et joutuu peruun sen, siis meinas oikeesti itku tulla :ashamed: Mä en ole päässyt kuin kerran...
  17. J

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **TAMMIKUUSSA**

    Maikki79 kös kyselit fleecevaipoistani? Siis meillä on toimineet ihan hyvin ja ilman erillistä kuorta, riippuu varmasti paljon, kuin paksu päällysfleece on.. niitäkin on niin monen vahvuista, mutta joihinkin laitan siis imujen uloimmaksi pinnaksi myös fleecen (fleece vasten fleeceä). Varmaan...
  18. J

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **TAMMIKUUSSA**

    Onnea hyvistä ultrakuulumisia saaneille :heart: Itse en malttais odottaa millään, vielä neljä viikkoa :kieh: Selkeitä liikkeitä en ole vielä tuntenut, jossain vaiheessa tuntui jotain hentoa liikettä, mutta nekin ovat kadonneet... en siis tietäisi olevani raskaana jos tää mun maha ei olis aivan...
  19. J

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **TAMMIKUUSSA**

    Kestovaipoista, täällä ollaan käytetty esikoista lukuunottamatta kaikilla, jossain määrin. Tosin nyt ei sitten ole kuin noita ihan isoja, kun kaiken oon mennyt myymään tai antaan pois. Olen kyl leikannut jo s-koot vaippoja... teen ite, aio.. fleecekankaasta päällisen.. meillä toimi kakkosen ja...
  20. J

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **TAMMIKUUSSA**

    Olikos täällä muita suurperheellisiä? Mietityttää tuoautovalinta.... Meillä on siis jo nyt 7-paikkainen mersun vaneo, mutta sinne ei mahu kyl rattaita olleskaan, se takapenkin jälkeen jäävä tila on olematon, ei edes kauppakassi mahdu.. Mä haluisin mersun viton tai volkkarin caddy maxin...

Yhteistyössä