Hakutulokset

  1. M

    Tutkimuksiin..

    Lääkärillä käyty aamulla.. Kuten arvelinkin, niin ensimmäinen asia mitä koetetaan on se että sekä minä että mies saatiin komento pudottaa painoa. Toki minä pääsen alkukierron (3-7pv) verikokeisiin ja mies pääsee antamaan spermanäytteen.. Olenkin tässä miettinyt jo, että pitäisikö sitä testata...
  2. M

    Tutkimuksiin..

    Juu, eilen siis soittelin äitiys - ja perheneuvolaan ja sinne ollaan keskiviikkona menossa. Alkuun soitin kyllä terveyskeskukseen, mutta sieltä käskettiin soittamaan tuonne äitiys - ja perheneuvolaan.. Luulen kyllä kanssa että ensimmäisenä käsketään pudottamaan painoa.. mut kuten aloituksessakin...
  3. M

    Tutkimuksiin..

    Tervehdys! Olen 28 vuotias ja lievä pco todettu 2013. Tässä vuosien mittaan on painoa yritetty saada alemmas, mutta aina se on epäonnistunut. Tällähetkellä siis ylipainoakin löytyy ja siksi hivenen jännittää/hirvittää kun olemme ensi keskiviikkona menossa miehen kanssa neuvolalääkärin puheille...
  4. M

    Paino esteenä raskaudelle...

    Joo, täytyy tässä jossain vaiheessa testata, et tuleeko ovista ollenkaan ilman terolutteja.. Nyt vaan täytyy ettii kalenteri ja laskee mis vaihees kiertoa mennää.. nallukkan Luulen et saat kyllä hoitoa, koska eipä siihen oikee toi paino vaikuta.. Itse tosiaan sain 3kk terolut kuurin...
  5. M

    Paino esteenä raskaudelle...

    Joo, nillä teroluteilla mä sen kierron sain pelittään sen aikaa kun niitä söin, mut ei sen jälkee tosiaan.. Kiva kun kerroit tuon "Teroja EI saanut aloittaa ennen oletettua ovista - voi sen muuten estää kokonaan" koska ei lääkäri mulle asiasta mitään puhunut silloin kun ne sain.. Ja mulla se...
  6. M

    Paino esteenä raskaudelle...

    Elikäs kun lopetin e-pillerit toukokuussa 2010, niin silloin toukokuulla menkat tuli. Sitten ei kuulunutkaan.. Kävin lääkärillä asiasta puhumassa. (yritin varailla aikaa useampaankin kertaan, kunnes aikojen antaja ilmoitti, että lääkäri oli kirjoittanut papereihein, että "ellei vuoden...
  7. M

    Paino esteenä raskaudelle...

    Siis lasta olemma alkaneet yrittämään toukokuu 2010 jälkeen, kun jätin pillerit kokonaan pois.. Mutta eipä ole kuulunut menkkoja eikä lastakaan näin ollen.. Menkkojen puuttumisesta olen ollut lääkärillä asti ja kehoituksena saada painoa pois.. Koska tietysti paino tuo omat riskinsä sekä se, että...
  8. M

    Paino esteenä raskaudelle...

    Heippa vaan! Onkos täällä liikkeellä muita jotka haluaisivat lapsia, mutta paino ja sen tuomat riskit ovat esteenä raskaudelle? Olisi mukava kuulla, kuinka muilla on asian kanssa pystytty elämään. Itselläni tilanne on tämä ja siksi painonpudotus onkin menossa, jotta lapsi voitaisiin...
  9. M

    Jännitystä elämään

    No tänää sit aamulla tehtii raskaustesti, ja negaa näytti.. Nyt ei muuta kun taas peittoheilumaan ja uudestaan yrittämään..
  10. M

    Jännitystä elämään

    NO huomen aamuna olis tarkotus tehdä testi ja saada asiaan varmistus.. Mukavampi sit mennä viettämään lomaa, kun on asia selvillä.. Mulla kans kädet ihan jääs, ja ihan selviä oireita, mut.. Huomenna se nähdään! Toivotaan että siellä tulee plussaa..
  11. M

    Jännitystä elämään

    Kiitos! Niin mä en osaa noista ovistesteistä mitää sanoa, kun en ole niiden kanssa koskaan pelaillu.. Seikkailin äsken netis ja lueskelin yhdelt keskustelu palstalta, et siel oli joki kirjottanu et vaikka oli menkat tullu, niin sai raskaustestistä positiivisen.. Ei ehkä kannattas liikaa uskoa...
  12. M

    Jännitystä elämään

    No eilen illalla sit alko menkat.. Eli ei sit olla raskaana.. Taas jatketaan laskuja, ja toivotaan josko seuraavalla kertaa sitten.. Mieli hivenen maassa, mut.. Kyllä se tästä!
  13. M

    Jännitystä elämään

    En ole testaillu ovista.. Mulla on niis teroluteis se et kierron 15.-24 päivä otan sen.. Ja kaks päivää niiden jälkee tulee menkat, tai siis on tullu, paitsi nyt tällä viikolla.. Ja toisaalta en lääkäriltä edes saanu kun 3kk terolut kuurin.. Et jos nyt ei tärppää, niin odotan mielenkiinnolla...
  14. M

    Jännitystä elämään

    Juu kuulostaa kyllä lupaavalta myös siellä.. Kunpa vaan ei tarvis pettyä.. Olis niin ihana päästä jouluna kertoon tuleville isovanhemmille ilouutinen.. Miehelleni en ole asiasta vielä mitää puhunut, koska haluan saada ensin itelle asian selväksi.. Helpompi puhua sitten kun asia on selvnä...
  15. M

    Jännitystä elämään

    No siis, viime viikolla totesin vessa reissun yhteydes veristä vuotoa (vähäistä) ja ajattelin tietysti heti et vois olla kiinnittymisestä johtuvaa.. Ja välillä on päänsärkyä, välillä vatsaa nippailee.. Pahaaoloa ei ole vielä ainakaan näkyny.. Ja iltaisin tulee aivan älytön kylmyys, näpit ja...
  16. M

    "raskausoire"-ketju

    Mukava lukea, että muillakin on "oireita", mutta valitettavasti ne tuntuu vaan olevan omia kuvitelmia.. Itse en tiedä kuvittelenko vai enko, mutta viimme viikolla totesin yks päivä, että oli veristävuotoa tullut, mutta vain vähän ja siitähän riemu päässä synty kun heti olin sitä mieltä et...
  17. M

    Jännitystä elämään

    Hellurei! Ajattelin kirjoitella, kun tässä nyt on raskautta odoteltu/yritetty reilun vuoden verran.. Nyt on kolme kuukautta syöty Terolut pillereitä, ja niiden johdosta kuukautiset tulleet ajallaan.. (sitä ennen niitä ei näkynytkään reiluun vuoteen) Ja se olikin syynä, ettei raskaaksi ole...

Yhteistyössä