Hakutulokset

  1. P

    Tammikuun Vauvat 2012 lokakuussa

    Niin mä oon ymmärtäny et vauvan saa viedä esim. osaston kerroksen eteiskäytävään, johon saa tulla muitakin vieraita. En usko että kahvilaan asti saa viedä. Voi tietty olla et oon ymmärtäny väärin, pitääpä kysyä ens kerralla kun oon neuvolassa 8.11 :)
  2. P

    Tammikuun Vauvat 2012 lokakuussa

    Iltaa kaikille, ja kiitos tervetulotoivotuksista ja lohdutuksista pahoinvoinnissa! Onneksi tuo jälkimmäinen tais jäädä vaan tohon yhteen päivään eikä mahataudista ole näillä näkymin kyse kun olo oli jo päivllä taas entisellään. Hormonit taitaa taas siellä myllertää :whistle: Bassets:sille...
  3. P

    Tammikuun Vauvat 2012 lokakuussa

    Iltaa kaikille! Paljon tsemppiä ja jaksamista Sartsa83:lle, ja onnea esikoisen päivähoitopaikasta :flower: Ja ihana kuulla Carcas että sulla oli kaikki hyvin :) Kelanpäätös tupsahti tänään postilaatikosta, ja nopeasti tulikin koska toimitn paperit Kelaan alle 10 päivää sitten! Oletin että...
  4. P

    Tammikuun Vauvat 2012 lokakuussa

    jjuuli, hieman samaa mäkin oon miettinyt kun ei meilläkään oo ollut mitään puhetta synnytysvalmennuksesta. Mulla on otettu hb vaan kerran, sillon ekan ultran yhteydessä kun tutkittiin sikiön kromosomipoikkeavuuttakin. Sen jälkeen ei oo mitään puhetta ollut uudesta näytteestä. Mun paras kaveri on...
  5. P

    Tammikuun Vauvat 2012 lokakuussa

    Heissan kaikille!:wave: Oon jo jonkin aikaa lueskellut teidän juttuja ja ajattelin liittyä mukaan keskusteluun, jos se vaan sopii näin myöhäisessä vaiheessa :) On ollut ihana lukea muiden kuulumisia ja raskauden etenemistä varsinkin kun mulla on ensimmäinen vatsassa eikä kenelläkään...

Yhteistyössä