Hakutulokset

  1. M

    Minkä merkkisiä vaatteita ostatte eka-tokaluokkalaisillenne?

    Mistä tilaat? Just piti tytölle tilata Karmaloopista, mutta postikulut oli tosi paljon, niin tilaaminen sit jäi. Kosmetiikkaa ja puhelintavaraa olen tilaillut, mutta luotettavaa vaatekauppaa etsin. Varsinkin urheiluvaatteita.
  2. M

    --- kesäkuntoon 2011 ---

    Sone: Olen juossut suunnilleen koko aikuisiän enemmän ja vähemmän. Nyt juoksen pari 9km lenkkiä viikossa, muuten pumppia, kahvakuulaa yms. Nyt jostain syystä oikea polvi on alkanut kettuilla. Jos juoksen kahten päivänä peräkkäin, niin oikeaa polvea alkaa vihloon. Lenkkarit on hyvät, joten siitä...
  3. M

    --- kesäkuntoon 2011 ---

    Joo voihan se olla niinkin:) Välillä vaan turhauttaa. Haluaisin pienen kiinteän hyppyripepun muttei se oikein onnistu kolmen lapsen jälkeen. Noita lonkkaluita kun ei saa kavennettua:)
  4. M

    --- kesäkuntoon 2011 ---

    Heissan, pääsiäiset ja vaput vietetty hiukan herkutellen. Viikonloppuihin on kyllä kuulunut kaksi 9km aamujuoksua tyhjällä vatsalla. Eilen aamulla vaaka osoitti lukemat 59,9kg:) Nyt sit hakeen lihaksia lisää. Aloin hifisteleen ja tilasin puhtia antamaan tauriinia ja palautumiseen glutamiinia...
  5. M

    --- kesäkuntoon 2011 ---

    Josa kirjautuneena vastaa eli olen Milou:) Mä oon varmaan mitannut noita senttejä miten sattuu. Vaatteista kyllä huomaan pientä pienenemistä;) Lihaksia olisi tähän kroppaan nyt tarkoitus saada niin, että jotain näkyykin. Eilenkin juoksun jälkeen nostelin 16kg kuulaa hetken. Tahtoo vaan yhdelle...
  6. M

    Voi *****! Naapuri ei ota lastani kyytiinsä harrastukseen kuljetukseen!!!

    Litappa linkkiä missä näin sanotaan. Poliisin sivuilla oli näin: Alle 12-vuotiaan lapsen, jonka pituus on alle 150 cm, on ensisijaisesti käytettävä istuinta, joka on varustettu lapsen pituuteen ja painoon nähden sopivalla turvaistuimella tai muulla lapsen turvalaitteella. Jos alle kolmevuotias...
  7. M

    Voi *****! Naapuri ei ota lastani kyytiinsä harrastukseen kuljetukseen!!!

    Meillä ainakin lapset matkustaa etupenkillä, miks ei? Vuorotellen meillä kuskataan lapsia naapureiden kanssa ja aina joku joutuu edessä istumaan.
  8. M

    Korkeastikoulutetut! Paljonko tienaat, kuinka paljon kokemusta ja missä päin?

    Insinööri kunnalla asiantuntija tehtävissä. Bruttopalkka reilut 2600euroa kuussa. Työhön ja vastuuseen nähden huono palkka.
  9. M

    Mammat, monelta korkkaatte??

    Kuuden seitsemän välillä. Ekaks siivoilen, kun pääsen kotiin ja sit aukasen ja lapset on ihan kotona ja silti juon jonkin verran grillatessa. Lapset nukkumaan 22 maissa ja meno jatkuu aikuisten kesken.
  10. M

    G: Siideri/lonkero vai olut?

    Siideri ykkönen ja lonkerokin maistuu, kalja taasen ei.
  11. M

    sairasloma lapsen sairauden takia.

    Mutta älkää olko niin rehellisiä työnantajillenne. Jos teillä on eri työnantajat, niin ei ne siellä miehes työpaikalla tiedä, että sä oot ekaks ollut 3 päivää pois ja mies jatkaa siitä.
  12. M

    Laihdutustietäjät!

    Hyvä laihdutustahti on kyllä puoli kiloa viikossa, ei kilo. Lasketaan 500 kcal vaje viikossa, niin pitäs puoli kiloa viikossa tippua. Liikunta tietysti lisää kulutusta. Tommosella 800 kcal ei kyllä pidcemmän päälle jaksa mitään ja laihtuminen voi pysähtyä tai sit elimistö polttaa lihaksista...
  13. M

    Kalorimääristä?Paljon saa syödä?

    Mä maksoin eilen ton kalorilaskurin vuodeks. Tekstiviestillä ollut nyt käytössä maanantaista asti. Se on kyllä tosi hyvä. Sitä pystyy kyllä käyttään osittain ilman maksuakin, mutta kehittymistä et näe ja ruuan suhteita, miten syöt proteiinia, hiilareita ja rasvaa. Musta kyllä 30 euron väärtti.
  14. M

    Joululahja 4,5v. pojalle

    Meidän 4,5v tykkää Hain tarina elokuvasta (nyt ihan ykkönen). Kesällä on kova pyöräileen, joten pyörään ostettu pinnoihin sellasiahelmiä, jotka liikkuu, viiri ja pyörä on sellanen bmx mallinen. Tykkää myös luistella. Mites olis esim. luistimet?
  15. M

    Uusi kakkukuva-pino

    Pojan 4v kakku Tytön 7v kakku Pojan 1v kakku
  16. M

    G: Koulutuksesi kotiäiti/työäiti?

    Poika oli 10kk, kun palasin töihin. Keskimmäinen oli 2v, kun palasin töihin ja olen tekniikan ins,AMK.
  17. M

    Mihin lähtisit miehesi kanssa nyt lomalle?

    Kahden viikon päästä lähtee kone kohti Turkkia Planet Pegasokseen.
  18. M

    Verotuksesta vähennettävät työmatka kulut?

    Julkisen mukaan lasketaan vähennykset ellei ole painavaa syytä, miksi täytyisi omalla kulkea. Mä saan kilometrivähennykset omasta autosta, koska tarvitsen sitä työssänikin.
  19. M

    Minkä merkkinen kuivausrumpu teiltä löytyy?

    Meillä myös Siemensin pesutorni, Saksassa valmistettuja ja ihan tyytyväinen olen muuten, paitsi pikaohjelma puuttuu pesukoneesta.
  20. M

    päivähoidosta ja työajoista

    Niin meidän kunnassa ei ilmeisesti muualla saa hoitoa yhtään yli klo 17 kuin vuorohoidossa. Sinällään sillä ei ole mitään merkitystä, koska vuorohoito on meitä lähin päiväkoti ja mun työmatkan varrella.

Yhteistyössä