Hakutulokset

  1. T

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Heinä- ja elokuussa~

    Moi! Plussattu maanantaina, uskallaudun nyt tänne liittymään ;) Eli Tuttava1985/la 18.4. (oma arvio)/ 2 lapsi. Haluaisin mielelläni liittyä fb-ryhmään, joten laitan Adalie sulle viestiä :)
  2. T

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **HEINÄKUUSSA** Meidän kuu!! **

    Meille syntyi 27.7. klo 21.21 ihana tyttö 4064 g ja 53 cm.
  3. T

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **HEINÄKUUSSA** Meidän kuu!! **

    Onnea vauvan saaneille! :heart: Täällä edelleen odotetaan. Vauva painaa kovasti kylkiluita, joten nukkuminen ja kaikenlainen muukin tekeminen on aika vaikeaa. Odottaa en enää jaksaisi yhtään, tällä hetkellä tää kaikki käy enemmän mielenterveyden kuin kropan päälle. Eilen kävin neuvolassa...
  4. T

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **HEINÄKUUSSA** Meidän kuu!! **

    Odottavan aika on piiiiitkä! Päähän ei mahdu mitään muuta, eikä kotonakaan saa enää mitään aikaiseksi. Näillä mennään, toivottavasti ei enää kovin pitkään. Tuttava ja maha 40+5
  5. T

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **HEINÄKUUSSA** Meidän kuu!! **

    Onnea kaikille vauvan saaneille!!! Täällä vielä odotellaan. Keskiviikkona neuvolassa todettiin, että pää on laskeutunut hyvin ja sen puolesta vauva syntyä milloin vain. Limatulppakin on irronnut parin viikon aikana ja valkovuotoa on runsaasti. Itse tunnen kävellessä painontunnetta alapäässä...
  6. T

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **HEINÄKUUSSA** Meidän kuu!! **

    Täällähän on taas tapahtunut, meillä on ollut netti tilitissä muutaman päivän ja vauvoja syntynyt hurjaa vauhtia sillä aikaa. Onnea kaikille!!! :heart: Nyt oikeastaan esimmäistä kertaa alkaa minuakin nämä raskausajan vaivat vaivaamaan. Nukkumista vaikeuttaa lonkkakivut, alaselänkivut sekä...
  7. T

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **KESÄKUUSSA**

    Tännehän on ilmestynyt valtavasti ihania vauva uutisia. Onnea tuhannesti kaikille! Juhannusta vietetty rauhallisissa merkeissä, nyt taas jälleen nukuttaa erittäin hyvin. Viime yönä 12 h muutamilla herätyksillä ja nyt vielä päikkärit. Muuten olo on hyvä eikä vatsa juurikaan haittaa menoa...
  8. T

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **KESÄKUUSSA**

    Onnea kaikille vauvelinsa jo saaneille! Ihanaa jatkoa teille! MiNi87 Olen ollut nyt viikon äippälomalla ja viime yönä näin taas unta työkuvioista. Muuten irtaantuminen tuntunut helpolta,mutta uniin vielä tulee. Toivottavasti pääset lomatunnelmaan nopeammin. Kyllä mä odotan jo todella...
  9. T

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **KESÄKUUSSA**

    Mä en saa mitään aikaiseksi!! Kotona vallitsee kaaos, kun en jaksa enää töiden jälkeen tehdä yhtään mitään, paitsi tietty nukkua päikkärit :). Nyt viikonloppukin alkaa sateisissa merkeissä ja juhliessa. Tänään kahdet ylioppilasjuhlat ja huomenna vielä yhdet. Eli en tänäkään viikonloppuna tee...
  10. T

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **TOUKOKUUSSA**

    Onnea Tyttönen87! Pitäisi varmaan itsekin alkaa jotain valmisteluja tekemään, en ole ollut kovinkaan ennakoiva vauvan tavaroiden kanssa. Meillä on vaunut hankittuna, sänky löytyy ja äitiyspakkaus on valmiina. Siinä kaikki, en ole mikään innokas shoppailija ja en haluaisi turhaa tavaraa kerätä...
  11. T

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **TOUKOKUUSSA**

    Moi kaikille, itselläni on jäänyt kommentointi palstalle vähiin, mutta ahkerasti olen kyllä käynyt lukemassa! Täytyy alkaa tsemppaamaan. Kuulostaa todella erilaisilta käytännöt eripuolilla Suomea. Lääkäriä ei ole näkynyt kertaakaan raskauden aikana täällä ja tuttavilta olen kuullut, että ei...
  12. T

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **TOUKOKUUSSA**

    Minä voinkin aloittaa tämän uuden pinon. Käyn kyllä usein lukemassa teidän juttuja, mutta itselläni ei ole paljoakaan sanottavaa. Raskaus on ollut helppo ja tällä hetkellä ei ole mitään vaivoja eli aika tasaista menoa on. Nyt vain laskeskelen enää työpäiviä tai no vielä ne on viikkoja, mutta...
  13. T

    .~ Heinäkuun Hellemasut 2012~. MARRASKUU

    Hei, minäkin ilmoittaudun mukaan. Ensimmäistä odotellaan ja plussa tuli 12.11. Voi päivittää: Tuttava1985/26v/enismmäinen/K-SKS Muoks. laskettuaika olisi n. 21.7.
  14. T

    Esikoista yrittämään 2011 vol3

    Mut voi siirtää plussanneisiin :heart: Oli vielä pakko tarkistaa tulos Clearbluella: raskaana 3+ :). Taidan siirtyä tuonne odottajien puolelle, tulkaahan muut pian perässä!
  15. T

    Esikoista yrittämään 2011 vol3

    Esikko :heart:, tein juuri itsekkin saman testin ja tuo sun kuva voisi olla täysin minun testistä otettu. :DMulla dpo 13 ja ihan äsken tein testin, joten ei edes aamupissa... Pessimisti ei pety, joten en kauheasti uskalla hehkuttaa. Tissikipuilua on kyllä ollut samoin vatsan nipistystä...
  16. T

    Esikoista yrittämään 2011 vol3

    Puuhis25 tosi hyvä, että arvot oli normaalit. Se helpottaa kummasti oloja kun tietää, ettei ole mitään vakavaa. Minäkin kävin verikokeissa jonkin aikaa sitten pitkään jatkuneen väsymyksen takia. Syy löytyikin todennäköisesti e-pillereistä, sillä pikkuhiljaa on alkanut tuntua ihan normaalilta...
  17. T

    Esikoista yrittämään 2011 vol3

    Tää menee nyt ihan täysin omaa napaan tuijotteluun. Nyt on pakko avautua jollekin, joten saatte nyt olla kohteena :). Nyt on ollu sellaisia oireita, että toiveet on kyllä niiiin korkealla. Voidaan siis pudota erittäin korkealta :(. Eli siis tikutin oviksen vähän yli vikko sitten, mun...
  18. T

    Kun vauvakuume jännittää

    Mahtavia kirjotuksia, kiitos niistä! Kyllä jännittää valtavasti, että onko minusta tähän sittenkään. Synnytys ja kaikki hirvittää valmiiksi vaikka ensimmäistä vasta yritetään. Lisäksi hyvällä ystävälläni on kaksi vuotiaat kaksospojat; niin ihanat ja hyvä käytöksiset yms. Ystäväni on...
  19. T

    Esikoista yrittämään 2011 vol3

    Hennulle ja lenkkarille kovasti tsemppiä. Pahoittelut Viviannelle :( Tänne ei kuulu mitään uutta, ei mitään oireita suuntaan eikä toiseen. Suurta kateutta on kyllä ilmassa, kun olen nyt kuullut niin monen olevan raskaana.
  20. T

    Esikoista yrittämään 2011 vol3

    Tsemppiä kaikille, joilla jännäpäivä lähestyy!! Toivottavasti saadaan paljon plussa uutisia! ON: Aloitin tässä kierrossa ensimmäistä kertaa oviksen tikuttamisen ja tänään sitten sain Davidin testiin selkeän plussan :) Nyt harmittaa, että eilen en jaksanut millään peittoja heilutella, oon...

Yhteistyössä