Hakutulokset

  1. Bamse*

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **KESÄKUUSSA ~ MEIDÄN KUU**

    Tulin ilmoittamaan (viimeinkin), että meillä syntyi tyttö 18.6 rv 40+5 :heart: Eli mun kohdalle voi päivittää: tyttö...18.6...rv 40+5...3820g ja 49,5cm Synnytys käynnistettiin kalvojen puhkaisulla runsaan lapsiveden vuoksi. Lääkäri epäili, että mulla olis ollu rd, mutta kun en...
  2. Bamse*

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **TOUKOKUUSSA**

    Heipsan kaikille! Mupelolle kiitokset uudesta pinosta! Lukemassa tulee käytyä päivittäin, mutta oma kirjoittelu on taas jäänyt fb:n puolelle :/ Korviketta en minäkään aio valmiiksi kaappeihin ostaa. Kahden aiemman kanssa se olisi mennyt viemäristä alas, joten nytkin saavat jäädä kauppaan...
  3. Bamse*

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **HUHTIKUUSSA**

    Pikavastaus Mandeliinille, multa otetaan rv 36 se vasta-ainekoe, otettiin edellisessä raskaudessakin viikolla 36. Esikoinen oli siis valohoidossa, toinen ei joutunut ja toivon, ettei tämä kolmaskaan! :) Bamse* ja Viuhti 33+0 :heart:
  4. Bamse*

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **HUHTIKUUSSA**

    Embylle vaan ajattelin vastata tuohon sektion jälkeiseen elämään :) Eli, sinä itse nostelet vauvaa miehen ollessa töissä :) Mitään vauvaa painavampaa ei saa nostella 6 viikkoon, mutta tietysti vauvaa saa :) Eli ei sun tarvitse siitä huolehtia :) Ja eiköhän miehes oo oikeutettu isyysvapaaseen...
  5. Bamse*

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **HUHTIKUUSSA**

    Huomenta! Tulin vaan nopeesti kirjottamaan tuosta ehkäsystä, myöhemmin tietoa neuvolakäynnistä, joka on puolilta päivin :) Mulle ei sovi hormonaaliset keinot, jos sopisi, niin ehdottomasti käyttöön tulisi ehkäisyrengas! Ihanan helppo ja vaivaton :) Mutta kun ei, niin ei..... Ennen tätä...
  6. Bamse*

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **HUHTIKUUSSA**

    Huomenta ja hyvää aprillipäivää kaikille!! :) Kiitokset Mupelolle uudesta pinosta! Kohta on jo MEIDÄN KUU!! Hurjaa, miten nopeesti on aika mennyt!! Ihanaa kylläkin vaan :D On jääny kirjottelu tänne, kun toi fb on niiiiin helppo :whistle: Tsemppiä kaikille lepäilijöille, varmasti on...
  7. Bamse*

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **MAALISKUUSSA**

    Heippa piiiiitkästä aikaa!! On toi FB vetäny niin puoleensa, ettei oo tullu tänne enää kirjoteltua, jospa nyt parannan tapani :whistle: Madde, otapa nyt sit tosiaan ihan rauhallisesti ja toivotaan, et supistelut loppuu! Ja toivoen myös, ettei kehkeydy mitään myrkytystä, itellä oli ekassa...
  8. Bamse*

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **HELMIKUUSSA**

    Heissulivei! Kestoilu-keskusteluun en ota osaa, me kertistellään tämänkin vauvan kanssa :) Sairaslomasta on ollu puhetta. Oon Murukan kanssa samoilla linjoilla, et työ jo itsessään määrää paljon. Mä oon vuodeosastolla, ja nostokiellossa ollu 2kk. Kaikki p*ska sataa mun niskaan, ei oo...
  9. Bamse*

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **HELMIKUUSSA**

    Huomenta kaikille ja onnea kaikille ihanista ultrakuulumisista :heart: Mandeliini, mä alotan varhennettuna ja se alkaa jo 13.4 mulla, hui :D Eli päivää vaille 2kk töitä enää!! :D Alotan varhennettuna lähinnä sen vuoksi, kun en saa nostella töissä, ja oon siis vuodeosastolla, ni on hankala...
  10. Bamse*

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **HELMIKUUSSA**

    Huomenia kaikille!! Nyt vaan (.), kun tuli käytyä rakenneultrassa tiistaina :) Tyttöolo mulla on ollut ja pieni prinsessa sieltä näyttäisi olevan tulossa :heart: Neitokainen vastasi edelleen nt-ultran viikkoja, eli kaksi päivää suurempaa, mutta luonnollisesti laskettua aikaa ei muutettu...
  11. Bamse*

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **TAMMIKUUSSA**

    Huomenta!! Täällä poksutaan puoliväli!! Rv 20+0 :heart: :heart: Heti tuosta parvosta. Meillä sitä epäiltiin esikoisella ja menin kyllä tuolloin neuvolaan, meillä siis samassa kuin tk, eli vaihtoehtoa ei ollut. Pojalla oli ensin kuumetta ja oli ihan vetämätön ja siitä parin päivän päästä...
  12. Bamse*

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **TAMMIKUUSSA**

    Heippa vaan kaikki masut!! :) Pikkumyy, joo olin se minä kun parvosta puhuin. Mä en oo omia vastauksia vielä saanut, mut pojalla oli 99% varmuudella nokkosrokko, eli meillä ei pitäisi olla sen suhteen huolta :) Toivottavasti sulla ei ole parvoa ollut!!! Otettiinko sulta vaan yhdet...
  13. Bamse*

    Parvorokko ja raskaus

    Onko kohtalontovereita? Esikoiselle todennäköisesti parvorokko ja mulla viikkoja nyt 16+1. Soitin heti omalle äidille, ja muisteli että olisin pienenä sairastanut muutaman rokon ja ehkä siellä oli parvokin, muttei satavarma ole. Onneksi mulla on huomenna aamulla neuvola ja pääsen varmaan heti...
  14. Bamse*

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **JOULUKUUSSA**

    APUA!! Nyt ihan omaanapaa vaan!! Esikoisella taitaa olla parvorokko?!?!?!?!? Eilen oli kuumeessa ja huonovointinen ja tänään on iholle noussu isoja ihottumaläiskiä......... Mä jo niin meinasin huokaista eilen tän raskauden suhteen ja nyt tuli tämä?!?!?! Luin jo kaiken mahdollisen ja osa...
  15. Bamse*

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **JOULUKUUSSA**

    Huomenta! zoile, hurjaa aikaa tosiaan sulla ollut!! :O Toivottavasti alkaa helpottamaan ja pian!!! Lääkäri soitti mulle äsken, kun oli konsultoinut gyneä noista mun alavatsakivuista, vuodoista ja etisesti istukasta. Gyne oli sanonut, että jos raskaus on kestänyt tähän asti, se ei tule...
  16. Bamse*

    Hematooma kohdussa, kohtalotovereita?!

    Mulla menossa 3.raskaus. Kaksi aiempaa sujuneet hyvin ilman mitään vuotoja. Tässä raskaudessa alkoi verinen vuoto rv 11+2 ja pelästyin kovasti, että raskaus menee kesken. Käytiin miehen kanssa päivystyksessä, jossa vauvalla kaikki hyvin ja tk-lääkäri sanoi vuodon tulevan jostain muualta kuin...
  17. Bamse*

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **JOULUKUUSSA**

    Heti alkuun onnea pillipöllölle kihlauksesta!! :heart: Uskonnosta on ollu puhetta. Me on kastettu lapset ja kastetaan tämä kolmaskin. Kuulutaan miehen kanssa molemmat kirkkoon, mutta siihen se meidän uskonnollisuus sitten jääkin. Jos lapset ei halua rippikouluun, niin se on meille ok, mut...
  18. Bamse*

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **JOULUKUUSSA**

    Apua! Kadotin johonkin viikon :D Siis 14+4 täällä jo on, eikä 13+4!!! :D :heart: Bamse* ja Viuhti 14+4 :heart:
  19. Bamse*

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **JOULUKUUSSA**

    Heissan! Mä lasken viikot kuukautisten mukaan, ultran mukaanhan pikkuinen on 2pvää suurempi, mutta kun ei LA muuttunut kuitenkaan, niin viikothan olis laskettu sitten tavallaan väärin kohdistettuna LA:aan, jos ultran mukaan laskisin. (mikäli ketään ymmärsi mitä tarkoitan :D ) Yritän vielä...
  20. Bamse*

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **JOULUKUUSSA**

    Heipsan taas jälleen! Istuskelen täällä väri päässä ja pitää jotenkin vielä saada 10min kulumaan, niin ajattelin tulla kirjottelemaan :D Mulla ainakin lääkäri teki sisätutkimuksen silloin sen vuoksi, kun epäili alkavaa keskenmenoa verenvuodon vuoksi. Tutki oliko kohdunsuu mahdollisesti...

Yhteistyössä