Hakutulokset

1. M

*~~ * Huhtikuun Helmet 2012 * Marraskuussa * ~~*

synnytystapa-arvio: esikoisesta ei tehty, rv 36 oli lääkärineuvola, joka tarkisti vain tarjonnan. Terveydenhoitaja sitten arvioi vauvan kokoa. Että näin täällä. Jälkitarkastuksessa lääkäri sanoi, että toisen lapsen kohdalla sitten voin halutessani synnytystapa-arvion ä-polille saada, jos lapsi...
  2. M

*** huhtikuun helmet 2012 '' lokakuussa'' ***

Mulla olis sokerirasitus edessä viikolla 26-28, ekassa raskaudessa ei tehty, joten nyt se sitten edessä.. Täällä tehdään automaattisesti viim. tokassa raskaudessa jos ei ekassa ole tehty.. Olen yrittänyt syödä terveellisesti, mutta toistaiseksi himo roskaruokaa ja muuta suolaista kohtaan on vain...
  3. M

Vihdoinkin ehdin kirjoittaa itsekin, käyn kyllä lukemassa juttuja mutta esikoinen pitää kiireisenä. Nyt yritän tsempata ja kirjoittaa kuulumisia säännöllisesti. Sunnuntaista lähtien ollut vihlontaa alavatsalla ja todella kovia vihlaisuja aivastaessa/yskiessäja yöllä kun kääntää kylkeä...
  4. M

Hei! Mahtuuko mukaan vielä uusia odottajia. Täällä yksi, jolla LA 29.4.2012 , KOKS. Ikää 24 v. ja toinen lapsi tulossa 2,5 vuoden ikäerolla.. Olen lueskellut palstaa jo kuukauden verran, mutta nyt vasta uskaltaudun mukaan. Eilen np-ultrassa käyty, vastasi viikkoa pienempää eli tipahdin...

Yhteistyössä