Hakutulokset

  1. J

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL9 <3<3

    Joo eikohän mut voi laittaa plussanneisiin :)
  2. J

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL9 <3<3

    Kiitos :heart: Mieki kävin itkemää ku katoin sitä plussa testiä :D Onne Myös Sulle Lemonade :) :heart:
  3. J

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL9 <3<3

    Tässä vielä kuva jos jotain kiinnostaa, ja jos nyt onnistun sen linkittämään :) Aijaa.com - 9347394.jpg ja toinen Aijaa.com - 9347393.jpg :) Plussa tuulia kaikille +++
  4. J

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL9 <3<3

    Joo eli äsken testasin ja plussa tuli, eikä ees mikään haamu vaan selkee plussa! :heart: Oon niin onnellinen.. :) :heart:
  5. J

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL9 <3<3

    Täällä ei ainakaan vielä menkat alkaneet.. vaikka niitten ois pitäny alkaa mun laskujen ja ovistestailujen perusteella jo tiistaina. :) Menkka kipuja oli sillon samoihin aikoihin ja viikkoa ennen joka päivä kun olisi pitänyt alkaa. Plussia kaikille. +++ :)
  6. J

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL9 <3<3

    Moi, taas. :) Mulla oli kone taas huollossa, sen takia li näääin pitkä tauko etten käynyt täällä. Ja sillon viimeeksi se meni kyllä kesken.. Mutta uusi yritys on ollut päällä. :) ja menkkojen pitäisikin alkaa viimeistään keskiviikkona.. :) ( jos alkavat..)
  7. J

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 VOL.7

    En ookka käyny nyt vähään aikaan kun kone oli huollossa, mutta eipä mulla mitään uutta tietoakaan kun en oo testannut :D Eli en tiedä suoraan sanottuna, vieläkään:D Mutta aatteli nyt ottella ja kattella tän kierron et tuleeko täs ne menkat vai eii :) kun en jaksa mennä apteekkiin ostamaan...
  8. J

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 VOL.7

    Minä kyllä alan luopua pikku hiljaa toivosta.. Tissikipu nimittäin ei ole niin paha kuin se oli. Toki ne ovat vielä kipeät, mutta ei enää niin paljon.. :( Janon tunne ja vessassa ravaaminen kyllä jatkuvat. Mutta en uskalla vielä testata uudelleen, eikä edes ole testiä millä testata. Joten täytyy...
  9. J

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 VOL.7

    Plussaa näyttää vielkäkin. :D mutta ootellaa nyt vielä. Jos vielä viikon päästä plussa sitten vatsa uskon, nyt pelkään et on mennyt kesken :( Tosin vois käydä varmistamassa jo terveyskeskuksessa, mutta mutta. :) Katotaan.
  10. J

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 VOL.7

    Kiitos kaikki :) Ja nyt hmph, vuoto loppui :o eli kesti kokonaisen päivän.. :o Mutta joo mulla siis oli samanlaisia kipuja kun jos on menkat, ne ei ole ikinä aivan kamalan kovat eivätkä olleet nytkään. Tissikipu jatkuu, ja vessassa ravaaminen ja janon tunne. :) Mutta en nyt tiiä sitten mitä...
  11. J

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 VOL.7

    Täällä testattu plussa eilen, mutta vuoto alkoi tänään :'( Joten kesken tais mennä.. Vai onkohan vil jotain toivoo? Miulla on kyllä kipuja, siis no samanlaisia kun aina. Ja en sillee huomaa mitään eroa vuodossa. Mutta tie sit. millonkahan mun kannattas sit testata viel?
  12. J

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 VOL.7

    napailua vaa :D Ei näy menkkoja vielä ainakaan :D yleensä alkaa aamulla, mutta no ootellaan.. :) kaikki samat tuntemukset jatkuu, tissikivusta, mahan vihlomiseen :)
  13. J

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 VOL.7

    Kiitos kaikki! :) kyllä tää tästä vaikka pahaa tekee kattoa kun toiseen koskee. :( no onneks pääsee sinne leikkaukseen. :) Täällä jatkuu kaikki samat oireet, punaista ei näy ainakaan vielä. :D Mutta jotenkin ootan kuitenkin niitä huomenna alkavaksi.. :D
  14. J

    Koiran Kohtutulehdus/märkäkohtu

    Jep, ne epäili virtsakiviä, mutta ei niitä ainakaan, niissä kuvissa sit näkyny.. Mut siis ne on tutkinnassa kans ja katotaan jollain varjo katetrilla tai jotai sit leikkauksen yhteydessä. Ja joo täällä vaan on tuo yks ainut iso eläinklinikka, tai muualle mulla ei ainakaan oo mahdollista päästä...
  15. J

    Koiran Kohtutulehdus/märkäkohtu

    Koira käytettiin sitten eläinlääkärissä ja joo sitähän se oli mutta ei niin paha vielä, ja sit sillä on myös kohtukasvain :( mutta me ei päästy vieläkään leikkaukseen :( vasta ensiviikolla. Nyt koiralla 5 erilääkettä/lääkekuuria päällä. Ei kuulemma ole vielä niin paha että pitäs heti leikata...
  16. J

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 VOL.7

    Meikäläisen kone sekoilee ihan urakalla, enkä jaksa nyt tapella tän kanssa:D Kiva että jollain on samoja tuntemuksia :D -pansku- koiralla oli alkava kohtutulehdus, johon söi antibioottikuurin, se ei kuitenkaan tehonnut ja nyt alkaa näyttää siltä että, on menossa märkäkohtuun. Mutta märkä...
  17. J

    Koiran Kohtutulehdus/märkäkohtu

    Minäkin soitin heti kun tämän huomasin, ja sanoivat vaan eläinlääkärissä että tule huomenna :o ja aika on vielä vasta päivällä :( Ja kyllä ne kuitenkin siellä tietävät kai että tilanne on paha. Eikai tässä muu auta kun päivystäjää ettiä.
  18. J

    Koiran Kohtutulehdus/märkäkohtu

    Koiralla todettiin 10.10 alkava kohtutulehdus, johon söi antibioottikuurin, kuuri loppui 20 pv. veren vuoto jatkui vielä tähän päivään asti, kunnes nyt tulee jotain valkosta/harmaat hirveelle haisevaa mönjää. ( märkääkö)? koira nukkuu paljon, ja on ehkä vähän apaattinen, söi kuitenkin hyvin, ei...
  19. J

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 VOL.7

    Aika menee niin hitaasti. :D tahtosin niin testata, mutta pidän pääni :D Kaikki samat tuntemukset jatkuu.. + erittäin kummallinen aina välillä tuleva vatsakipu alavatsassa ( vähän pistävä ja vihlova) :) Mut enpä oo paljoo kerenny nyt kiinnittämään huomiota omiin oloihin, kun koira on niin kipee...
  20. J

    <3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 VOL.7

    Lenkkari Kiva, ei tartte yksin sit jännäillä, jos sinne asti päässää(: Tissikipu jatkuu, ja kova jano. Ja vessassa juokseminen on lisääntynyt :) vasemmanpuolen munasarjas tuntuu vaan omituiselta :D en osaa selitää.. Tai tavallaan tuntuu et siel ois joku patti mikä työntyy ulospäin ja sit jut...

Yhteistyössä