Hakutulokset

  1. A

    Maaliskuiset 2020

    Heippa! Täällä kans yks varovainen odottaja ilmoittautuis mukaan. Tänään plussasin ja tuli aika yllätyksenä, vaikka nyt kun mietin, niin olis pitänyt oireista arvata. La olis suoraan kuukautisista laskettuna 16.3. Ja Faceryhmään liittyisin mielelläni mukaan, kun sitä kautta helpompi keskustella.
  2. A

    *UUSI* - Elokuun epelit 2015 *joulu-tammikuu*

    30 unohtui tuosta listasta. Plussailin vasta tuossa joulukuun puolivälissä ehdittyäni ensin kuvittelemaan itelleni kaikenmaailman syövät ja muut sairaudet. Uus vauva ei tosiaankaan ollut tilauksessa ainakaan pitkään aikaan, joten nää muutamat viikot on menny ajatukseen sopeutumiseen. Ekassa...
  3. A

    *UUSI* - Elokuun epelit 2015 *joulu-tammikuu*

    Tääl ilmottautuis yks uus ryhmään :) 8.8./Annuliini/JS/kolmas vois päivittää tietoihin ja jos joku facebookryhmä jo olemassa, niin mielummin siellä kirjoittelisisin kuin täällä anonyymisti.
  4. A

    Lokakuun lapset 2013 <3 *helmikuussa*

    Heippa kaikille! Täällä yks lokakuinen ilmoittautuis mukaan :) Kierto on ollut aika sekaisin/pitkä kun imetän vielä esikoista, mut suoraan edellisistä kuukautisista laskettuna LA olis 18.10.13. 29v. toinen lapsi siis kyseessä, JS ja tyttö-olo ois, koska tähän asti oireiden kirjo on ollut täysin...
  5. A

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **TOUKOKUUSSA**

    Suuren suuret onnittelut Malendralle ! Kesäkuiset siis korkattu oikein tuplilla täällä ja samoja uutisia odotellaan tuolla Facebookin puolella :) mulle vois päivittää tietoihin seuraavat: ikä 28, synnäri JS ja poikalupaus kiitokset ja tsemppiä kaikille loppurutistukseen! Annuli + Nakki...
  6. A

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **TAMMIKUUSSA**

    Jkoo: Eikös noihin city crosseihin voi ostaa erikseen pelkän ratasosan, kopan tms ja käyttää sitä jo olemassa olevaa runkoa. Noita myydään käytettynä esim huuto.netissä. Ja säästää varmasti paljon verrattuna siihen et ostais kokonaan uudet vaunut :) Kiva kuulla et oot tykänny kyseisestä...
  7. A

    Pk-seudun kevät-kesä 2012 odottajat

    Heippa! Ilmoittaudun mukaan :) Oon 27 ja mies 33, ekaa odotellaan, LA 1.6. ja Espoosta ollaan
  8. A

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 *varaslähtö LOKAKUULLE*

    Marde ja Jenksula voisinpa jotenkin lohduttaa! Paljon voimia molemmille! Täällä laskujen mukaan yhdeksäs raskausviikko käynnistyi. Jotenkin kuitenkin sellainen olo ollut itsellä että tässä mentäis jo vähän pidemmällä, vaikka se ei oikein olis edes mahdollista, sillä mies oli ulkomailla just...
  9. A

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 *varaslähtö LOKAKUULLE*

    Kiitos PilliPöllö päivityksestä ja sori tosiaan kun en ollu "punannu" noita tietojani! Ei onnistunut mobiililla ja meinasin jo jättää tekemättä, kunnes tuli mieleen ettei taas tiedä koska olo antaa myöten kirjotella :) Ihanaa kuulla noita positiivisia ultra-uutisia! Harkitsen kyl vakavasti...
  10. A

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 *varaslähtö LOKAKUULLE*

    Mahtavaa kun porukka vaan lisääntyy joka päivä! Tervetuloa kaikki onnelliset odottajat :) Täällä eka neuvola takana ja mulle saakin päivittää sitten RV 7+4 ja LA 1.6. Eli päivällä mentiin eteenpäin niiden laskujen mukaan. Muuten mulle ei jäänytkään oikein mitään käteen koko käynnistä. Oisin...
  11. A

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 *varaslähtö LOKAKUULLE*

    Aurinkoista maanantaita kaikille, halauksia ja voimia pettymään joutuneille, ja tervetuloa uusille!!! En oo taas viikkoon päässy kirjottelemaan, vaikka lukemassa oon käynytkin.. Sen verran järkyttävä ollut tää olo aina, kun oon meinannu alkaa kertomaan kuulumisia :p Turvottaa...
  12. A

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 *varaslähtö LOKAKUULLE*

    Täällä on voitu tänään todella huonosti! Sängyn/sohvan pohjalla mennyt koko päivä ja vessanpönttöä halaillen, ihan aikaista aamua lukuunottamatta :( on niin paha olo ettei mitään tee mieli syödäkään, mut oon pakottanut itteni siihen ja syömisen jälkeen olo ihan hetkeksi helpottunutkin. Pelottaa...
  13. A

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 *varaslähtö LOKAKUULLE*

    Kokoaika duunissa arki päivät, viikonloput vapaat. Duuni fyysisesti melko rankkaa, niin sen suhteen jännittää kyl. Pomolle kerroin, jotta onnistuu noi neuvolakäynnit työajalla ja neuvolassakin sanoivat et olis hyvä jos joku duunissa tietää, siltä varalta että jotain tapahtuu tms. Muuten ei olla...
  14. A

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 *varaslähtö LOKAKUULLE*

    Tupakoitsija täälläkin. Mä oon nyt heti plussan jälkeen (viime la) kyl vähentänyt radikaalisti tota polttamista. Aikaisemman 15-20 savukkeen sijaan ensin parina päivänä meni 6 röökii, sitten mutamana 4 ja eilen enää 2,5. Oon ihan yllättynyt siitä miten helppoa on ollut! Mä teen niin et poltan...
  15. A

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 *varaslähtö LOKAKUULLE*

    Heippa! Tervetuloa kaikki uudet odottelijat, meitä alkaakin olla jo aika paljon :) Itsellä myös melko kiireinen viikko takana ja hirmuinen väsymys vaivaa. Oon kuitenkin käynyt päivittäin lukasemassa teidän kuulumiset. On tää vaan niin jännittävää. Mäkin testasin tänään uudemman kerran...
  16. A

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 *varaslähtö LOKAKUULLE*

    Mä varasin jo tänään ajan neuvolaan (rv5+2), vähän nolona, kun en ollut näin ensikertalaisena varma oonko ihan liian ajoissa liikkeellä. Ajattelin että aika tulee jonnekin ensi kuun puolelle, mutta yllätykseksi se onkin jo 18.10 eli 2viikon päästä. Neuvolatäti sanoi että täällä päin (pks), on...
  17. A

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 *varaslähtö LOKAKUULLE*

    Annuli, 27v, 2.6. JS tai NKL, ensimmäinen
  18. A

    Kesäkuisia 2012?

    Heippa! Täällä yks ilmottautuu mukaan! :)) Plussasin lauantaina rv 5+0 ja omien laskujen mukaan la 1.6 tai 2.6. Ekan neuvolan varasin tänään ja se olis 18.10. Meillä tärppas sitten ekasta yrityksestä, vaikka oltiin varauduttu monen vuoden projektiin. Nyt vaan toivotaan että pikkuinen...

Yhteistyössä