Hakutulokset

  1. K

    lapsettomuushoidot ja työnhaku

    mä oon kans miettinyt että mitenhän jos saa pitenpi aikaista duunia ni ootteko pyytäny hoitojen ajaksi esim ultrat yms ni vapaapäivän,ottaneet saikkua yms? eihän sitä vissiin töistä noin vaan voi olla poissa?miten ootte menonne selittäneet/järjestelleet?miten työnantajat moisia käyntejä ymmärtävät?
  2. K

    Huhti-toukokuun ivf/icsi/pas-hoitolaisia pinoon?

    jees meidän hoito oli tässä.herkka testi näytti puhdasta negaa ja menkkajuilinnat ja verenvuoto tekee kovasti tuloaan..me siirrymme jo aattelemaan elokuun PAS hoitoja..jos nyt yksikään kestää sulatuksen.. hei kertokaas te kenellä PAS hoitoja on ollu ni paljon lääkkeet maksaa siihen??ja että...
  3. K

    Huhti-toukokuun ivf/icsi/pas-hoitolaisia pinoon?

    Tulee jo isompia hyytymiä ja olo on enenmän menkkamisempi kuin ennen. Teen vielä testi ihan varmistaakseni että jos vaikka kenties toinen ois kiinnittyny ja toinen kiinnittymätön valuis pois.. toisaalta tiiän että turhaa toive ajattelua se on mutta raskauden mahdollisuudesta nähtävästi pitää...
  4. K

    Huhti-toukokuun ivf/icsi/pas-hoitolaisia pinoon?

    joo mehän siis 3 vuotta yritettiin täydellä tohinalla,ilman siis mitään avusteisia menetelmiä,pillereitä yms. ennenkuin menimme hoitoihin,ja tuli siinä varmaan 30 kymmentä raskaustestiä sinä aikana tehtyä,negoja tietenkin kaikki,mutta silti vaikka niitä negoja on saanut niin monta ni nämä...
  5. K

    Huhti-toukokuun ivf/icsi/pas-hoitolaisia pinoon?

    tänään tuli sitten muutama tunti sitten pyyhkiessä oranssia verta,elikkä sitä ns. vesiväri verta ihan kuin ois vedellä verta laimennettu oikein paljon.silti se toi tunteen että tää "odotus" tais olla tässä.. mitään kipuja yms ei ole,ainakaan vielä..oottelen kyllä kiltisti tuonne maanantaille...
  6. K

    Huhti-toukokuun ivf/icsi/pas-hoitolaisia pinoon?

    siis mä olin ihan kauhuissani ku luin että jo ny tuhrua..voiko sitä muka olla jo näin aikaisin??mulla kyllä tyttöä oottaessani tuli siinä kp 11 lähtien jo aikalailla verta..keskenmenoa veikkailivat jo sairaalasta..siis alkavaa sellaista..ihan siis siteeseen asti valuin noin 2-3 ruokalusikallista...
  7. K

    Huhti-toukokuun ivf/icsi/pas-hoitolaisia pinoon?

    hassuja tuntemuksia massussa..ja olin muka tuntevani kummankin puolesta kiinnittymiskipua muutama päivä sitten.ja tänään oli semmosia tuntemuksia kuin pienet salamat olisivat menneet ympäriinsä kohdun seutua..outoa..ei tehny tavallaan ees kipeetä..mitään siis menkkamaista se ei ollu.. nyt...
  8. K

    Lasten sukupuolijakauma hoidoista plussanneilla?

    2.5 vuotias ICSI-tyttö löytyy täältäkin.
  9. K

    IVF:stä kysyttävää

    ekassa hoidossa siirrettiin 1 kpl ku se oli ainoa mikä lähti jakautumaan 16 alkiosta.siitä hoidosta siis 2.5 v tyttö.. muilla 3 kerralla siirretty aina 2 alkiota..tosin ne ovat tähän viimehoitokertaan asti ainoat mitkä ovat selviytyneet.
  10. K

    Huhti-toukokuun ivf/icsi/pas-hoitolaisia pinoon?

    siis oli semmonen yllätystenpäivä että huh huh,vieläkin o vaikeeta uskoa koko päivän tapahtumia.. aamulla jo reippaana mietin että jospa siellä olisi oikein hyvin jakautunut ja hyvänmuotoinen pikkualkio selviytynyt,että viis siitä vaikka muut olisivat kehityksensä lopettaneet hedelmöittymisen...
  11. K

    Huhti-toukokuun ivf/icsi/pas-hoitolaisia pinoon?

    siis aivan älyttömästi jännittää huominen.ja samalla oon pelosta kankea, että jos vaikka aamulla kun soitan että onko mitään siirrettävää, ni vastaavat että eipä oo..aina meillä kyl o ollu ees yksi siirrettävä,tosin 2 kerralla se o ollu se ainoa selviytyjä ku muissa on ollut voimakasta...
  12. K

    Huhti-toukokuun ivf/icsi/pas-hoitolaisia pinoon?

    Soittivat nyt sitten aamusta solujemme tilannetta.. Ihan hienosti olivat meidän solut yhtyneet.eli 16 munasolusta 13 oli kypsää ja 9 hedelmöittyi..kaamee kato siellä kyllä käy, sen tiedän, ku jokakerta tähän asti samoilla tuloksilla jakautumaan alkaa hedelmöittyneistä vain ne 1-2 munasolua...
  13. K

    Huhti-toukokuun ivf/icsi/pas-hoitolaisia pinoon?

    mulle tuli muuten lugeja niin että aamulla 3x100 mg ja illalla samanmoinen.Muistelisin vaan että julkisella Määräävät niin että 200mg aamuin ja illloin.??mites muilla tuo annostus??
  14. K

    Huhti-toukokuun ivf/icsi/pas-hoitolaisia pinoon?

    Huh.punktio takanapäin. Siis niin iloinen olen, ku punktio ja sen jälkeinen aika on mennyt hyvin, ja oikein vähillä kivuilla. Muniksia tuli oikein hyvin eli 16 kpl mutta mies joutui antamaan kaksi näytettä ja hieman pelottaa että miten käy kun huomenna soittavat labrasta.. :/ toivotaan...
  15. K

    Huhti-toukokuun ivf/icsi/pas-hoitolaisia pinoon?

    mä en oota huomista innolla..mulla se punktio on äärimmäisen kivulias, vaikka saan vielä enenmän ku muut kipulääkettä,ku siis pyydän ja noin 4 h makaan ja oon aivan puolikuollu.. siskolla,jolla siis o endoa endon perään ympäri mahanseutua,ni sattu yhtälailla, ja hän sit ääneen epäili että...
  16. K

    Huhti-toukokuun ivf/icsi/pas-hoitolaisia pinoon?

    jee ultra takana..meillä kanssa hyvin o pallerot kasvanu ja kaikki muutenkin hyvin.Otin tosiaan vanhentunutta lääkettä,siis jo avattua,kun tuo puregon ei siis ole käyttökelpoista kuin tuon 28 päivää siitä kun siitä ampullista ekan kerran vatsanahkaansa piikittää. mutta säikähdyksellä...
  17. K

    äkkiä vastauksia.mitä jos käyttää vuoden vanhaa puregon lääkettä.siis jo avattua..

    huh,onneksi lääkäri vaan tuumi että annoksen teho voi nyt olla huonompi,ku tuli piikitettyä jo avattua lääkettä..kauhee ressi moisen takia..
  18. K

    äkkiä vastauksia.mitä jos käyttää vuoden vanhaa puregon lääkettä.siis jo avattua..

    siis kauhu skenaariot esiin..mitä siinä käy???käytin sitä noin 200 IU ta..siis yhteensä.ei sameeta eikä sakkaumia.onko se niin että se lääke tehoaa nyt huonosti??tai ei ollenkaan???onko kelleen käyny näin?mitä lääkäri o tämmösestä sanonu??? nyt vasta(3 hoitoa siis takana enkä tätä oo ennen...
  19. K

    Huhti-toukokuun ivf/icsi/pas-hoitolaisia pinoon?

    ultrassa havaittiin että munikset ovat vähän hitaanpuoleisia nyt..meneepi siirto punktio ensi viikon perjantaille ja mahd. siirto maanantaille..ja samalla sain käskyn piikittää pikkasen enenmän napaan tavaraa..kuume on ohi,mutta pelottaa vaan että ne vähäisetkin simpat mitä miehellä olisi ollu...

Yhteistyössä