Hakutulokset

1. P

*** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol. 8 ***

Liittyy plussanneiden kerhoon :) odotellut tässä joitain päiviä, että kyllä se täti sieltä kurvaa kylään mut ei ainakaan vielä. Testi tehty 19.1. Tsemppiä ja onnea kaikille sekä kiitokset avusta! :)
  2. P

*** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol. 8 ***

Täällä taas pitkästä aikaa. Tervetuloa uusille ihmisille! :flower: Onnittelut plussanneille :heart: ja tsemppiä sekä pitkiä hermoja testausta/tärppipäiviä ym. odottaville! Täällä meossa kp 11 ja yk 5. Näin se aika vaan kuluu ja vuodet vaihtuu :p Kahdessa kierrossa nyt onnistunut saamaan...
  3. P

*** 3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.7 *** <3

Enpä näköjään osannut tuota Almejan tekstin lainausta tehdä oikein :ashamed:
  4. P

Kääk! Tähän puututaan heti tänään :O Mukavaa, että Ronjaliina ainakin on saanut hyviä uutisia =) Ei kun muutto makuuhuoneeseen. Pahoittelut Tunafish-78 ja Mandala sukulaisvierailusta:'( sekä Edyla negasta. Ugh mä olin niin vakuuttunut, että kun otan nuo tänään postitse saapuneet...
  5. P

Kiitokset Ronjaliina ja Syrän =) Ei kun tikkujen maailmaan siis tutustumaan :D Tervetuloa Edyla:flower Mandalan illanvietto kuulostaa mukavalle. Reiki voisi varmasti tehdä itse kullekkin hyvää tässä kiireisessä maailmassa. Toivottavasti jo tämä keskustelu toi sinulle niin rentoutuneen ja...
  6. P

Hyvää sunnuntaita kaikille! Tänne voi päivittää kp 3 24-28 ja yk 4.. Mites te viisaat tytsit kehoittaisitte nuitten ovistestien kanssa toimimaan? Ootteko aloittanut kuinka aikaisessa vaiheessa ja tehneet kerran vai kaksi päivässä?
  7. P

Heissan kaikille! Aivan ihanaa,kun ulkona ei sada vaan paistaa aurinko! Positiivisuus kunniaan ja revitään energiaa tähän harmaaseen ja pimeään aikaan edes ihanasta säästä :D Voimia ja halauksia kaikille :hug:
  8. P

Pitkästä aikaa täällä.. Kiirettä pitänyt joten eipä ole tullut sen myötä tätä asiaa vatvottua (mitä nyt vastaillut lähimpien ystävien kyselyihin"oletko jo raskaana" noin tuhat kertaa) Eli jotain positiivista kiireessäkin :p Vaikka ei tietenkään mitenkään edesauta tätä projektia. Päivitys...
  9. P

Hei ja tervetuloa uusille :flower: itse kuulun kylläkin samaan joukkoon :) Onnea uuteen asuntoon RauRau Onnea ja lykkyä pyttyyn Avonlea Pakko yhtyä Tunafish-78 kommentteihin mukavalta kuulostaneesta Mandalan illanvietosta ja tuo miehen kaljamahan silittely oli ihan paras :laugh: koska mä...
  10. P

:hug: Ginger :hug: Mandala Tällä on malttamattomana tehty jo kaksi neg testiä, jos vaikka ois näkynyt ees jotain :p Mukavaa ja onnekasta uutta viikkoa kaikille! :heart:
  11. P

Ai niin noista töistä unohdin mainita, että himpura kun häiritsevät elämää! Eikö niistä vois nyt jo saada sitä aikoinaan puhuttua seksilomaa?? :D
  12. P

Suuret kiitokset kaikille tervetulotoivotuksista :flower::wave: Mandala Olettaisin oviksen olleen tämän viikon keskivaiheilla (huomaa olevansa täääysin noviisi näissä asioissa) eli jännityksessä eletään tällä hetkellä :eek: Sanoinkin tuossa miehelle et "..nyt mä haluasin olla karhu ja mennä...
  13. P

Hei! Täällä myös tiedustellaan sopiiko vielä joukkoon? =) Pitkään olen tätä tilannetta toivonut ja odottanut, että mieheltä tulee myöntävä vastaus lapselle. Tilanteesta täysin sekaisin ja yyber onnellisena(hei,pelkästään siitä että pääsee yrittämään! :laugh:. En ees uskalla ajatella mitä...

Yhteistyössä