Hakutulokset

  1. A

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vauvautuneet **

    Hei! Meille syntyi hartaasti toivottu esikoinen 30.6. Tyttö painoi 3020 g ja oli 49 cm pitkä, raskausviikkoja kertyi 40+1. Minä myös tulisin mielelläni facebookiin jutustelemaan! =) Almeja ja pupu 6 päivää
  2. A

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.10 **

    Huikkaan nopeasti, että meille syntyi lauantaina 30.6. aamulla täydellinen pieni tyttö viikoilla 40+1. Painoi 3020 g ja oli 49 cm pitkä. Eilen pääsimme kotiin ja nyt ihmettelemme omaa ihmettämme. :heart: Kahden ja puolen vuoden odotus on nyt palkittu ja sylissä tuhisee maailman suloisin...
  3. A

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **KESÄKUUSSA ~ MEIDÄN KUU**

    Heippa! Meidän pieni prinsessamme syntyi juuri ja juuri kesäkuun kastehelmenä 30.6. viikoilla 40+1. Painoi 3020 g ja oli 49 cm pitkä. Nyt juuri odottelemme, että sairaalassa saadaan paperit kuntoon, niin pääsemme kotiin! Almeja ja ihana pieni 2 päivää vanha murulainen
  4. A

    Kuvia plussatesteistä

    Onnea Wanda!! :heart: Noilla sun testeillä tulee yleensä aina paljon haaleampi viiva kuin esim marketin pregchekeillä tai apteekin omalla. Niissä olisi varmasti jo kunnolla punaisena kirkuva plussa! Eli hyvältä näyttää!!
  5. A

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.10 **

    Ronjaliina nuo arvot ovat sellaisia, joita voi arvioida vain yhdessä ultran kanssa ja ne vaihtelevat suuresti esim sen mukaan, mitkä viikot ovat menossa. Mulla oli sua viikkoa myöhemmin hcg 81 ja s-pappa 1070. Olin silloin itsekin niistä huolissani ja yritin kysellä apua neuvolasta ennen ultraa...
  6. A

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.10 **

    Tuna, mulla oli toinen varhaisultra viikoilla 9+3, kylläkin julkisella. Laitteet olivat siis huonot... Mutta sielläkin lääkäri pystyi katsomaan niskaturvotuksen ikiaikaisella ultralaitteella, kun kysyin siitä erikseen. Muutenkin hän katsoi jo rakenteita jonkin verran, kuten aivoja ja sydäntä...
  7. A

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.10 **

    Tervetuloa kaikille uusille ja onnea!! :flower: Nuo alkuajan pelot ovat varmasti tuttuja meille kaikille. Mulla neljän varhaisen keskenmenon / kemiallisen jälkeen meni tosi kauan siihen, että edes uskoin olevani raskaana. Pelot alkoivat helpottaa vasta kun ensimmäiset liikkeet astuivat...
  8. A

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **HELMIKUUSSA**

    Heh, mullakin on mahassa lituska kohta navan kohdilla! Olen sitä ihmetellytkin, kun istukkakin on takaseinässä. Mutta tyttö meillekin on tulossa, eli olisko siinä syy?! Almeja 22+3
  9. A

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.9 **

    Tervetuloa Ronjaliina ja TiNpPa! Ja hyvä Ronjaliina, että vuoto on pysynyt poissa. On tosi todennäköistä, että kyse on jostakin harmittomasta tuhruilusta. Meilläkin on vihdoin rakenneutra takana! Ja pieni suloinen tyttö siellä on kasvamassa! :heart: Ja mikä tärkeintä, hän on täydellinen...
  10. A

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **HELMIKUUSSA**

    Hei vaan pitkästä aikaa! Meilläkin vihdoin rakenneultra onnellisesti takana. Täydellinen ja suloinen tyttö siellä köllötteli! :heart: Mulle voi siis päivittää tyttölupauksen. Olinkin sitä jo aavistellut, mutta olipa ihana saada siihen varmistus! Kaikki oli just eikä melkein juuri niin kuin...
  11. A

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol. 8 ***

    Wau mitä täällä tapahtuu, onnea naiset! <3 Joku_raja älä huoli noista kivuista! Mulla oli aivan järkyt menkkakivut noin kaksi viikkoa plussasta eteenpäin. Olin ihan varma, ettei raskaus jatku. Mutta niin tuo vaan tuntuu tuolla mahassa potkivan! ;) Kai se kohtu vaan ihmettelee, että mitäs...
  12. A

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol. 8 ***

    Heippa naiset ja terveisiä odotuspuolelta! Hyvin vielä mahtuu mukaan! ;) Käyn heittämässä teille kannustukseksi mun mieheni simppatestin tulokset, jotka eivät todellakaan olleet mairittelevia... Eli tulokset olivat nämä: Siittiöitä oli paljon, 296,1 miljoonaa A-liikkuvia vain 1%, B 37%...
  13. A

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **JOULUKUUSSA**

    Teris mulla on paino laskenut 700 grammaa, vaikka olen mielestäni syönyt normaalisti ja jouluna jopa mässäillyt hulluna... :D Mutta maha mulla alkaa jo pullottaa eivätkä omat housut enää mahdu... Oletin että mahan kasvamiseen menisi esikoista odottaessa kauemman, mutta ihan kiva näinkin...
  14. A

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.8 **

    Tuittis niinhän se on, että alkuvaiheessa ihan millinkin heitto vastaa useaa päivää. Ja ultralaitteet eivät koskaan ole ihan täysin varmoja, joten ei tuo pään koko mitään meinaa. Eihän nuo sun kipusi olisi liitoskipuja? Multa neuvolassa juuri kysyttiin tänään, että olenko jo saanut ne ilokseni...
  15. A

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **JOULUKUUSSA**

    Birdcherry mä voisin tulla facebookiin sun seuraks tamperelaisena, jos tänään nt-ultrassa kaikki on hyvin. Mutta miten pääsen sinne? Ultra siis parin tunnin päästä, iiks! Almeja ja menninkäinen 12+6
  16. A

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **JOULUKUUSSA**

    Miten teillä muuten oli nuo veriseulan luvut? Mulla oli viikoilla 11+3 S-hcg 81 ja s-pappa 1070. Yhtään en tiedä, ovatko edes sinne päin. Olisi kiva kuulla, millaisia muilla on ollut. Nt-ultra on torstaina, sittenhän nuokin selviää. Taidanpa olla viimeisten joukossa, joka sinne on menossa...
  17. A

    *** 3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.7 *** <3

    Tulin huutelemaan tuohon Wandan simppatilanteeseen omista kokemuksista. Meillä miehellä todettiin asthenozoospermia eli siittiöiden alentunut liikkuvuus. Vasta-aineita oli aika paljon ja hyvälaatuisia simpoja melko vähän. Mutta kokonaismäärä oli hyvä. Yksityisellä sanottiin, että luomuplussa on...
  18. A

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **JOULUKUUSSA**

    tervetuloa uudet ja kaikille onnea ultrakuulumisista! Minnin mua janottaa ihan mahdottomasti, juon vettä koko ajan... Mutta ainakin toissapäivänä neuvolassa sokerit olivat normaalit, eli kuuluu kai asiaan! Kävin tiistaina ultrassa ja siellä pieni kaveri heilutteli menemään! :heart: Kaikki...
  19. A

    Hoitoihin/tutkimuksiin ensikertalaisena alkuvuodesta 2011

    Kultapuro mun täytyy taustalta ulkopuolisena huudella tuosta sun vuodostasi... Mulla tuli tismalleen kaksi päivää kivuliaan oviksen jälkeen hieman vaaleanpunaista vuotoa pyyhkäistäessä. Vuoto oli outoa, koska kertaakaan kahden vuoden yrityksen aikana en ollut tuollaisen törmännyt. No, tuo...
  20. A

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.8 **

    Niin ja Hansmanille hirmuisasti onnea plussasta!! :flower:

Yhteistyössä