Hakutulokset

  1. B

    Syyskuun Söpöläiset 2014 -tammikuussa-

    Jos joku vielä kaipaili Tampereelta edullista varhaisultraa, niin kävin eilen Koskiklinikalla Pertti Kirkisellä, joka laskutti vain lääkärinpalkkion (ei siis ultraa erikseen) ja hintaa tuli 90e josta vielä 2e kelakorvausta eli 88e. Melkoiset erot hinnoissa ihan saman lääkäriaseman sisälläkin...
  2. B

    Toinen lapsi 2014?

    Mut voi lisätä plussanneisiin :) olo on epäuskoinen, stressaa ja pelottaa, vaikkei se tietenkään hyväksi ole. Asia kuitenkin konkretisoitui kun sain soitettua neuvolaan ja täti onnitteli :) Kovasti pidän peukkuja teille kaikille!
  3. B

    Syyskuun söpöläiset 2014 (:

    Moi! Liitytäänpä joukkoon. Plussannut olen jo reilu viikko sitten, mutta olo on edelleen aika epäuskoinen, kun ei ole oikein mitään kunnon oireita. Toinen lapsi olisi tänne tulossa reilun 2 vuoden ikäerolla, ja hermoilen ja suorastaan pelkään jotenkin paljon enemmän kuin ekalla kerralla, nyt kun...
  4. B

    Toinen lapsi 2014?

    Jäiköhän mun visiitti kuumeilijoiden puolella jälleen lyhyeksi. Pari haamua saatu aiemmin tällä viikolla ja tänään jo selkeä viiva, vaikkakin haalea. Teen vielä yhden huomenna aamupissasta ennen kuin uskon todeksi :)
  5. B

    Toinen lapsi 2014?

    Onko teillä menkkaoireet olleet raskauden jälkeen erilaiset kuin ennen raskautta? Mulla tuntuu nykyään alavatsalla kipua muutamaa päivää ennen menkkoja, sellaista vihlovaa, ei kramppimaista. Itse menkkojen aikaan sit taas ei tunnu mitään, kun taas ennen raskautta ekat pari vuotopäivää oli aina...
  6. B

    Toinen lapsi 2014?

    RauRau, joo, kirjoittelin kolmekymppisissä raskausaikana :) Kuumeilijoiden puolellakin kerkesin piipahtaa, kunnes plussa tosiaan tulikin heti. Mä haluaisin testailla ovista, kun tuo kiertokaan ei niin säännöllinen ole, mutta tuntuu hirveen hankalalta. Viime kierrossa yritin, mutta en missään...
  7. B

    Toinen lapsi 2014?

    Moi! Hetken aikaa taustalta seurattuani voisin liittyä joukkoon :) birdcherry, kp 18/27-35, yk2, 33v, esikoistyttö 6/12 Yrittäminen ja ihan kaikki ovisjutut ja muut on mulle ihan uutta, vaikka meillä lapsi onkin. Söin aikanaan miljoona vuotta pillereitä ja ne lopetettuani esikoinen saikin...
  8. B

    Rakennetaanko tukiverkosto Treen seudulle?

    Voisin myös liittyä tällaiseen! Olen 31 vee ja tyttäreni 1 kk. Löytyyhän noita ryhmiä, mutta nimenomaan omanikäistä äitiseuraa kaipaisin - tässäkin iässä jo tuntuu ajoittain, että olen tuoreeksi äidiksi melko vanha :)
  9. B

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vauvautuneet **

    Tulin ilmoittautumaan tälle puolelle :) meille syntyi tyttö 12.6. Facebook-ryhmä kiinnostaa, miten sen löydän?
  10. B

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.10 **

    Muistinpa vihdoin tämänkin ketjun, vähän on aivot sekaisin vielä :D Meidän tyttö syntyi vihdoin tiistaina klo 13:24, eli lähes kaksi vuorokautta vesien menosta, viikoilla 38+5. Avautumisvaiheen pitkittyminen vei voimat ja kivut oli helvetilliset, mutta onneksi kaikki sujui hienosti ihanan...
  11. B

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.10 **

    Edelleen kotona ja yhtenä kappaleena... yöllä supisteli niin etten pystynyt nukkumaan, mutta kuitenkin ihan siedettävästi. Aamulla kävin sairaalassa käyrillä ja kohdunsuu oli sormelle auki, kaikki näytti ihan ok:lta, joten päätettiin tulla vielä kotiin odottelemaan. Nyt supistelee 10-12 minuutin...
  12. B

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.10 **

    Noniin, ja tunti edellisen viestin kirjoittamisesta meni lapsivedet :D Tai sitä on tullut nyt muutaman tunnin ajan sillai lorahtelemalla. Supistuksista ei vieläkään tietoakaan, nyt pitäis sitten pystyä nukkumaan yö jotenkin ja aamulla Taysiin näytille :)
  13. B

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.10 **

    intoilija: mä olen käynyt nyt loppuvaiheessa äitiysjoogassa (8. eli viimeinen kerta on huomenna) ja kyllä se tuntuu näilläkin viikoilla tosi kevyeltä, kun on rankempiin jumppiin tottunut :) enemmän olen saanut irti info-osuuksista, joita on ollut joka kerta, eli ei ne rahat ihan hukkaan ole...
  14. B

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.10 **

    Pystyn myymeli samaistumaan taas... mulla puolestaan on tänään ollut tosi huono olo koko päivän. Maha epämääräisen kipeä ja oksetti sillai, ettei ihan tehnyt mieli halailla pönttöä muttei ollut kaukanakaan. Mitähän tää nyt sitten on vai kuuluuko kaikki mahdolliset vaivat vaan asiaan... Toisaalta...
  15. B

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.10 **

    Samoin täällä on selkeesti viime päivinä laskeuduttu :) En kyllä vieläkään oo ihan varma, oonko tuntenut supistuksia. Sellaista kiristävää/painontunnetta kyllä aina välillä alavatsalla, oisko se just niitä sitten? Kestää muutamasta sekunnista minuutteihin ja tulee ihan epäsäännöllisesti... Tällä...
  16. B

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **KESÄKUUSSA ~ MEIDÄN KUU**

    Esikoinen tulossa eli ei oo innokkaita sisaruksia, mutta innokas tuleva mummo kyllä :D Anoppi soittelee joka päivä milloin milläkin verukkeella, mutta oikeastihan se haluaa vaan tietää onko mitään merkkejä :D Jaksaakohan se tuota vielä juhannuksen ylikin, jos mitään ei tapahdu... birdcherry 37+1
  17. B

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.10 **

    Meillä oli plussauksen jälkeen pitkään hiljaiseloa seksirintamalla johtuen omasta haluttomuudestani, kunnes sitten puolivälin paikkeilla halut alkoi heräilemään ja toimintaa olikin varmaan tiheämmin kuin ikinä ennen. Nyt on taas ollut melkoista hiljaiseloa, kun oma olo on niin epäseksikäs. Pyrin...
  18. B

    Kesäkuun Kastehelmet 2012 **KESÄKUUSSA ~ MEIDÄN KUU**

    Apua, sehän on kesäkuu ihan just! Täytyypä yrittää viime metreillä aktivoitua täällä palstankin puolella. Tänään 37+0, sen kunniaksi ikkunanpesuhommiin :)
  19. B

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.10 **

    Aika samat fiilikset kuin Myymelillä, ja samoilla viikoillahan me mennäänkin... menkkajomotuksiin heräsin ja piti oikein ottaa 2xPanadol ja tulla takaisin sänkyyn. Nyt tuntuu helpottavan, mutta toivottavasti toi nyt tarkoittaa, että alakerrassa tapahtuu jotain. Ja mä tunsin kans eilen illalla...
  20. B

    Miehen vanhemmat asuu 600 kilometrin päässä - onko sinne matkustettava joka kesälomalla?

    Tällaisissa asioissa ei mun mielestä pitäis olla mitään "pakkoja" vaan kukin tekee lomallaan mitä haluaa. Ei sukulaisuus ole mikään itseisarvo joka velvoittaa kyläilemiseen, ja mieskin voi varmaan mennä sinne yksin jos se on hänelle tärkeämpää.

Yhteistyössä