Hakutulokset

  1. Pinjuli

    Minkä merkkinen Salama on?

    Öh.. Onnea yritykseen :D
  2. Pinjuli

    Minkä merkkinen Salama on?

    ”Sekoitus stock-car-kilpa-autoa ja kurvikkaampaa LeMansin 24 tunnin ajojen kilpa-autoa, kuten esimerkiksi Ford GT40.” Näin kertoo Wikipedia :D
  3. Pinjuli

    voisitko tehdä yhden lapsen 56-vuotiaalle miehelle?

    En. Ylipäätään en voisi kuvitella meneväni naimisiin isääni vanhemman miehen kanssa.
  4. Pinjuli

    Minä inhoan pakkaamista

    Sama homma, tosin me ollaan reissussa kaksi viikkoa. Lähtö olisi huomenna, mutta kyllähän tässä ehtii hetken vielä palstailemaan ennen pakkailuja :saint:
  5. Pinjuli

    Totuus tulee lasten suusta

    Poika katseli mun jalkoja ja naureskellen; "äiti, sulla on yhtä karvaiset jalat kuin ukilla!". Hmph, joo, oli vähän sheivailut jääneet mutta ei ne nyt NIIN karvaiset olleet :D
  6. Pinjuli

    Sinä yh oliko äitisikin yh?

    Me ollaan varmaan jotain sukua keskenämme :O
  7. Pinjuli

    Onkohan ihan tervettä pelätä antaa lapsia yökylään mummolaan??

    Mitä jos mummi ja ukki tulisivat teille illaksi vahtimaan lapsia? Tulisitte miehen kanssa yöksi kotiin jos et uskalla yötä olla pois :)
  8. Pinjuli

    Ruoditaampas lastenvaateuutuudet

    ] IHANA! :heart: Tää tulee aivan varmasti löytymään meiltä jossain vaiheessa :)
  9. Pinjuli

    Mukelojen pesuaine-galluppi! VASTATKAA PLIIS :)

    Poika 6v ja käyttää milloin mitäkin, kaapista löytyy tällä hetkellä mm. muutama XZ-muumi ja Natusan Kidsiäkin näytti olevan pari erilaista :)
  10. Pinjuli

    Jumaleissön että mä olin kipeä 6 vuotta sitten

    Onnea :) Tasan 6 vuotta sitten mä kotiuduin synnäriltä kotiin, joten samanikäinen nappula löytyy täältä. Löysin tänään nappulan pieniä vaatteita (kokoa 56 :D ) ja meinasi tippa tulla linssiin, kun hypistelin niitä ja vilkuilin samalla poikaa. Aika menee ihan älyttömän nopeasti!
  11. Pinjuli

    Saatko kielesi rullalle?

    Saan. Miksikä sitä toista sanotaan, kun kieli menee kolmelle mutkalle?
  12. Pinjuli

    Gallup: Kuinka usein reissaatte perheen kanssa ulkomailla?

    Kerran tai pari vuodessa reissaillaan :)
  13. Pinjuli

    palstatohtorit hoi!

    Toivottavasti on, edes vähän :O
  14. Pinjuli

    Onko teistä kallis lahja, jos ostaa 12 v. 600 euron lahjan?

    Ei :) Jokainen ostaa omien tarpeidensa/budjettinsa mukaan.
  15. Pinjuli

    Kysymys teille jotka olette nähneet Cars 2- elokuvan?

    Kyllä se ykkösosa munkin mielestä oli paljon "lapsellisempi". Hyviä (kliseisiä) opetuksia ystävyydestä jne, kakkonen oli enimmäkseen räiskintää ja meininkiä. Meidän 6-v kyllä tykkäsi siitä, oli tarpeeksi jännä hänelle, muttei liian pelottava kuitenkaan.
  16. Pinjuli

    lapsen pituus ja toppahaalarin koko ja merkki? :)

    Lapsi jotain 117 cm, Ticketin haalari 116cm.
  17. Pinjuli

    Huvittavaa kun joku parikymppinen kuvittelee tietävänsä jotain elämästä :)

    Mitä sä tiedät elämästä enemmän kuin parikymppinen? :)
  18. Pinjuli

    Oletteko jo hankkineet lapsille talvitamineet?

    Alkuviikosta kävin ostamassa haalarin, hanskat ja pipon, viime talven kengät menee tämänkin talven.

Yhteistyössä