Hakutulokset

1. K

Ahdistava äitiys

Voi kun kiva, kun vasqis palasit kertomaan tilanteestanne nyt! Kiva kuulla, että hyvin menee, ja huh huh, ai toisesta jo unelmoit! Niin ne tilanteet vaihtuvat. Meillä puoli vuotta täynnä, ja ahdistus muisto vain, ei tosin vielä voi sanoa "kaukainen muisto" ;). Mutta muisto kuitenkin, ei mukana...
  2. K

Ahdistava äitiys

Iltaa! Ei nukuta todellakaan koko pätkää 22-8:30, parhaimmillaan nykyään herätään siinä välissä 2 kertaa, joskus 3. Ja parin kuukauden ikäisenä ehkä 4-5 kertaa... Nykyään herätys noin klo 3 ja sitten 6. Mutta vaihtelee, ei mitenkään turhan luotettavaa ;). Mutta sit joskus, kun pääsemme...
  3. K

Ahdistava äitiys

Niin ja täytyy vielä lisätä, että uni tietysti auttaa, jos sitä vaan saa. Itse olen mennyt vauvan kanssa illalla samaan aikaan nukkumaan siitä lähtien, kun hän oli 2 kk. Eli illalla mulla ei ole "omaa aikaa" tällä hetkellä, mutta ei ole paineita nukahtaa nopeasti, kun saan maata sängyssä n...
  4. K

Ahdistava äitiys

Moikka! Mulla meni ahdistus tavallaan pois itsestään, olen olotiloistani kyllä puhunut paljon ystävilleni, ja se on hirmuisesti auttanut. Etenkin kaikki ne yllättäviltäkin tahoilta tulleet toteamukset, että "No niin oli mullakin ahistusta!". Mä uskon, että ainakin jossain määrin ahdistusta...
  5. K

Ahdistava äitiys

Hei taasen, Seurailen aina silloin tällöin tätä ketjua, ja "kiva", kun tänne tulee lisää tekstejä! Marianne73, kun luin viestisi, niin halusin kertoa, että itselläni ahdistus oli pahimmillaan juuri tuolloin, kun vauvani oli 1,5 kk. Eräänä aamuna mua ahdisti niin paljon, että jouduin...
  6. K

Ahdistava äitiys

Mä olen kanssa kärsinyt välillä kovistakin ahdistushetkistä, ihana vauvani on nyt melkein 4 kk, ja helpottanut on jo onneksi kovasti. Ja kuten teillä monilla muillakin, meidänkin vauvamme on hyvin toivottu, lapsettomuushoitojen kautta lopulta onneksi saatu. Pahinta oli tähän mennessä silloin...

Yhteistyössä