Hakutulokset

  1. H

    Inseminaatio 2011

    Voi harmi Solsolet ettei tälläkään kerralla tärpännyt :( Täällä on menossa kp4 ja tarkoituksena olisi tehdä inssi nro.2 heti tähän seuraavaan kiertoon. Tsemppiä kaikille piinailijoilla ja nyt kaivattaisiin jo PLUSSAuutisia, niin se vähän loisi toivoa meille muille :)
  2. H

    Inseminaatio 2011

    Meillä tehtiin inssi kp 16. Yleensä ovulaatio tosin tullu Femarillakin vasta kp 20 aikoihin, mulla on pitkä ja tosi epäsäännöllinen kierto. Ja eipä oo montaa kertaa kun oon ovista saanut ylipäätään näkymään. Ja on se mullekin aina ihan hirvee pettymys, kyllä sitä kuitenkin aina toivoo parasta...
  3. H

    Inseminaatio 2011

    En malttanut olla testaamatta ja negahan sieltä tuli. Se on sitten huomenna reissu Yliopiston apteekkiin hakemaan lisää Femareita ja uuteen yritykseen. Kyllä se siitä, tää oli kuitenkin vasta eka inssi ja toiveet ei ollu kovin korkeella. Tsemppiä muille piinailijoille/inssiä vielä odottaville ja...
  4. H

    Inseminaatio 2011

    Tervetuloa mukaan Luru-73, minäkin olen tulokas tällä palstalla :) Mul tehtiin inssi samana päivänä kun ovulaatiotesti näytti plussaa, mutta ilmeisesti käytännöt vaihtelevat ja voidaan myös tehdä siitä seuraavana päivänä. Luomuyrittämiselle tuskin on mitään rajoituksia, mun järkeilyn mukaan se...
  5. H

    Inseminaatio 2011

    Tsemppiä uuteen kiertoon Mirdav ja Pumpulienkeli! Luultavasti olen huomenna tai ylihuomenna jononjatkeena.. Nyt pp 12 eikä mitään tuntemuksia lukuunottamatta orastavia menkkakipuja :( Meillä on joulukuun alussa eka aika NKL:lle, tähän asti ollaan oltu yksityisellä. Onko kellään kokemuksia kuinka...
  6. H

    Inseminaatio 2011

    Moikka, olen tätä ketjua jo useamman tovin seuraillut ja nyt päätin itsekin aktivoitua. Taustasta sen verran, että yritystä meillä on ollut 06/2010 alkaen, tutkimuksiin 04/2011 ja molemmista löytyi "toivomisen varaa". Tänään tehtiin ensimmäinen inssi ja matkaan lähti pesun jälkeen 3,4 miljoonaa...

Yhteistyössä