Hakutulokset

  1. niittykukka83

    Lapsen allergia tai vakava sairaus

    Hei! Haluaisin tiedustella teiltä lapsen allergioista yms.. Lapseni on 6 vuotias, on aina ollut herkkä saamaan kaikki taudit, sairastanut nyt 1-2vuoden aikana aika paljon. Nyt viim, 6kk aikana kokoajan kipee.. Putket laitettu 2 kertaan ja risat leikattu, edelleen korvat / infektioastma kiusaa...
  2. niittykukka83

    aatoopikkojen vanhemmat!

    Hei! TOIVOISIN teiltä kokemuksia/kertomuksia lapsenne atooppisen ihon hoidosta. Mulle atooppinen ihottuma on "uusi" juttu. Meillä perheessä on 3 lasta, meillä kenelläkää ei oo ollu mitään allergioita tai ihottumia tähän mennessä :) Nyt juuri 3v lapsellani on alannut tulla iho-oireita käsien...
  3. niittykukka83

    Hailakka haamu tuli <3

    gugguuu.. Mitä kaikille kuuluu? Täällä voidaan edelleen väsymyksen merkeissä ja huimausta/etovaa oloa! Päivät menee hitaasti, neuvolaan sain ajan lokakuun puolee väliin, sitä odotellessa <3
  4. niittykukka83

    Hailakka haamu tuli <3

    Moikkelis!! aah.. miten jaksan odottaa.. mulla alkaa 6viikko pe, vielä muutama yö.. pääsiski jo sinne ultraan nii pääsis tästä jännityksestä! Mulla o kaikki raskaudet menny aina hyvin ja koskaan en oo saanu keskenmenoja.. PUKUT PYSTYYN KAIKILLE PLUSSANNEILLE... Tää kamala yökötys kestäny jo...
  5. niittykukka83

    Hailakka haamu tuli <3

    Sol_ Onnea todella paljon <3 Mulla viikkoja nyt 4+4 huh.. Monta viikkoa vielä sinne 12+0 Pitäis varmaan mennä lääkäriin kun mua huimaa kokoajan ihan hirveesti, on vissii hemoklopiini hono tai jotain :( ei oikee tiiä mitä sitä söiskään kun ei tee oikee mitää mieli. Hyvin vähän o edes...
  6. niittykukka83

    Hailakka haamu tuli <3

    No niin aamupissistä testy clearblue ja tuli heti vahva viiva ei enää sii haamuja kp 26/24-25 jei :D ei menny ku 7 testiä mut menee sitä rahaa turhempaankin :) Tää ei musta oo turhaa :) pysykää linjoilla kuitenkin, olis kiva myöhemmin vaikka olla yhteydess s.postin kautta ja kysellä kuulumisia...
  7. niittykukka83

    Hailakka haamu tuli <3

    Kyl rupes se verta vaivaamaan kun hetken kuluttua katoin testii uudelleen eli se PRIDICTOR, oli ilmestynyt hailkka haamu, jossa oli väriä.. Kävin apteekissa hakemassa clearblue uuden, koska herrä ja ollut luotettava mulle edellisessäkin raskaudessa. No tein sen nyt päiväpissasta ja näytti...
  8. niittykukka83

    Hailakka haamu tuli <3

    tervetuloa uudet mukaan :D Hitto MA tein anttilan testillä hailakan haamun, ke tein clearbluella vahvemman haamun, joka erottui. Nyt tein predictorilla ja nega, ei edes haamua.. Yökköolokin hävis eilen, luulen et on sitten kemiallinen. :/ Ooon kyl lukenu paljon netistä et predictor on antanu...
  9. niittykukka83

    Hailakka haamu tuli <3

    kirjavakana: Joo mitä niit testei turhaan siellä kaapissa säilyttä :D menee sitä rahaa turhempaankin :D Mä ajattelin testata huomenna predictoril aamupissasta, kaikki muut o testattu iltapissasta... Katotaan tuleeko haamu.. kp huomen 25/25 la testaan si vimpan.. jos sekin haamu nii si saa olla...
  10. niittykukka83

    Hailakka haamu tuli <3

    Sandybel79 Tuttu tunne :D Mä oon kans tehnyt ekan testin viikko sitten et 7-8 päivää ennen menkojen alkua.. ja nyt varmaan sitte 3 päivää perkkäin.. 2 haamua olen saanut (hailakoita) sen ekan minkä tein tosi aikaisin nii oli clearblue ja ei tullu testiin mitään mut nyt eilen iltavirtsasta...
  11. niittykukka83

    Hailakka haamu tuli <3

    Heissan! älähän nyt vielä hermoile :) kun ei sulla viikkoakaan oo mennyt vielä et menkat olis pitänyt alkaa.. onko sulla muissa raskauksissa ollut noin, tai sitten jos onkin kiinnittynyt myöhemmin sun oletettua päivää??? Ajattelin tehdä myös huomenna aamulla uuden testin. Olo on ainakin ollut...
  12. niittykukka83

    Hailakka haamu tuli <3

    Uskomaton fiilis... Vaikka ei oikeen uskalla vielä toivoa kunnolla, menkat pitäis alata 2:den päivän päästä ja ajattelin v.loppuna testata uudelleen josko olis kunnon +++ Onko muita haamuilijoita?? milloin testasit ja onko mitään oireita?? Eilen KP 22/25 - vilunväreitä - ei tee oikee...

Yhteistyössä