Hakutulokset

  1. M

    Läheisyyden kaipuu..

    Olemme seurustelleet kaksi vuotta, muutimme yhteen melkein heti kun tapasimme ja nyt ensimmäinen lapsi tulossa. Tuntuu että meistä on tullut enemmän "kämppikset" kuin pariskunta, mieheltä on todella vaikea saada minkäänlaista hellyyttä ja hänellä on koko ajan hermot todella kireällä. Olen...
  2. M

    olisko tääl juttuseuraa äidestä jotka saa ensimmäisen pienokaisen 2012 ?

    Täälä myös yksi ensimmäisen onnellinen odottaja :) Ikää mulla 22v. La 14.04.2012 eli nyt rv 19+3. Onnekseni en ole kärsinyt pahoinvoinnista koko raskausaikana. Alussa oli väsymystä ja tunteet heitteli laidasta laitaan mutta helpotti jo ensimmäisen kolmanneksen jälkeen. Nyt on tullut melkoinen...
  3. M

    minkä ikäinen sinä/puoliso olette,kauan yhdessä,monta lasta?

    Minä 22v mies 30v Oltu 2 vuotta yhdessä ja ensimmäinen tulossa, La 14.4.2012
  4. M

    *** huhtikuun helmet 2012 '' lokakuussa'' ***

    Olisin myös halukas liittymään tuohon FB-ryhmään :) Nyt viikkoja 13+5. Ekassa ultrassa käytiin pari viikkoa sitten ja kaikki oli hyvin :) Niskaturvotus oli 0,9mm joka käsittääkseni ihan normaali, silti jännityksellä odotan sikiöseulonnan tuloksia. Seuraava ultra 25.11.2011 jossa kuulemma...
  5. M

    ~~ HUHTIKUUN HELMET 2012 *syyskuussa* ~~

    Täällä olisi yksi mukaan haluava huhtimamma :) La 14.04 Ikä 21 Sairaala HYS ja ensimmäinen lapsi Viikkoja nyt 9+5, ensimmäinen neuvola takana ja nyt innolla odotetaan seuraavaa lääkäri/neuvola käyntiä (21.9), jolloin pitäisi sydänäänet kuulla <3 Ensimmäinen ulta 26.9 <3 Sikiöseulontaan...

Yhteistyössä