Hakutulokset

  1. idiamin

    Koululaisella kuumetta ja lihassärkyä,pitäisinko toisetkin lapset kotona?

    mä oon samaa mieltä :) itse olen kauheasti saanut kuulla, että enkö ymmrrä ohjeita jotka on annettu ihmisille!!! oireileva vain eristäytyy siis kotiin. Muut menevät normisti kouluun/tarhaan :(
  2. idiamin

    Nyt kaikki nikit pinoon,katotaan paljon meitä on!

    B) |O :heart: :snotty:
  3. idiamin

    lapsella monimuotoinen häiriö

    Poikani on tällähetkellä 8v diagnoosilla monimuotoiset kehitykselliset häiriöt. Aloitimme hänen ollessaan 3v. käynnit psykologilla, kävimme kolemen vuoden ajan hänene luonaan jonka jälkeen mukaan tuli psykiatri, joka lähetti meidän sairaalajakoslle jonka jälkeen diagnoosi lausuttiin. Koska...
  4. idiamin

    IDIAMIN

    hups kirjotin kaverin nikillä äsken ton miks vaihtaisin...
  5. idiamin

    Minkäikäinen kun sait lapsia???

    yhteensä kolme lasta 18v kun vanhin syntyi ja nyt 25v kun nuorin syntyi
  6. idiamin

    lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

    siinä vasta lapsia kja kivoja nimiä =) minulla Oskari juhani 8v Julia karoliina 7v ja Miro olavi 1v 8kk
  7. idiamin

    minkä ikäinen sinä/puoliso olette,kauan yhdessä,monta lasta?

    minä 26 mies 23 minulla kole lasta ja yksikään ei ole mieheni yhdessä 9kk
  8. idiamin

    mitä valmennuksessa ei kerrottu?

    Minä olen synnyttänyt kolme lasta ja minulla on ollut niin sanotusti kolme aivan täysin erilaista synnytysta. ensimmäisestä olen käynyt synnytysvalmennuksessa ja olin silloin todella nuori 17V:. uupumaan jäi tällöin synnytyksestä monta asiaa, koska minusta tuntui silloin, että tosiaan olen nuori...
  9. idiamin

    Millaisia tunteita toinen lapsi herättää kun oppii nopeammin

    Ikäväkseni olen meillä huomannut, että meidän 7 vuotias poika jää kyllä tytön 6 vuotta jalkoihin välillä. Sellaisetkin pienet asiat, kun kaverit tytöllä on aika paljon pojalla ei, koska ei oikein osaa tutustua uusiin ystäviin niin olen kyllä monen monta kertaa huomannut miten paljon se ottaa...
  10. idiamin

    ehkäpä pieni esittelykierros??

    tsekkaa profiili =)
  11. idiamin

    Koska huomasit "erityisyyden"?

    kyllä mun mielestä voi huomata ton ikäisestä jo! mulla on poika erityinen motorisesti. itse kyllä huomasin vasta kun poika oli noin kome ja puoli vuotias ensimmäinen lapsi on ja jos toiste noin kävisi niin varmasti huomaisin jo alle kaksi vuotiaana.
  12. idiamin

    Onko muita 15v?

    minä olen ollut setsemäntoista kun olen alkanut odottamaan esikoistani. Minulla se on kieltämättä vienyt nuoruuttani enkä ehkä ole päässyt toteuttamaan haaveitani niinkuin ehkä olisin ilman lasta tehnyt, mutta tottakai rakastan häntä ja nyt minulla on kolme lasta olen 25 vuotias ja ihan hyvin menee.
  13. idiamin

    starttiluokka

    hei meidän poju ei ole ollut eskarissa ikätasollaan ja ajattelin, että ei varmaan koulu ole ensi vuonna ajankohtainen, mutta kaikki muut tarhassa ja neuvolassa häntä hoitaneet olivat eri mielta ja niin vaan kouluun mentiin.
  14. idiamin

    starttiluokka

    Hei kaikille =) Olen kolmen lapsen 25 vuotias äiti lapset 7, 5 ja 7kk Perheseemme kuuluu myös 35v isä . vanhimmalla pojalla on motorisia ongelmia ja on starttiluokalla. Ollaan oltu eskariaikana sairaalajaksolla ja käyty läpi psykologit ja psykiatrit. Hieman nuoremmassa vaiheessa hänellä oli...
  15. idiamin

    PSYKOLOGISTA KYSYMYS TARVITSISIN VAST. PIAN =/

    \ Psykologilla aloitettiin käymään, koska poika ei ymmärtänyt kaikkea ei niinkään keskittymisen vuoksi ja lapsethan eivät jaksa keskittyä kovin kauan samaan asian tekemiseen. Niin kauan kun lapsi on asiasta kiinnostunut ja se on kivaa juttua voidaan jatkaa =)
  16. idiamin

    yksi lapsi

    \ Mikä se on en tarkkan tiedä
  17. idiamin

    yksi lapsi

    Tutullani on viisi vuotias poika ja ovat yrittäneet toista lasta noin kolme vuotta mikä voisi olla syynä, että ei tule raskaaksi vaikka on jo yksi lapsi?
  18. idiamin

    PSYKOLOGISTA KYSYMYS TARVITSISIN VAST. PIAN =/

    \ Meillä taas oli niin että sain olla mukana tai odottaa odtustilassa ei lasta pakoteta mihinkään :)
  19. idiamin

    PSYKOLOGISTA KYSYMYS TARVITSISIN VAST. PIAN =/

    ENSIMMÄISELLÄ kerralla ei tehdä mitään ihmeellstä psykologi juttelee lapselle ja tutustuu häneen sitten vasta ruvetaan tekemään pienimuotoisia kuvaketestejä ym... ja siellä mennään lapsen mukaan joten mitään tarkkaa aikaa ei yleensä ole vaan niin kauan kun lapsi jaksaa todennäköisesti ei...

Yhteistyössä