Hakutulokset

1. L

Esikoista yrittämään 2011 vol3

Jouduin poistumaan täältä. Kerroin aikaisemmin riidastamme ja lasten teon lykkäämisestä. Mies jätti minut eilen, eli toivoakaan ei enään ole.. kiakille teille onnea..
  2. L

Kiitos Hennu sulle!:hug: Oon käyttäny pidemmän aikaa e-pillereitä, melkeen kai 5 vuotta? Lopetin ne jossain viime vuoden loppu puolelle tai tän vuoden alussa.. En ihan hahmota koska tarkalleen. :) Enkä löytäny mitään merkintöjä kalenterista!:whistle: Sillon vielä ei ollu päätetty että...
  3. L

Heippa kaikki palstalaiset!! Aikaa on mennyt ja oon ihan tarkoituksella koittanu olla kirjottelematta ja elättelemättä turhia toiveita, seurannut oon kyllä teitä!:heart: Mulle sais päivittää: lakritsi...............22............3.......... ......4/30-33..................? Nyt sitten...
  4. L

Esikoista yrittämään 2011

ONNEA JULIANE ! :heart: Olipas ihania uutisia, kun tänne pyörähti! Noista vehnänalkio öljyistä ja greippimehuista mieleeni tuli, ottaako kukaan foolihappo tabletteja? Kun minä reippaana tyttönä hain niitä apteekista jonkin aikaa sitten ja nyt mietin että oliko b-vitamiinin kanssa niin, ettei...
  5. L

Onnea sindi kovasti!! :heart: Mulle sais päivitellä: lakritsi............22..........2............1/30............23.10. ON: Onpas kovat selkä kivut.. huh huh. Pari päivää pientä alaselkä kipua ollu ja nyt onnistuin sit jotenki, kai töissä, ärsyttää tota selkää, toinen puoli ihan...
  6. L

Mehiläinen 83 Voi vitsit, ihanaa! Onnea nyt hirveesti!!:hug:
  7. L

Hennu86 Kiitos tuesta! Madde84 Näin viime yönä unta että aamulla tein raskaustestin, kaksi viivaa ilmesty ja olin ihan sekaisin onnesta! Oikeen aamulla aattelin et varmaan oli enne uni ennenku todellisuus tuli testatessa.:p On se mieli hassu.
  8. L

Täällä nyt yks pettynyt.. KP 31/30 ja tänään, just äskön, testailin ja nega tuli.. Olin jotenki tosi varma et jos tänään aamulla ei oo alkanu homma on selvä, mut eipä ollut.: / Oottelin noita menkkoja meinaan jo edellis yönä alkaviks ja yleensä ne aika tarkat, et jotenki aamulla olin hymy...
  9. L

Lilly- Tervetuloa takas tänne syksyn keskelle! Kyllä vaan loma tekis täälläkin hyvää! ON Nyt mulla sit oireita.. Mitkä pahasti viittaa ettei toive toteudu. Perjantaista alkaen on ollu oireita aivan kun ennen menkkoja. Tosin nyt vähän ajois nää oireet. Mahaa on turvottanu ja vihlonu...
  10. L

Lilly: Onko mitään oireita esiintynyt? kattelin että meillä kierto aika samoilla kohdilla. Itsellä alkaa jo jännitys nousta ja tekisi mieli jo v.loppuna testailla.. :D Jotenkin vaan epäilyttää, kun ei oikein mitään merkkejä raskaudesta ole ollut.. Eikä tietoakaan kiinnitymisvuodosta, ainekaan...
  11. L

Hennu 86, tässä tietoni. :) nimim...............ikä........YK..............KP........ ...JÄNNÄPV Lakritsi.............22.........1 ............23/30.............20.9
  12. L

Päätin liittyä tänne.. Meillä haaveissa oma pikkuinen ja eka yritys menossa, nyt jännätään! 20.9 pitäis uusi kierto alkaa, mut jos olis tärpänny.. meinais millään jaksaa odotella..: /

Yhteistyössä