Hakutulokset

  1. T

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    Heippa taas. kiitos kaikille tervetulotoivotuksista. Ihanaa, että on tullut plussa, onnea Killi. Elmaleena: Sun tekstisi olisi voinut tulla kokonaisuudessaan mun suusta :) Mulla kanssa viime kierto samanlainen ja en millään voinut uskoa, etten silti raskaana ole. Piti tikuttaa se nega...
  2. T

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    Heippa kaikille! Ajattelin tunkea teidän joukkoon, jos vaan sopii? Kaikki kriteerit täytän ainakin, ikää on 36 ja vauvakuume HIRMUINEN. Pientä taustaa minusta eli juuri täytin 36v. Lapsia edellisestä liitosta 2(6 ja 8 vuotiaat), uudella miehellä ei lapsia ennestään. Meillä on yritystä...
  3. T

    ??Piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos??

    Herätetään tää taas henkiin, jookos? Minäkin tätä 1,5 vuotta seuraillu, ihana ketju. Eli meillä yritystä takana jo 1,5v ja muutama hassu haamu testiin ilmestynyt koko aikana. Tässä tämän kierron oireet. Dpo 0 Järkytyksen järkytys mikä ovis. Maha kippurassa sohvalla muutaman tunnin. Onneksi...
  4. T

    Kuvia plussatesteistä

    Ja täällä tuli taas tälläinen haamu. Oudon kapea. Toivottavasti joku muukin näkee sen??? Tuli kyllä heti kun kastoin testin. Testi on pregcheck ja Dpo on 12.. Vaikuttais turhan hailulta päiviin nähden. 2 aiempaa testiä on ollu ihan puhtaita negoja.... Kuvissa sama testi, vähän kontrastia...
  5. T

    Kuvia plussatesteistä

    Pahoittelut munkin puolesta ninja ja tada. Täälläkin on jatkunut negojen testaus kp 32/26-28 ja tädistä ei tietoakaan :( Ninjan sanoja lainatakseni, Tulette vielä kuulemaan mustakin ;) Tätiä ja yk:a 14 odotellessa, Tiini
  6. T

    Kuvia plussatesteistä

    keijukainen77 kyllä minäkin saatan siitä jotain bongata. sanyo hieno plussa sulla, onnea. Ja Ninjalle myös onnittelut. Itsse taidan taas tänään hipsiä testikauppaan, kun tätiä ei vieläkään kuulu. Kp on jo 31/26-28. En kyllä kauheasti usko, että plussa tulisi. Tiini
  7. T

    Kuvia plussatesteistä

    Miten sen nyt ottaa? Laitoin priva-viestin ennen tätä palsta-viestiä ja näissä on vaan minuutin ero :) Mutta ei mua haittaa, jos sä sen testin saat. Mun on kai turha testailla enää tässä kierrossa:( Toivotaan, että se testi näyttää sulle plussaa!! *muoks* Vähän hitaasti päivitti, huomasin...
  8. T

    Kuvia plussatesteistä

    Joko testi meni? Laitoin sulle priva-viestiä. Tiini
  9. T

    Kuvia plussatesteistä

    Plääh :( Sain testit haettua, muttei niihin mitään tullu. Piti säästää toinen huomiseksi, mutta en onnistunut... Apteekin omaan tuli joku ehkä kuviteltu viivanpaikka. Sen jälkeen tein vielä äsken Pregcheck-puikon, kun kun kun, en mä edes tiedä miksi. Kuume on vaan ihan hirmuinen. Saisi se...
  10. T

    Kuvia plussatesteistä

    Ihanaa, että muutkin näkee jotain. En ole ihan varma ilmestyikö testiajalla, kun unisena tein testin ja unohdin sen vessaan. Oon niin tottunut negoihin, etten enää jaksa innolla niitä tiirailla. Noitakin on tullu tehtyä monta, mutten ikinä oo niihin saanu mitään. Muistin sen vasta ehkä 15...
  11. T

    Kuvia plussatesteistä

    Täällä jo kohta vuoden kateellisena ihastellut toisten testejä ja itsellä ei ole ollut mitään laitettavaa. Tämäkin taitaa olla toiveajattelua. Yk 13 menossa ja toisen kerran koko yrityksen aikana sain edes jotain tikkuun. Tämäkin taitaa olla viivanpaikka vaan. Testi tehty kp 28/26-28(tänään...

Yhteistyössä