Hakutulokset

  1. HotZib

    Tuoreita yksinhuoltajia? Mä taidan olla sellanen ihan just...

    Mulla oli melkein sama tilanne. Mulla 5w muksu ja oon raskaana ( LA oli tänään :D ) Vanhemman lapsen kanssa olen ollut yksin melkein aina, kun isänsä oli kauniisti saottuna sekopää.. Ero sen isästä ei ollut kaunista katseltavaa/kuultavaa. Huorittelua, mustamaalaamista, uhakilua...
  2. HotZib

    Luuleeko palstamammat olevansa nättejä huorasaappaissaan?

    En oikein nyt ymmärtänyt jutun ointtia, mutta onko Majuri sitä mieltä, että jos on äiti, ei saa pukeutua seksikkäästi / siten kuin haluaa?? :O
  3. HotZib

    Uskomatonta epäonnea(ko?) ja aivan väärä mies isäksi? Helpompi olisi jo luovuttaa..?

    Epävakaa mieheni todellakin on.. Enkä oikein itsekään tajua miten olen tähänkin asti jaksanut, mutta tuntuu että päivä päivältä ne voimat taas vain hiipuu. Ehkä kuvittelen että kaikki muuttuu, koska miehelläni kuitenkin on ennestäänkin ne 2 poikaa, ehkä kuvittelen että hän olisi nyt jo sen...
  4. HotZib

    Onnellinen odotus onkin painajainen.

    Kuulostaa surullisen tutulta.. Mie oon raskaana viikoin 39+1 ja koko raskauden olen saanut odottaa yksin, kun miestä ei ole kiinnostanut. Aluksi luulin että alkaisi kiinnostua kun vatsa kasvaa yms, mutta vitut. Ei sitä vieläkän kiinnosta paskan vertaa. Kun tulin ihmeen kaupalla vahingoissa...
  5. HotZib

    Uskomatonta epäonnea(ko?) ja aivan väärä mies isäksi? Helpompi olisi jo luovuttaa..?

    Tuo lause on todellakin niin tuttu..Yhteishuoltajuutta en juurikaan edes harkitse. Mietin että jos tämä nyt aikuistuisi, vaikak on hänelle tosiaan ennestään jo 2 poikaa, joihin ei pidä yhteyttä juuri lainkaan. Tuntuu jotenkin niin vaikealta, kun se olen aina minä joka "jättää". Mies ei...
  6. HotZib

    Uskomatonta epäonnea(ko?) ja aivan väärä mies isäksi? Helpompi olisi jo luovuttaa..?

    Kiitos. Tuo kuulostaa niiiin tutulta. Taas jouluaattona "erosimme", mutta jostain syystä otin miehet prin päivän jälkeen takaisin.. Sovittiin että selvitetään asiat ja yritetään sopia uudet pelisäännöt yms, mutta mitään ei ole puhuttu kun mies palasi takasiin nurkkiini.. Voimat tuntuvat...
  7. HotZib

    Minne lapset ainoan vanhemman kuoltua?

    OK.. Tuli vastausta puoleen ja toiseen, mutta kiitos kuitenkin :) Ehkis mie käyn juttelemassa asianajajan kanssa. En todellakaan nimittäin haluaisi lapsia mihinkään laitokseen, enkä mihinkään vieraaseen sijaiskotiin.. :O
  8. HotZib

    Masennus ja raskaus ja äitiys?

    Mie en ollut masentunut ekassa raskaudessa, vaikka kaikki se aika oli yhtä helvettiä. Mies petti ja oli väkivaltainen raskauden alusta loppuun saakka. Jotenkin vain jaksoin ja jaksoin ja toivon että lapsella kaikki ok. Masennus iskikin vasta lapsen synnyttyä, kun lapsi oli jo vajaan vuoden...
  9. HotZib

    Haaveiletko koskaan lapsettomana olemisesta?

    No toisinaan väkisinkin tulee mieleen millaista elämä ennen oli.. Tavallaan sitä vapautta kaipaa, varsinkin kun miehet tuntuu "pelkäävän" yh-äitejä.. -_-''' Mutta kyllä tuo 5v pikku neiti on niin ihana ja rakas, että en ikinä vaihtaisi edes huonointa päivää pois <3
  10. HotZib

    Minne lapset ainoan vanhemman kuoltua?

    Tuli mieleen, että minne lapsi / lapset joutuvat jos käy jotain? Jos esim minulle sattuisi onnettomuus tms, niin minne lapseni joutuisivat? Toisen biologinen isä on kuollut, toisen isää ei kiinnosta koko lapsi. Onko olemassa testamenttia, missä laaditaan mahdolliset sijaisvanhemmat tms...
  11. HotZib

    Uskomatonta epäonnea(ko?) ja aivan väärä mies isäksi? Helpompi olisi jo luovuttaa..?

    En sitten jaksa alkaa kuunteleen täältäkin huutoa ja mollaamista, vaan toivon edes jotain ymmärrystä ja neuvoja.. Tapasin toisen lapseni isän kesällä 2010 ja luulin sitä elämäni suureksi rakkaudeksi. Kaikki meni aluksi hyvin ja luulin että tämä mies olisikin nyt sellainen jota olen etsinyt...
  12. HotZib

    Maailman rumin ihminen lapsen saatuani

    Mie sain esikoisen 21-vuotiaana. Lihoin reilut 10kg raskauden aikana. Ennen raskautta mitat olivat 170cm / 48kg, raskauden jälkeen ( ja ennen tätä nykyistä raskautta XD ) 170cm / 55kg. Arpia tuli rintoihin, mutta ei ne niin paljon ole haitannut. Hyvin on kelvannut ihmisten tuijoteltaviksi ja...

Yhteistyössä