Hakutulokset

  1. Nyyti84

    **Maaliskuun murut 2014** Helmikuussa <3

    Hei kaikille! Olen tätä keskustelua välillä käynyt lukemassa, mutta nyt vasta sain aikaiseksi "ilmoittautua mukaan" :D Eli: Nyyti84 / 29v. / 2. lapsi / SatKs / poikalupaus Oliko teillä fb-ryhmää? Siihen liittyminen kiinnostaisi myös, jos sellainen on perustettu? Meidän perhe koostuu...
  2. Nyyti84

    *Huhtikuun Helmet 2012 * HUHTIKUUSSA* MEIDÄN KUU!!*

    Meidän pieni poikamme antoi odottaa itseään niinkin kauan, kuin raskausviikolle 42+0. Käynnistykseenhän koko synnytys siis meni, mutta itse käynnistys sujui hyvin ja nopeasti. Aluksi jännitin kovin, mutta koko tapahtuma sujui hienosti, eikä jäänyt traumoja :) 3.5.2012 klo 00:34 siis syntyi...
  3. Nyyti84

    ***Huhtikuun Helmet 2012 ' MAALISKUUSSA ' ***

    Heippa pitkästä aikaa! Tosi huonosti olen nyt jaksanut lukea ja kirjoitella, mutta jos näin loppua lähetessä innostuisi taas enemmän =) Onnea kaikille, joilla jo synnytys takanapäin ja pieni nyytti sylissä! :flower: Mulla ei oo vielä mitään merkkejä synnytyksen alkamisesta, tosin LA:kin on...
  4. Nyyti84

    ** Huhtikuun Helmet 2012 ~~JOULUKUUSSA~~ **

    Mitä te siihen isyyspakkaukseen keräätte? Joskus aiemmin katselin tuolta: Isyyspakkaus - Mussukat.fi noita tekstillisiä bodyja ja pipoja, mutta mitähän muuta siihen vois koota? :) Nyt oon seurannut FST 5:lta viikonloppuisin uusintana tulevaa Sydänääniä-sarjaa. Tuli muistaakseni alkuvuodesta...
  5. Nyyti84

    ** Huhtikuun Helmet 2012 ~~JOULUKUUSSA~~ **

    Pumpulille osanotot ja iso halaus! :hug: Voimia!
  6. Nyyti84

    ** Huhtikuun Helmet 2012 ~~JOULUKUUSSA~~ **

    Pitkästä aikaa kävin lukemassa. Muutamia uusia kirjoittajia oli näköjään tullut ja muutamia keskenmenoja myös :( Toivottavasti nyt kaikki loput pysyisivät matkassa mukana loppuun asti! Ultrakuulumisia meiltä, eli tänään käytiin rakenneultrassa. Kaikki oli ilmeisesti ihan hyvin... Sydämen...
  7. Nyyti84

    *~~ * Huhtikuun Helmet 2012 * Marraskuussa * ~~*

    Huh, kun taas tullut paljon tekstiä! :) Mä olen tuntenut jo ensimmäiset liikkeet - ja kaikenlisäksi myös nähnyt! :heart: Voiko olla mahdollista, että liikkeet näkyy jo näin aikaisessa vaiheessa?? Ensimmäistä kun odottaa, niin kaikki on niin uutta ja ihmeellistä =) Eli ekat liikkeet tuntu...
  8. Nyyti84

    *~~ * Huhtikuun Helmet 2012 * Marraskuussa * ~~*

    Mulla on ihan hirveä syysflunssa :( Nenä tukossa ja kurkku kipeä. Oon koittanu nyt selvitä lääkkeettömästi, kuumaa juotavaa ja lämpimän viltin alla lepäilyä... Toivottavasti se tästä helpottaisi. Liikuntalajeista mullekin sopivin tällä hetkellä on kävely. Pari kertaa olen ilman satulaa käynyt...
  9. Nyyti84

    *** huhtikuun helmet 2012 '' lokakuussa'' ***

    Mahtavia vauvamahoja jo toisilla! Oli pakko ottaa muistoksi omasta mahastakin kuva. :) Ei oo kyllä vielä mitään kovin suurta muutosta havaittavissa, mutta ehkä se siitä alkaa pikkuhiljaa muotoutumaan. Liikkeitä en oo vieläkään tuntenut :( Kait se sitten näin ensi-synnyttäjällä tosiaan saattaa...
  10. Nyyti84

    *** huhtikuun helmet 2012 '' lokakuussa'' ***

    Etusivun tiedoissa näköjään aukkoja, eli päivitettynä: 19.4.2012 Nyyti84 * 27v * SatKS * ensimmäinen Voi miten monella on rakenneultra jo marraskuussa!! :eek: Me joudutaan jännittämään joulukuun puoliväliin asti... :( Mut onneks meilläkin sentään ennen joulua, vähän niinkuin aikaiseksi...
  11. Nyyti84

    27-30v äidit monennellako yk:lla tärppäsi?

    Kolme kertaa olen raskaaksi tullut, aina ensimmäiseen yrityskiertoon :) Tosin eka raskaus oli kohdunulkoinen, toinen meni kesken kuudennella viikolla ja tämä kolmas on nyt sitten sinnitellyt jo pitkälle kolmannelle kuukaudelle, joten josko tästä nyt sitten vihdoin saataisiin ihana vauva...
  12. Nyyti84

    *** huhtikuun helmet 2012 '' lokakuussa'' ***

    Np-ultra takana ja LA 19.4. ja sairaala SatKs. Ultrassa pikkuisella oli pituutta 64 mm ja kaikki näytti ainakin nyt olevan kunnossa :heart: Niskaturvotus oli kyllä 1.7 mm, mutta se lienee vielä ihan normaalirajoissa... Veriseulan tuloksia vielä odotellaan, mutta toivottavasti niistä ei löydy...
  13. Nyyti84

    *** huhtikuun helmet 2012 '' lokakuussa'' ***

    Etusivulle saa päivittää meidän np-ultran, eli keskiviikkona (12.10.) mennään jännittämään, mitä siellä ruudulla oikein näkyy! Toivottavasti kaikki olisi hyvin! Listat vauvantarvikkeista on ollut tosi hyviä! Pitäis varmaan pistää johonkin ylös muistiin, kun luultavasti aletaan hankkia enemmän...
  14. Nyyti84

    ~~ HUHTIKUUN HELMET 2012 *syyskuussa* ~~

    Tulevaisuus ja talous huolettaa, onneksi täällä on näköjään muitakin! Jotenkin rauhoittavaa tietää, etten painiskele yksin tän saman ongelman kanssa! :) Tällä hetkellä suurimmat stressin aiheuttajat ovat opinnäytetyö (pitäisi olla valmiina jouluksi, luultavasti menee pidemmälle:(), valmistuminen...
  15. Nyyti84

    ~~ HUHTIKUUN HELMET 2012 *syyskuussa* ~~

    Ihania uutisia ja kuvia ultrassa käyneet onkin saaneet! :heart: Ekassa neuvolassa on nyt tullut käytyä ja nyt odotellaan aikaa np-ultraan! :) Kaikki oli neuvolakäynnillä hyvin, sydänäänetkin kuului, joten kai se sitten vielä on elossa! :heart: Syke oli pikkuisella 174, onko tuo nyt ihan...
  16. Nyyti84

    Miten on raskaus vaikuttanut migreeniinne?

    Mulla on ollut aurallinen migreeni 12-vuotiaasta saakka, joten on tullut tätäkin ongelmaa kärsittyä :) Nyt menossa rv9+ ja migreenikohtaukset vähentyneet, sekä lievittyneet. Ennen raskautta mun migreenikohtaukset kesti kauan ja ainut helpottaja oli sumatriptaani. Kädet, jalat, kasvot puutui...
  17. Nyyti84

    ~~ HUHTIKUUN HELMET 2012 *syyskuussa* ~~

    Voimia kaikille suruja kohdanneille! :hug: En ole nyt vähään aikaan tänne uskaltanut kirjoitella, kun en yhtään tiedä ollaanko masussa enää elossa... :( Viikolla 6+5 ultrattiin kohdunulkoisen poissulkemiseksi ja silloin oli kaikki kunnossa ja pikkuisen sydän löi kiivaasti :heart: Mulla on...
  18. Nyyti84

    ~~ HUHTIKUUN HELMET 2012 *syyskuussa* ~~

    Peukkuja kaikille, joilla vuotoa tai muita ongelmia! :hug: Ja onnea niille, jotka ovat jo neuvoloissa ja ultrissa käyneet kuulemassa hyviä uutisia! Meillä eka neuvola vasta 22.9, jännittää vähän jo nyt. Ruuassa meillä on aina suosittu suomalaista ruokaa - tällöin tietää että saa varmasti...
  19. Nyyti84

    ~~ HUHTIKUUN HELMET 2012 *syyskuussa* ~~

    Sairaalaan tutustuminen: Näin ensisynnyttäjänä ja synnytystä (kipua!) ihan hirveästi jännittävänä mennään ehdottomasti tutustumaan. Jospa se vähän helpottaisi, kun pääsee sinne ennen H-hetkeä käymään ja katselemaan paikkoja... Vaikka synnytystä jännitänkin, niin nyt suurimpana jännityksenä on...
  20. Nyyti84

    ~~ HUHTIKUUN HELMET 2012 *syyskuussa* ~~

    Ensimmäistä kertaa tänne kirjoittelen. Eli meillä ensimmäistä (yhteistä) odotellaan ja LA olisi huhtikuun 22, tarkentunee seuraavassa ultrassa syyskuun loppupuolella... SATKS on meidän "omasairaala", VAS olisi ilmeisesti myös yksi vaihtoehto, molemmat kun sijaitsevat yhtä kaukana :)...

Yhteistyössä