Hakutulokset

  1. K

    Elovauvat 2014 <3 *tammikuussa*

    Mulla neuvola-ajan varaaminen mennyt näin pitkälle (menee siis vielä yli loppiaisen) kun henkilökunta lomailee. Kiva olisi jo mennä käymään, kun raskauden alkamisajankohta on vähän hukassa ja tietenkin muutenkin olisi kiva päästä ultraan... No, toivottavasti saan ajan parin viikon sisään, koska...
  2. K

    Elovauvat 2014 <3 *joulukuussa*

    Moikka kaikille :) Minä myös tulisin tähän ketjuun. Tein jouluaattona testin (voi kuinka suloista) ja se näyttikin yllättäen plussaa :D En ole vielä käynyt neuvolassa taikka edes soitellut aikaa sinne, mutta itse laskien tai siis netin laskureilla viikkoja olisi 7+4. Ikää mulla on 25 vuotta ja...
  3. K

    Kilot pois - tähtäimessä vauva

    Heippa! Mulla kanssa olisi syytä liittyä tähän ketjuun :) Raskaudesta jäi kymmenen kiloa ja ennestäänkin keikuin normaali painon ylirajoilla... Että jos nyt nuo raskauskilotkin saisi pois, alkuun :) Meillä ei vielä suunnitella toista lasta, mutta kivahan se olisi joskus sitten ruveta...
  4. K

    Mielenkiinnolla kyselen, asuuko kukaan Mänttä-Vilppulassa? ;)

    Läheltä kai liippaa, virroilta päivää :wave:
  5. K

    Maaliskuun Muruset 2012 *MAALISKUUSSA*

    Meille syntyi 22.3 tyttö, 3078g ja 49 cm. Viikkoja oli 41+0 Ja ihan lyhyesti sanottuna, minulle jäi hyvä mieli synnytyksestä. Kipu ei ollut sietämätöntä epiduraalin takia, ja ponnistaminen oli äärimmäisen palkitsevaa :D Repeämiä ei tullut, joten se nopeutti oleellisesti synnytyksestä...
  6. K

    Maaliskuun Muruset 2012 *MAALISKUUSSA*

    Onnea kaikille vauvan saaneille :heart: Täälä vielä odotetaan.... Viikkoja 40+5, supistelee, mutta ei kipeästi juuri ollenkaan. Huomenna äitiyspolille aika, katsovat tilanteen ja antavat käynnistysajan. Toisaalta ihan vähän toivoisi, että lapsivettä olisi "vähän", käynnistäisivät synnytyksen...
  7. K

    Maaliskuun Muruset 2012 *Helmikuussa*

    Onnea Jenduka :hug:
  8. K

    Maaliskuun Muruset 2012 *Helmikuussa*

    Heippa kaikille odottelijoille! Kohta on maaliskuu.... :whistle: Onko kaikkien vauvat jo laskeutuneet? Meillä potkitaan vielä kylkiluita ja takamuskin pomppii tuossa rintalastassa. Sisko tosin sanoi, ettei hänen esikoisensa laskeutunut kuin hetki ennen synnytystä, eli voihan olla että turhaan...
  9. K

    Maaliskuun Muruset 2012 *Joulukuussa*

    Mäkin olin alkuviikosta rasituskokeessa, mutta yksikään arvo ei kohonnut yli 5 :whistle: Eli ei oo ainakaan liian korkeat.... Tsemppiä teille, jotka joudutte vs:ää mittailemaan. Ei oo hääppöstä hommaa ollenkaan :/ Kaverini teki niin, että merkkaili ylös alhaisempia arvoja kun mittari näytti...
  10. K

    Maaliskuun Muruset 2012 *Joulukuussa*

    Kylläpä oli tipahtanut sivun alalaitaan tämä keskustelu! Pelästyin jo, että onko kokonaan kadonnut! Ei sentään :) Mulla on selkä kipeä ja kauhea stressi, muuten odotus on ihanaa tällä hetkellä. Kumpa jouluna saisi rauhoittua hyvässä seurassa....:xmas: Katikaish ja Juulia 26+2
  11. K

    Maaliskuun Muruset 2012 *Joulukuussa*

    H.o.p.e Mitä luokkaa ne sun verenpaineet on olleet? Sanoivatko yhtään neuvolassa, voiko lapselle olla jotain haittaa matalista paineista? Mulla on itsellä aika matala verenpaine ollut aina, sellainen 100/70 on vielä ihan ok. Joskus mennyt alle sadankin yläpaine, eivätkä ole neuvolassa siihen...
  12. K

    Epäkorrektien asioiden ketjusta mielipide vaikeasti kehitysvammaisista ja eutanasiasta, mitä olette mieltä?

    :) Tule mun työpaikalle tutustumaan! Siellä niitä asuu koko kerrostalollinen, ja joo kolmessa vuorossa tehdään arvokasta työtä. Ottaako päähän? "Onneksi sellaiset ihmiset, jotka vammaisia ihmisiä syrjivät, ovat yleensä muutenkin niin sivistymättömiä, etteivät pääse tässä yhteiskunnassa...
  13. K

    Epäkorrektien asioiden ketjusta mielipide vaikeasti kehitysvammaisista ja eutanasiasta, mitä olette mieltä?

    Eli kuka sen sitten käytännössä päättää, että sinä kuolet ja sinä jäät eloon? Millaiset lait otettaisiin käyttöön? Miten sinä mittaat sitä, mitä se puhumaton ja liikkumaton ihminen tuntee ja ajattelee? Ai niin, koskisiko tämä sitten vain niitä täysin aivokuolleita.... Elvytyskielto näillä nyt on...
  14. K

    Epäkorrektien asioiden ketjusta mielipide vaikeasti kehitysvammaisista ja eutanasiasta, mitä olette mieltä?

    Totta, sitten ollaan siinä tilanteessa että mihin se raja vedetään. Kuka alkaa määrittelemään, että tuon elämä on arvokas ja tuon ei ole. Etiikan suuria kysymyksiä.
  15. K

    Epäkorrektien asioiden ketjusta mielipide vaikeasti kehitysvammaisista ja eutanasiasta, mitä olette mieltä?

    Ahaa, minä en ole ymmärtänyt kuinka vammaisista puhutaan :) Tiedätkö, että juuri niille niiiin vammaisille annetaan nykyään oikeus todella moneen asiaan. Omaan asuntoon ja elämään, äärimmäisen pitkälle tuettuna ja autettuna. Edelleen kysyn; oletko sinä katsonut sellaisen ihmisen silmiin, jonka...
  16. K

    Epäkorrektien asioiden ketjusta mielipide vaikeasti kehitysvammaisista ja eutanasiasta, mitä olette mieltä?

    Ihmisiä ei suljeta laitoksiin, se on tosiasia. Ennen on suljettu kyllä, mutta nykyään laitoksia muutetaan avopalveluksi jossa jokainen kehitysvammainen saa oman asunnon ja oikeuden määrätä siellä olostaan. Ja se muuten tehdään verorahoilla.... Hahaa. Te jotka haluatte eliminoida vaikeasti...
  17. K

    Maaliskuun Muruset 2012 *Marraskuussa*

    Terve! Meillä talvi tuli ja meni puolessa vuorokaudessa, nyt sataa vettä. Mulla on vaihtunut neuvola, ja sitä myöden myös terveydenhoitaja. Voi jekku kun vituttaa. Painoa oli tullut siis aivan liikaa, nyt täytyy katsoa mitä syö! Kato tässä nyt, kun joulu tulee ja suklaata ja torttua...
  18. K

    Maaliskuun Muruset 2012 *Marraskuussa*

    Memssi Mulla on lapsettomuudesta miehensä kanssa kärsivä sisko, ja joskus on niin paha olla sen takia. Kun minä kymmenen vuotta nuorempana tulin vahingossa raskaaksi... Eli ymmärrän sun tunteet oikein hyvin. Mulla on usein sellaista, etten haluaisi siskolle puhua raskaudesta, koska on niin paha...
  19. K

    Maaliskuun Muruset 2012 *Marraskuussa*

    Moi moi, minäkin olen ultrassa tänään käynyt! Kaikki hyvin, vaikka pikkuaivoja etsiskeltiin kauan, kun oli pikkuisen pää väärässä asennossa koko ajan :) Mutta löytyi nekin sitten. Ja tyttölupaus tuli meille, ihan niin kuin ollaan ajateltukin. Kovin kuvauksellisella tuulella ei lapsonen ollut, 4D...
  20. K

    Maaliskuun Muruset 2012 *Marraskuussa*

    Teollisuuskypärälle osanottoa ja halausta täältäkin. Oman katin takia rääyin eilen aamulla ihan hulluna, kun menin siskolle kylään niin ettei sielä ollut kuin kissa kotona. Oon siis antanut sen sinne hoitoon, ja ikävä on kova. Oon sekopää ja vissiin aika onnellinen, kun kissan ikävöinti on...

Yhteistyössä