Hakutulokset

  1. Ä

    Liikuntavinkkejä kehiin

    Mä olen kahden lapsen äippä ja kotona päivät, mies töissä. Mitä liikuntaa voisin harrastaa ihan näin kotona ollessa? Sellasta mikä on suht helppo toteuttaa "siinä sivussa" kun lapset ja kotityöt vie aikaa kuiteskin. Ja pliis, jotain muuta ideaa kuin sitä ainasta kotijumppaa :D
  2. Ä

    äp

    tietääkös kukaan näkeekö netistä mistään vanhojen äp kuvia?
  3. Ä

    äp

    tietäälös kukaan näkeekö netistä mistään vanhojen äp kuvia?
  4. Ä

    Hedelmäsoseista??

    Kuulin neuvolasta tälläisen, että eksoottisia hedelmäsosoita ei tulisi antaa allergioiden minimoinnin takia.. Mutta koskas niitä sitten voi antaa, kuin alkaa valikoima kotimaisia hedelmiä ja marjasoseita käymään vähiin...? (siis kaikkimahdolliset maisteltu..) :p
  5. Ä

    Kesäsuunnitelmat?

    Mitäs kesäsuunnitelmia teillä on?Kertokaahan kaikki mahdolliset metsäretkistä, ulkomaanmatkoihin.Jos sais kans vinkejä mitä sitä tekis lomalla.. :wave:
  6. Ä

    auttakaa te viisaat!!!

    kuulin äskettäin että 6kk ikäistä vauvaa napautetaan sormille jos hän menee kirjahyllylle dvditä koskemaan ja vetämään niitä lattialle... kysymys nyt kuuluu!!! ymmärtääkö sen ikäinen minun mielestä vielä vauva jos sitä näpäytetään sormille että ei saa mennä.. minulla on omia lapsia mut ei...
  7. Ä

    Huutiksessa ensi talveksi söpö reiman toppapuku.

    Pitäs saada kaappeihin tilaa. :ashamed: Ps. Voitte muutki laittaa omia kohteitanne tänne! =) http://www.huuto.net/fi/showlist.php3?seller=jugez00&status=N&order=C&start=0&num=50&cat=%&lcat=X
  8. Ä

    pumpattu maito

    Kauanko pakastettu maito säilyy sulattamisen jälkeen jääkaapissa?
  9. Ä

    Minkäkokoisia folleja ja mikä lääke ?

    Itselläni on Gonal-f, annoksena 300 ja 7 päivän piikityksen jälkeen 1 kpl 13mm ja 5 kpl 10mm. Minkähänlaiset mahikset on ? Maanantaina uuteen ultraan ja sitten to punktio.
  10. Ä

    10 yö valvoessa..

    no mitäs tän parempaakaan yöllä keksis..siis kun valvoo kymmenettä yötä putkeen?..tunti sitten väsyttikin kovasti mut ei saanu millään unta ja sit meni jo ohi..no kaippa täs kohta hajoo tämän mamman päänuppi,montakohan yötä ihminen yleensä voi valvoo tuntiakaan nukkumatta?(siis ilman mitään...
  11. Ä

    Paljonko maksaa helmeilevä

    omenaviini, 0,75L?
  12. Ä

    Pidättäytymisaika ?

    Kuinka kauan täytyy olla pupuilematta ennen IVF:ää ? Kiitos :heart:
  13. Ä

    Onko haitallista?

    Kaksostenrattaissa kuomuosa on joskus homehtunut ja siihen on jäänyt pieniä homeläiskiä...muualla rattaissa niitä ei ole. Kai nuita voi vielä käyttää??
  14. Ä

    Neuvokaa viisaammat!!!!

    Olen 3 viikkoa epäillyt olevani raskaana, koska selvät raskausoireet ovat päällä! Testasin 2 viikkoa sitten eka kerran ja sain hyvin, hyvin haalean plussan! Testasin siitä viikon päästä eri testillä uudelleen ja sain selvän negan. Koska oireet yhä jatkuu, testasin tänäaamuna kolmannen kerran...
  15. Ä

    Tapahtui puistossa

    Olin puistossa 3-vuotiaan poikani kanssa, puiston vieressä on omakotitalo jossa asuu lapsiperhe. Tämän perheen lapset tulivat myös puistoon, heitä oli 4, iältään 2-6 vuotiaita, perheessä yhteensä 7-8 lasta. Ensin lapset alkoivat huutamaan pojalleni ja lällättelivät. Lasten äiti ei ollut ulkona...
  16. Ä

    kaverit suunnitteli meidän kesän..

    ...ja vähän muidenkin. Elikä kolme paria pitää häät tänä kesänä kaikki samaa kaveripiiriä. Sopivat keskenään ettei tule päällekkyyksiä että perättäisinä viikonloppuina pitävät häät. Samoin polttarit peräkkäisinä viikonloppuina yhteisiä polttareita ei kuulemma voi pitää. Nyt olis sitten ensin...
  17. Ä

    tonalin

    elikkäs,onko kukaan kokeillu?kertokaa kokemuksianne. :)
  18. Ä

    Emmaljungan scooter- rattaiden omistajat

    :wave: Kaipailisin neuvoja sellaiseen että onko kyseiseen malliin saatavana seisomalautaa joka niihin sopisi? Siis onko tähän malliin tehty emmaljungan omaa lautaa vai oletteko käyttäneet jonkun muun merkin? Meidän rattaat on viime vuoden mallia ja nyt ois sitten tarvetta tolle laudalle. Jos...
  19. Ä

    Emmaljungan scooter- rattaiden omistajat

    :wave: Kaipailisin neuvoja sellaiseen että onko kyseiseen malliin saatavana seisomalautaa joka niihin sopisi? Siis onko tähän malliin tehty emmaljungan omaa lautaa vai oletteko käyttäneet jonkun muun merkin? Meidän rattaat on viime vuoden mallia ja nyt ois sitten tarvetta tolle laudalle. Jos...
  20. Ä

    viimesimmillään ja lopen väsynyt

    tänään neuvolassa hemoglobiini vaan 111 ja vauvan sydän äänet oli laskenut...mikä ressaa...tiuskin esikoiselle välillä pienestäkin....tuntuu et oma hyvinvointi on todella heikolla nyt...enkä tiedä miten saan sen nousemaan??henkisessti olen täysin loppu... onko kellaan väsymystä loppu...

Yhteistyössä