Hakutulokset

  1. Ä

    3-vuotias kakkaa vielä vaippaan, siis tosi outoa

    \ peesi. meillä on kolme lasta, vanhimman kans alotettiin vasta reilusti yli 1,5 vuotiaana ja kahden muun kans alle 1-vuotiaana. vanhin oppi vasta 3v10kk ikäsenä vaipattomaksi ja kaksi muuta oppi 1v9kk ja 1v11kk ikäsinä. vanhin kyllä pissas ja kakkas harjottelun alussa pottaan, mutta sitten...
  2. Ä

    mitä teidän 4kk ikäset syö päivän aikana ja kuin paljon?

    Täällä tiuhaan syövä poitsu.. Tissiä 1-2h välein.. yöllä ainakin 2h välein.. soseita menee päivällä joku puoli purkkii, vässään ite kasviksista ja illalla sama puolikas kasviksia.. ihanaa ois ku joskus saisi nukkua.. kiinteet uppoo niin et poika suu ammollaan ja sätkii joka suuntaan..
  3. Ä

    Liikuntavinkkejä kehiin

    Mä olen kahden lapsen äippä ja kotona päivät, mies töissä. Mitä liikuntaa voisin harrastaa ihan näin kotona ollessa? Sellasta mikä on suht helppo toteuttaa "siinä sivussa" kun lapset ja kotityöt vie aikaa kuiteskin. Ja pliis, jotain muuta ideaa kuin sitä ainasta kotijumppaa :D
  4. Ä

    EN HALUU TUNTEA ENÄÄN TÄTÄ TUSKAA...

    tosi paljon ensiksikkin haleja sinulle!!! :hug: nyt soitat esim äidillesi ja menet sinne lastesi kanssa!! laitat asiat uuteen järjestykseen. Miehesi ei näköjään arvosta sinua yhtään. Voimia todella paljon!!!! :hug:
  5. Ä

    ?? TAMMIKUU 2008 ??

    Heips.Kiva lukea mukavia ultrakuulumisia. Itsellä ultra vissiin joskus 2-3viikon päästä.Minua alkanut tänään tää oireettomuus vaivata,enää ei juili tisseihin ja ei väsytä tai yleensä mitään outoo....Sen takia pelottaa koska minulla ei vielä yhtään km mikä on aika ihmeellsitä koska ne ovat...
  6. Ä

    Taas niistä vaunuista...

    Tuohon pituusasiaan senverran kommentoin että ainakin vanhemmissa emmaljungan vaunuissa(coronado?) joissa ei ole säädettävää työntöaisaa,vaan sellanen kiintee kaareva aisa...on lyhyelle ihmiselle hankalat! Ainakin mulle!! Mulle ehdoton on säädettävä työntöaisa =) Brion aluminat ja kombit on kans...
  7. Ä

    äp

    kiitos,löytyi :) etsin sitä 2000v pakkausta,ruma oli mun mielestä sillon ja oli näköjään vieläkin :( en siis muistanu väärin..
  8. Ä

    äp

    tietääkös kukaan näkeekö netistä mistään vanhojen äp kuvia?
  9. Ä

    äp

    tietäälös kukaan näkeekö netistä mistään vanhojen äp kuvia?
  10. Ä

    kortisonikierre

    Kokeile Aloe vera PROPOILISTA.Se on täysin vedetön ja kehitetty erityisesti ongelmaiholle.
  11. Ä

    ?? TAMMIKUU 2008 ??

    :hug: tipahtaneille ja voimia. tervetuloa uusille. itsellä ei voinnissa mitään ihmeellistä,mahaa turvottaa.tänään ollu vähän öklöä oloa havaittavissa ja jonkinmoista väsyttämistä. Nyt on viikkoja jotain 5 päälle,ens viikon tiistaina neuvola. Iho on hyvä ja tukkakin hyvässä kunnossa,muissakin...
  12. Ä

    Hedelmäsoseista??

    Kuulin neuvolasta tälläisen, että eksoottisia hedelmäsosoita ei tulisi antaa allergioiden minimoinnin takia.. Mutta koskas niitä sitten voi antaa, kuin alkaa valikoima kotimaisia hedelmiä ja marjasoseita käymään vähiin...? (siis kaikkimahdolliset maisteltu..) :p
  13. Ä

    G: Hb ja mikä rv menossa?

    viikkoja oli 37 niin hb oli 111 oon syönyt pitkään obsidania mut ei auta vaihdan merkkiä
  14. Ä

    auttakaa te viisaat!!!

    kiitos vastauksista! olisin vaan halunut tietää paljonko 6 kk ikäinen lapsi ymmärtää kieltoja ja näpäytyksiä!!
  15. Ä

    Kesäsuunnitelmat?

    Mitäs kesäsuunnitelmia teillä on?Kertokaahan kaikki mahdolliset metsäretkistä, ulkomaanmatkoihin.Jos sais kans vinkejä mitä sitä tekis lomalla.. :wave:
  16. Ä

    auttakaa te viisaat!!!

    kuulin äskettäin että 6kk ikäistä vauvaa napautetaan sormille jos hän menee kirjahyllylle dvditä koskemaan ja vetämään niitä lattialle... kysymys nyt kuuluu!!! ymmärtääkö sen ikäinen minun mielestä vielä vauva jos sitä näpäytetään sormille että ei saa mennä.. minulla on omia lapsia mut ei...
  17. Ä

    Pelottaa hirveästi kun ei ole pahoinvointia laisinkaan

    mulle tuli pahoinvointia vasta 4. kerralla.
  18. Ä

    onko itseruskettavaa suihkeena ??

    avonilla ainakin on...ja nyt muistaakseni 2 hintaan 13,90e..
  19. Ä

    Faktaa palstalaisista

    Otsikko: Päivitetty kaikki palstailijat lista Lainaa viestiä Jos nikkisi puuttuu niin ilmoita, lisään sitten taas listaan. Lisäänpä tämän minkä kirjoitin myös tuonnempana: "Mutta pliis älkää laittako että mihin on unohdettu teidät kun ilmoitatte itsenne. Nimittäin vielä kerran, tämä lista on...
  20. Ä

    saako lapselle lässyttää?

    Lapselle pitäisi puhua oikeilla sanoilla selkeästi äänensävyjä vaihdellen. Puhe jossa vaihdellaan äänensävyjä edeistää puheen kehitystä, koska sellainen kiinnostaa lasta enempi kuin tasapaksu puhe. Varsinkaan puheviivästymä lapsille ei saisi lässyttää "tiinä on hauva" tyyliin, eikä käyttää...

Yhteistyössä