Hakutulokset

  1. K

    v......n miehet

    On ollu "yhdellä" 12 tuntia!
  2. K

    MITÄ MINÄ TEEN VÄÄRIN???

    Niin, mitä teen väärin kun leipon kakkupohjaa, en koskaan onnistu siinä enää! Vaihdan ohjeita ja yritän eri jauhoilla ja sokerilla, mutta ne menee vaan kasaan, jo uunissa... Ja en avaa luukkua ennen kuin kakku pitäis olla valmis. Kyllä olen ennen osannut! :kieh:
  3. K

    Minne bilettämään Hki,ideoita?

    Ollaan tyttöporukalla lähdössä ulos ja mietinnässä olisi kiva nuorekas klubi,ei mikään teinihelvetti kuitenkaan ;) Työporukan kanssa käydään aina Lostarissa ja Teatterissa,kaipaisin nyt vähän vaihtelua.Mikä olisi kolkyt+ ikäisille hyvä mesta???
  4. K

    Oulun Toppila

    Hei! Olen muuttamassa Toppilaan heinäkuun alussa. Haluaisin sieltä ystäviä itselleni sekä lapsilleni. Itse olen 33v ja lapset ovat 10v (tyttö), 3v(tyttö) ja kohta 9kk(poika). Olen kotiäitinä toistaiseksi, joten päivälläkin ystäviä kaivataan. Laita meiliä tulemaan, niin tutustutaan. e-mail...
  5. K

    G:Kuinka usein matkustatte te joilla on 3 lasta tai enemmän?

    Tuntuu että tavalliset Ruotsin risteilyt jne maksaa ihan tajuttomasti lapsiperheiltä,joilla on keskivertoa enemmän lapsia.kaikki on mitoitettu 4-henkiselle perheelle (tarjoukset).Siljan perhehyttikin maksaa vähintään 300 euroa ja siihen vielä ruoat päälle.Tuntuu että pelkällä linnanmäellä käynti...
  6. K

    lelujen pesusta

    Pesettekö kaikkia lasten pieniä leluja säännöllisesti? Minusta tuntuu että joskus pitäisi kaikki lelut kaataa laatikoista ja pestä ja samalla pyyhkiä laatikot, mut hirvittävä homma siinä olis. Siivoomista on muutenkin niin paljon ettei sellaiseen tunnu riittävän aikaa. Välillä saan...
  7. K

    Halikon Märynummi!!!

    26-vuotias äiti ja lapset tyttö 7/00, poika 10/01 ja tyttö /706 kaipaavat ystäviä ulkoilun ja kyläilyn merkeissä. Yhteyttä voit ottaa osoitteeseen neri @ netti.fi (ilman välejä)
  8. K

    Lastentarviken opas

    Onko kukaan teistä ostanut uutta lastentarvike opasta (hinta muistaakseni 7?). Siinä oli että lapsi voi istua turvaistuimessa niin kauan että silmät osuvat suurinpiirtein situimen yläosaan. ja tietenkin painorajan mukaisesti. Täältä lukiessa saa väärän käsityksen...
  9. K

    Play Station pelit

    Mikä pleikkari rallipeli sopisi tokaluokkaliselle ja eskari-ikäiselle? Siis ei saisi olla liian jännittävä ja vaikea, mutta sellainen, että mielenkiinto säilyisi, jotta peli ei jäisi yhden kerran peliksi.
  10. K

    Onko muista "tripla-äipyleitä"?

    :wave: :wave: :wave:
  11. K

    miten muissa

    perheissä jaetaan kotityöt ja lastenhoito jos molemmat vanhemmat työssä?meillä on periaate miehen puolelta että minä teen kaikki,kun itse kerran töihin halusin.viikonloppusin osallistuu lastenhoitoon,mutta ei muuhun.alan olla todella väsynnyt käymään töissä ja hoitamaan kodin ja lapset.miten...
  12. K

    korson alueen äidit

    hei!olisi kiva tutustua muihin korson aluueen äiteihin.olen kolmen lapsen äiti metsolasta.kaiken kivan merkeissä. :)
  13. K

    KIHOMADOT!!

    Hei kertokaa kokemuksia kihomatojen häädöstä, onko ollut pitkällistä ja hankalaa!! Kuuri on otettu pari päivää sitten koko perhe, ja nyt on MAHDOTON siivousrumba päällää koko ajan..alkaa stressata..onneksi tuli pakkasta.. Olen kuullut että jotkut perheet on kärsineet vuosia...
  14. K

    KIHOMADOT!!

    Hei kertokaa kokemuksia kihomatojen häädöstä, onko ollut pitkällistä ja hankalaa!! Kuuri on otettu pari päivää sitten koko perhe, ja nyt on MAHDOTON siivousrumba päällää koko ajan..alkaa stressata..onneksi tuli pakkasta.. Olen kuullut että jotkut perheet on kärsineet vuosia...
  15. K

    Bahia feliz

    Kokemuksi Bahia felizistä. Lähdemme perheen kanssa marraskuussa.
  16. K

    KOUVOLA JA LÄHIALUEET

    Hei! Nyt on perustettu uusi keskustelupaikka Kouvolan Seudulla asuville äideille ja äideiksi tuleville. Sivusto on suljettu, joten ei pääse häiriköintiä tapahtumaan. Tule tutustumaan, keskustelemaan ja saamaan uusia ystäviä ;) http://groups.msn.com/KouvolanSeudunMAMMAT Jätä hakemus ja...
  17. K

    pitkäaikaisia kijekavereita erityislasten äideistä

    Etsin PITKÄAIKAISIA kirjeystäviä erityislasten äideistä. Itselläni 2,4 ja 6 vuotiaat lapset, joista vanhimmalla kehitysvamma. Itse olen pian 27-vuotias. Sinä voit olla minkäikäinen tahansa. :)
  18. K

    lapsivesipunktio ja synnytyksen käynnistyminen

    Te, joille on tehty lapsivesipunktio loppuraskaudessa, onko synnytys käynnistynyt punkiton seurauksena? Olen itse menossa lapsivesipunktioon rv37, jotta voidaa todeta vauvan keuhkojen tila. Suunn.sektio pitäisi tehdä rv38. Nyt mietityttää, jospa synnytys käynnistyy punktion jälkeen eikä...
  19. K

    Lapsivesipunktio ja synnytyksen käynnistyminen

    Te, joille on tehty lapsivesipunktio loppuraskaudessa, onko synnytys käynnistynyt punktion seurauksena? Olen itse menossa lapsivesipunktioon rv37, koska vauvan keuhkojen tila tarkastetaan, jotta voidaan tehdä suun.sektio rv38. Nyt mietityttää se,että jos synnytys kuitenkin käynnistyy itsestään...
  20. K

    Vaadinko mieheltä mahdottomia?

    Mulla on tällainen tilanne: oon ollut pitkään naimisissa saman miehen kanssa, meillä on kolme lasta. Hän on aina pitänyt, kuten minäkin, suuressa arvossa omaa aikaa ja omia harrastuksia. Lisäksi hänellä on oma yritys ja kiireinen työ. Aiemmin saimme aikataulut sopimaan yhteen, viihdyimme...

Yhteistyössä