Hakutulokset

  1. K

    Sekö sitten on ihan ok, että kunhan on yksi aikuinen selvinpäin....

    Ei ole! Lapset ei tarvitse ollenkaan nähdä semmoista!
  2. K

    G: Kotipizza, jaksatko syödä kokonaan?

    Onhan ne pienempiä kuin miutten pizzerian pizzat. En hirveesti usein syö kotipizzan pizzija, koska en oikein pidä niistä, Mutta jaksan kyllä syödä kokonaisen, mutta silloin kyllä ihan täynnä, ei menis edes yks pala enää. Painoindeksi 24, elikä en ole ylipainoinen, mutta en kyllä laihakaan...
  3. K

    kaupan ala ja 10 pvän työputki?OIKEIN?

    kai saa jos viikossa tarpeeksi lepopäiviä( 2 päivä viikossa) ja vuorokaus lepoa vuorojen välissä, ma-ti vapaata ke-seuraava viikon pe töitä ja sit la-su vapaata...oli ainakin joskus tämmösiä vuoroja... mulla oli kerran 12 päivän työputki, se ei tainut enää olla laillista...
  4. K

    Nettitikku

    on sim-kortti ja puhelinnumero kortille, varmaan siks kun käyttää 3G verkkoa,
  5. K

    Nettitikku

    mulla ainakin vaan kiinteä kuukausimaksu tikulla, tais olla pari kymppi tai jotain
  6. K

    Nukahteleeko kukaan muu JOKA ILTA kesken tv:n katsomisen?

    en yt ihan, mut melkein =)
  7. K

    Lelukaupassa

    ei me ainakaan :D me mennään kauppaan sillä periaatteella että silmillä katsotaan, ei sormilla, ja jos jotain halua katsoa "enemmän" sit vanhemmat mukana.
  8. K

    keraaminen liesi, keraaminen induktioliesi vaiko tavallinen liesi?

    en koskaan vaihtais meidän induktioliesi mihinkään, aivan loistava keksintö! Melkein kaikki vanhat kattilat saatiin kyllä heittää pois, mutta kun joku aikaisemmin kirjoitti niin esim. ikeasta saa hyviä ja halpoja kattiloita.
  9. K

    Vaatteiden nimikointi päiväkotiin --vinkkejä kaipailisin

    merkkaustussi vaatekaappiin ja sit aina kun ottaa lapselle vaatteita niin olen katsonut jos on merkkattuja tai ei, jos ei niin nimi siihen. En ole jaksanut käydä kaikki vaatteet läpi kerralla...
  10. K

    Paljonko ekaluokkalaisesi iltapäiväkerho maksaa??

    Paraisilla maksaa kaikki (mun tietääkseni) iltapäiväkerhot 80 euroa kuukaudessa
  11. K

    Minkälaiset luistimet ja minkä ikäiselle?

    niin, ja, joo uudet luistimet pitää teroittaa kun terien päällä on ohut muovikalvo.
  12. K

    Minkälaiset luistimet ja minkä ikäiselle?

    noi ei kiristettyja kunnolla, ja sit kun on vaan yks side noin alhaalla niin ei tukevia!!!!
  13. K

    Minkälaiset luistimet ja minkä ikäiselle?

    japp, just noi minnit liian matalat ja ei terpeeksi tukevia. Jos ei ole piikkejä niin on pakko luistella "oikein" että pääse etenpäin, kun piikkejä ei kuuluu käyttä kun luistelee. tos sivussa alempana on princess-luistimet, ne on tukevia ja lämpimiäkin, ja helppoja kiristää
  14. K

    Minkälaiset luistimet ja minkä ikäiselle?

    taroitin just noi minni-luistimet (niitä on kans valkoisia samanlaisia), ei tukee jalkaa kunnolla. Olen pk töissä ja kokemus siitä minkälaisia ne on. On ihan pieniä tyttöjen luistimia kanssa, mutta hokkareilla saa heti oikea luistelutapa, kun ei piikkejä käytössä.
  15. K

    Minkälaiset luistimet ja minkä ikäiselle?

    2-vuotiaina kaikki kolme ovat aloittaneet. kannatta kyllä ostaa kunnon luistimet, tai se on ainakin mun oma mielipide, tai jos ostaa harjoitteluluistimet niin kunnollisia. Ne tyttöjen harjoitteluluistimet mis on karvaa niin liian matalat.
  16. K

    Onks täällä ketään joka on ollu ZUMBA tunnilla?

    joo, ainakin meidän salis käy ihan keikenikäisi ja näköisiä ihmisiä. ja kaikkien tyylit erilaiset =) Täällä (paraisilla) on 6 ZUMBA-tuntia viikossa :) ja kolme eri ohjaajaa, ja kaikilla eri ohjelma.
  17. K

    Onks täällä ketään joka on ollu ZUMBA tunnilla?

    hauskaa on! ja hiki tule!
  18. K

    Sain minäkin sitten enkelilapsia :'(

    osanottoni
  19. K

    Mitäs luulette Mammat?!? JOKO MIE SAAN LAITTAA POLKAKSI??? Meidän vauva syntynee sittenkin vuonna 2010!

    hyvä et ei halua tulla tän vuoden puolella. meillä poika syntys 26.12, laskettu aika oli 15.1. mene ens syksynä jo eskariin vaikka täytti ihan äsken 5, ja aika lapsellinen viel, mietin nyt jo et se käy eskaria kaks vuotta, jos olis odottanu niin ei olisi ollut miettimistä koulun alkamisesta.
  20. K

    Onko muita joilta on jo "uudenvuoden" vieraat jo lähtenyt ja raketitkin ammuttu?

    ei ollut tänä vuonna vieraita, mut raketit ammuttu, ruoka syöty ja koht lapset nukkumaan. Sitten herkutellan miehen kans pikkasen ja sitten, jos jaksetaan, mennään pihalle katsomaan naapureitten raketit.

Yhteistyössä