Hakutulokset

1. M

~Toukokuun toivotut 2012 *MARRASKUU*~

Mä aina luen nuo teidän kaikki kirjotukset, mutta sitten, kun alan ite kirjottaa, en enää muista, mitä voisin mihinkin kommentoida. Mutta joo. Neuvolakäynti siis tänään, eikä neuvolatäti ollut kauhuissaan mun painonnoususta, sanoi, että on ihan normaalia. :) Eli ehkä mä voin ottaa ihan...
  2. M

~Toukokuun toivotut 2012 *MARRASKUU*~

Painosta: Mua pelottaa mun painonnousu. Nyt jo tullut noin 5 kiloa. Kauheaa, enkä nyt mitenkään kauheen paljon enemmän oo syönyt ja terveellisesti kasviksia ja hedelmiä yms. Tosin ennen raskautta olin vegaani ja nyt raskauden myötä olen ruvennut syömään maitotaloustuotteita ja kalaa. Osittain...
  3. M

~ Toukokuun Toivotut 2012 *LOKAKUUSSA* ~

mymosa> Ihanaa, että kaikki hyvin! Onnea huimasti! Ja olethan sä jo varsin pitkällä, joten pahimmat keskenmenoriskiajat onkin jo takana. Nyt vaan onnellisena odottamaan. :) Mäkin nyt eilisestä lähtien olen vasta kunnolla uskaltanut olla onnellinen tulevasta vauvasta. On tää elämä vaan niin...
  4. M

Ei kyllä mä ymmärsin, että tossa verikokeessa otettiin kaikki noi verikokeet. Kyl se siellä labrassa otti aika paljon musta verta ja moneen eri näytepulloon. Ehkä mä soitan huomenna neuvolaan ja kysäsen muiden tulosten tulemisesta/saamisesta. Sinne on vaan aina niin hankala soittaa, kun...
  5. M

JonMa: Mulla ei oikeestaan enää ole pahoinvointia, eikä mitkään hajutkaan ota kovin pahasti nenään. Ihmeellistä. Ihan alkuraskaudesta oli järkyttävä krapulamainen pahaolo, mutta se loppu aika pian. Mulla on jo nt-ultra ollut syyskuun lopussa, ja tuloksenkin sain jo viime viikolla. :)...
  6. M

hups, jopas mä innoissani hyppäsin yhen viikon yli. :) eli siis 12+0. :)
  7. M

Jee, tänään jo 13+0. Niin se vaan aika kuluu. Ja suurin keskenmenoriski takana. Tsempiä kaikille!
  8. M

Kopsasin kirjoittamani tekstin syyskuusta tänne lokakuun puolelle, kun en tajunnut, että tämmöinenkin täältä jo löytyy. Eli: Kirjoituksia on taas tullut ihan kauheesti, en oo ite käynyt lukemassa mitään täällä varmaan reiluun viikkoon. Pitää lueskella jälkeenpäin muiden kuulumisia yms...
  9. M

***Toukokuun Toivotut***

Hei! Kirjoituksia on taas tullut ihan kauheesti, en oo ite käynyt lukemassa mitään täällä varmaan reiluun viikkoon. Pitää lueskelle jälkeenpäin muiden kuulumisia yms. Mulla oli torstaina lääkärille aika ultraääni-tutkimukseen + verikokeisiin. Vihdoinkin saatiin tietää tarkemmin, missä...
  10. M

***Toukokuun Toivotut***

Neiti80: Tuntuu pahalta miehesi käytös. Onhan se totta, että keskenmenon vaara on olemassa, mutta eipä sitä elämässä oikein mitään voi tietää varmaksi. Kyllä näistä ajoista pitää saada nauttia ja olla onnellinen.(minun itseni hyvä puhua, kun itelläni hiukan epävarmuutta. :) ) Toivottavasti...
  11. M

***Toukokuun Toivotut***

Olen seuraillut päivittäin ketjun keskustelua, mutten ole osallistunut. Jotenkin vaan on kuitenkin vieläkin semmonen epätodellinen olo. Mutta, tänään, aivan aivan pian (noin tunnin kuluttua), me mennään ekaan neuvolaan! :) Luulis, että se selkeyttäs juttua. Ja niin, toivoisin, että myös aika...
  12. M

***Toukokuun Toivotut***

Kyllä Canestenin puikkoja voi käyttää raskauden aikana, mutta niitä ei vaan saa asettaa sillä asettimella. Parempi se hiiva on hoitaa pois, ettei tule mitään vakamampaa, mikä sitten olis enempi pahaksi vauvalle.
  13. M

***Toukokuun Toivotut***

minkäställevoi: Huono olo on tosi harmillista. Mulla etova ja oksettava olo tuntuu olevan melkein koko ajan(lukuunottamatta öitä). Tää on ihan ku joku monen päivän kaamea krapula. :) Hetkittäin tulee hetkiä, jolloin ei ihan niin paha olo, mutta nekin menee aika nopeeta ohite. Eilen jouduin...
  14. M

***Toukokuun Toivotut***

Tervetuloa kaikille uusille! Me ollaan miehen kaa ajateltu, että kerrotaan vanhemmille ja läheisimmille vasta sitten 12 viikon täytyttyä. Sinäänsä meillä on aika helppo olla kertomatta, kun molempien vanhemmat asuu kaukana. Toisaalta, olishan se äidille mukava kertoa, tiedän, kuinka...
  15. M

***Toukokuun Toivotut***

epipremnum: Kiiti, että mutkin lisättiin mukaan. Juu, ja loppupeleissä ne tilastot antokin ihan positiivistä infoo. Vaikkei sitä koskaan tiiä. Neuvolaa odotellessa. Kyllä se 2 ja puol viikkoo tässä kuluu.. :) Työnimee ei vielä ole. Ikä 24 v ja sairaala TYKS.
  16. M

Toukokuisia 2012???

Mä soitin neuvolaan eilen ja ajan sain varattua 16.9. Eli kahen ja puolen viikon päähän. Saas nähhä, mitä siellä paljastuu. Voihan se toki olla, että kirjottelen ns. väärässä paikassa, ja LA onkin huhtikuun loppupuolella, mutta samapa tuo sinäänsä, kuhan vaan jossain kuussa syntyy terve vauva...
  17. M

Toukokuisia 2012???

Hei! Täällä varovasti kanssa ilmoittaudutaan joukkoon. Raskaustesti näytti plussaa 19.8. ja sitten sattumoisin oli myös normigynekäynti 24.8. Kun sitten positiivisestä testistä kerroin, gyne ultras alakautta ja kohdusta löytyi sikiöpussi. Vielä ei sen kummemmin muuta näkynyt, joten aika...

Yhteistyössä