Hakutulokset

  1. mama19

    Kenestä Kaksplussan Tähtibloggaaja? Äänestä ja voita!

    Demdem älä noista välitä, ei kaikkia voi miellyttää, keskitytään me vaan siihen bloggaamiseen ja antaa kateellisten jauhaa :)
  2. mama19

    Bloggarilla vilkkuu kuvissa viiltelyarvet, busteeeed!

    Ap, kiitos. Kiitos todella paljon. Oli aivan helvetin kivaa lukea tämän ketjun aiheuttamaa paskaryöppyä kommenteista.
  3. mama19

    Kuolen tylsyyteen, kysykää jotain 18-vuotiaana raskaaksi tulleelta :D nyt 20v äippä (alentusin sit tähän...)

    Koska mun raskaus oli yhtä tuskaa ja vietin puolet siitä osastohoidossa, kiitos Hyperemis Gravidarumin ja hydronefroosin. Eli vakava raskaus"pahoinvointi" jonka ansiosta olin läpi raskauden tipassa kun mikään ei pysynyt alhaalla ja tää jälkeinen on munuaislaajentuma, joka yritettiin leikata...
  4. mama19

    Kuolen tylsyyteen, kysykää jotain 18-vuotiaana raskaaksi tulleelta :D nyt 20v äippä (alentusin sit tähän...)

    Mun mielestä täällä on viime aikoina ollut paljon tylsempää kun ennen :D joskus kun vauva valvotti öisin niin roikuin vaan täällä koko ajan samalla kun imetin, mutta nyt ei jaksa enää kun on aina vaan ne samat tylsät alotukset :(
  5. mama19

    Kuolen tylsyyteen, kysykää jotain 18-vuotiaana raskaaksi tulleelta :D nyt 20v äippä (alentusin sit tähän...)

    koska se ero johtui väsymyksestä, hormonien heittelystä ja turhautumisesta :) pitäisi olla joku laki, että ensimmäisen vauvavuoden aikana ei saa erota
  6. mama19

    Kuolen tylsyyteen, kysykää jotain 18-vuotiaana raskaaksi tulleelta :D nyt 20v äippä (alentusin sit tähän...)

    Jos sä lasket keskimäärin kaks työvuoroa kuukaudessa töissä käymiseksi niin joo o, sitten en oo kotiäiti :D Kun tytsy oli 2kk aloitin hoitamaan yhtä tyttöä ja kävin töissä noin 1-2 kertaa viikossa, iltaisin kun isä oli kotona, ehkä neljä tuntia kerrallaan. Nyt olen käynyt muutaman kerran...
  7. mama19

    Kuolen tylsyyteen, kysykää jotain 18-vuotiaana raskaaksi tulleelta :D nyt 20v äippä (alentusin sit tähän...)

    On nyt, mutta ei ollut ennen raskautta. Otin sit missioniksi tutustua muihin nuoriin äiteihin kun tulin raskaaksi ja nyt mun lähipiiri koostuu melkeinpä ainoastaan perheellisistä :) Osittain sen takia, että kaikki vanhat kaverit "hylkäsivät" mut
  8. mama19

    Kuolen tylsyyteen, kysykää jotain 18-vuotiaana raskaaksi tulleelta :D nyt 20v äippä (alentusin sit tähän...)

    Olen! :) Onnellisempi kuin mitä olen ikinä ollut :popcorn:
  9. mama19

    Kuolen tylsyyteen, kysykää jotain 18-vuotiaana raskaaksi tulleelta :D nyt 20v äippä (alentusin sit tähän...)

    Hmmm.. No, esikoinen on nyt 7.5kk ja aion olla kotona ainakin syksyyn 2013 asti, luultavasti 2014 :) Sen jälkeen toivon mukaan pääsen opiskelemaan kätilöksi Turun Ammattikorkeaan ja töihin TYKSiin synnytysosastolle. Toivon mukaan jossain vaiheessa naimisiinkin, mutta se ei näytä kauheen...
  10. mama19

    Kuolen tylsyyteen, kysykää jotain 18-vuotiaana raskaaksi tulleelta :D nyt 20v äippä (alentusin sit tähän...)

    älä nyt pety, sattaa sulla olla jotain piileviä näkijäkykyjä ;)
  11. mama19

    Kuolen tylsyyteen, kysykää jotain 18-vuotiaana raskaaksi tulleelta :D nyt 20v äippä (alentusin sit tähän...)

    Totta, ei olisi ollut mikään kiire, mutta e-pillerit pettivät enkä halunnut missään nimessä aborttia. Onneksi <3
  12. mama19

    Kuolen tylsyyteen, kysykää jotain 18-vuotiaana raskaaksi tulleelta :D nyt 20v äippä (alentusin sit tähän...)

    Ei ole muita, toisen tahtoisin sitten kun esikoinen on noin 3-5 -vuotias :)
  13. mama19

    Kuolen tylsyyteen, kysykää jotain 18-vuotiaana raskaaksi tulleelta :D nyt 20v äippä (alentusin sit tähän...)

    On kuvioissa, asutaan yhdessä ja just ostettiin oma asunto. Mä olen ylioppilas, haen opiskelemaan kätilöksi varmaan ensi vuonna. Lapsi on päikkäreillä

Yhteistyössä