Hakutulokset

  1. D

    Hoidot Kys 2014

    Ninkku, minä vanha hoitolainen Kyssistä tänne tulin kirjottelemaan, että minulla laski tuosta ensimmäisestä lapsesta lämmöt jo reilusti ennen plussaa eikä ne sieltä noussut koskaan, mutta tuossa tuo riehuu. On siis ivf-poika :) tämä toinen luomuihme, mikä on nyt mahassa nosti lämmöt n. kahdeksi...
  2. D

    Ensimmäistä lastaan yrittävät yli 35v

    Milk, voisiko kyse olla hyperstimulaatiosta? Siihen ainakin kuuluu hengenahdistus. Itselläni se alkoi myös muutama päivä siirrosta ja myös järkyttävät mahakivut, jotka johtivat lopulta sairaalaan
  3. D

    Icsi+ infektio + lievä hyperi

    minulla ei ole kokemusta tuosta infektiosta, mutta hyperistä kyllä ja hyvin usein hyperi pahenee, kun raskaushormooni lisääntyy, joten se voi tietää hyvääkin :) ja antibioottejahan käytetään joskus jopa apuna alkion kiinnittymiseen, joten niistäkään tuskin haittaa on. Oman hyperini tulos täyttää...
  4. D

    * Hoidot KYS 2011 *

    Heippa taas kaikille pitkästä aikaa!! Vielä tänne tulin kertomaan, että vihdoin alkaa olo helpottamaan ja koen jo olevani raskaana kaiken kauhun jälkeen :) Kiitoksia kaikille myötäelämisestä =) Tänään oli nt-ultra ja siellä kaikki hyvin, pieni liikkuvainen vauvanalku :heart: Kovasti vaan...
  5. D

    * Hoidot KYS 2011 *

    heippa taasen kaikille! Ja tasapuolisesti jokaiselle iso :hug: ! Enemmän olisin toivonut lukevani iloisia uutisia :( Aurinkotytölle tsemiä viimepäivien piinailuun! Itse en ole siirtynyt tuonne plussanneiden puolelle, kun tämä koko raskaus on ollut suoraan sanoen aivan kamala kokemus tähän...
  6. D

    * Hoidot KYS 2011 *

    pikaisesti tulin kertomaan, että tänään otettu hcg 4000, joten uskottava se on, että raskaana ollaan. Sairaalassa olin 4 päivää, mutta nyt sitten kotona ja sairaslomaa vielä ainakin pari viikkoa, koska hyperi on edelleen tosi pahana. Kivut on kovat ja olo sangen tukala, mutta nyt sen tosiaan...
  7. D

    * Hoidot KYS 2011 *

    hcg jotain 350 ja nyt siis pp14, joten kyllä tässä pieniin päin ollaan :) olo aivan kamala, mutta nyt sen jaksaa, kun on jokin syy...taitaa vaan tulla pitkä sairaalareissu :( Mantitar tsemiä viimeiseen ultraan ja punktioon! minä en tiennyt punktiosta mitään ja toivon, että sinulla olisi...
  8. D

    * Hoidot KYS 2011 *

    voi surkeus Halle :hug: on: makaan tällä hetkellä sairaalassa. Jouduin yöllä lähtemään lanssilla kovien kipujen takia ja hyperihän se siellä taas kiusaa. Varmaan arvaatte, että siihenkin on syynsä ja kohta saan hcg-arvon, jotta selviää lopullisesti, mutta pissasta testi oli puhdas plussa...
  9. D

    * Hoidot KYS 2011 *

    Heippa taas!! Ja Halle takas :hug: Toivotaan Mantitar että rakkuloiden määrä pysyisi aisoissa, mutta tulisi silti hyvä saalis :) Marjana me kävimme keväällä ensimmäisen juttelukäynnin kyssissä ja siitä n. puolen vuoden päässä oli ensimmäinen punktio, joten sen n. puoli vuotta jono tällä...
  10. D

    * Hoidot KYS 2011 *

    Samoilla fiiliksillä Hallen kanssa...:( Mut koitetaan nyt tsempata sinne asti, että ollaan varmoja...jos meistä toinen edes plussaisi ja todella toivon siinä tapauksessa, että se olisit sinä :heart: Heräsin viime yönä kamalaan hikoiluun ja aamulla mittasin huvikseni lämmöt..35.8 eli niitä jos...
  11. D

    * Hoidot KYS 2011 *

    Kiitos taasen Rallis kannustavista sanoista...ei tässä vaan pessimistinä vielä uskalla toivoo mitään :D Mutta ihana kuulla, että toivo ei ole vielä täysin mennyt :) Mantitar kuis meni opettelut? Minä pelkäsin etukäteen ihan turhan paljon piikittelyä, kun ei se sitten loppujen lopuksi ollut...
  12. D

    * Hoidot KYS 2011 *

    Kiitos Rallis! :) Tosiaan noita hyperin oireita alkoi perjantaina ja lauantaina olo oli jo aika tuskainen. Sunnuntaina kuitenkin helpotti ja menin maanantaina töihin. Istuminen ei kuitenkaan tuntunut kovin miellyttävältä ja tänä aamuna menin naistentautienpolille hakemaan sairaslomaa. Lekuri...
  13. D

    * Hoidot KYS 2011 *

    Toivottavasti nyt Halle tärppää :) vahvasti jaksan siihen uskoa!! Mullahan meni sitten koko homma vähän sekasin, kun siirron yhteydessä jo sanoivat hyperin riskistä ja vatsaontelossa oli jo nestettä ja munasarjat suurentuneet paljon. No nyt kolme päivää siirron jälkeen paino on noussut...
  14. D

    * Hoidot KYS 2011 *

    Huippua huippua Halle!! Nyt päästään yhessä jännittämään, sillä tulin juuri Kuopiosta ja matkassa myös ykkösluokan nelisoluinen alkio :heart: Pakkaseenkin meni 5, joten jäi kyllä vallan hyvä fiilis tästä ensimmäisestä hoitorumbasta :) Sanoivat kyllä lähtiessä, että ensimmäinen hoitokerta on...
  15. D

    * Hoidot KYS 2011 *

    HUIPPUA Halle, että sait iloisia uutisia :) täällä peukut pystyssä, että pääset siirtoon :) itse juuri kotiuduin ja hurjan helpottuneena, koska en tiennyt koko punktiosta yhtään mitään :D kysyin jossain vaiheessa, että milloin se alkaa, ni sanoivat, että juuri loppuu :D Nyt on sitten iso...
  16. D

    * Hoidot KYS 2011 *

    Hienoa Halle, että saitte kuitenkin saaliin :) Kateellisena täällä lueskelen teidän tapaamisesta...olisi ollut niin mukava päästä mukaan, mutta onneksi on edes tämä foorumi helpottamassa! on: perjantaina oli viimeinen ultra ja nyt folleja näkyi jo reilun 10 molemmilla puolilla ja huomenna...
  17. D

    * Hoidot KYS 2011 *

    Olisipa minustakin kiva tavata, jos mukaan huolittaisiin, mutta asun täällä muualla myös, niin on vain tyydyttävä tähän foorumiin... HalleBtoivottavasti kaikki menee kaikesta huolimatta hyvin :) on:eilen oli toinen ultra ja onhan siellä jotain tapahtunut. Lekuri oli joku erikoistuva ja...
  18. D

    * Hoidot KYS 2011 *

    HalleB käyn nuo alku-ultrat muualla kuin Kyssissä, joten tuskin tavattiin, mutta jos punktio sattuu samalle päivälle, niin saatetaan siellä vaikka tavatakkin :) Mukavaa, kun ei tartte yksin jännäillä :D on: nyt on kaksi piikkiä takana ja olo ihan normaali, tosin piikin jälkeen on pistokohta...
  19. D

    * Hoidot KYS 2011 *

    Heissan! Täällä ilmoittautuu mukaan uusi yrittäjä :) Takana nyt 3 vuotta yritystä ja huomenna olisi 0-ultra, punktio viikolla 36. Clomeilla yritystä puoli vuotta ja tuloksena vain täysin sekaisin mennyt mieli :D Minulla pco ja lievä endo, miehellä ei vikaa. Olen tätä ketjua jo vuoden päivät...

Yhteistyössä