Hakutulokset

  1. M

    Tsemppiketju painoaan pudottaville kuumeilijoille :) *tammikuu*

    kolmeviikkoa karpannut ja -5kg :D vielä kaks, sitten olisin tavoitteessa. eli paino nyt 62,5kg bmi 23,6. tänään on herkkupäivä :)
  2. M

    Tsemppiketju painoaan pudottaville kuumeilijoille :) *tammikuu*

    rontti1 en sillai tarkasti laske, mutta suurin piirtein niin ettei mene yli 20 hh päivässä. päivän hiilarit mulla on lähinnä niitä hyviä hiilareita eli salaatista saatavat. mun sääntö on se että syön vain ja ainoastaan 3 kertaa päivässä ja ei välipaloja. kahvia juon kyllä ja ihan maidon kanssa...
  3. M

    Tsemppiketju painoaan pudottaville kuumeilijoille :) *tammikuu*

    helou! mulla on tänään "syö mitä vain päivä" :D vähän alle kaksviikkoa karpannut, paino puonnut 4,3 kg. lähtö painoa oli siis 67,5 ja tämän hetken paino 63,2 :) vielä kolme kiloa pois. eli huomenna jatkuu tiukkalinja, mutta tänään nautin herkuista pitkästä aikaan. tsemppiä kaikille :wave:
  4. M

    * Kolmatta kaipaavien TAMMIKUU *

    aika hyvin sitä kroppansa tuntee. Arvelin etten ovuloinut tässä kierrossa ollenkaan, kun missään vaiheessa kiertoa ei ole ollut kipuja. Vahvistus aavistukselleni tuli äsken, sillä täti kurvas etuajassa paikalle kp25 kun normisti kierto 28/32. Eli kp1 tänään. Puhelimella netissä, niin ei onnistu...
  5. M

    Kuvia plussatesteistä

    oijoi, mur-mur =) ihan ehdottomasti minäkin pidän peukkuja että nyt vihdoin sielä pieni kyytiläinen olisi tarranut kiinni kunnolla. kyllä olisi jo teidän vuoro päästä odotuspuolelle :heart:
  6. M

    * Kolmatta kaipaavien TAMMIKUU *

    smurffiina, liljankukka ja Bamboo hurjasti onnea :heart: :heart::heart: tarrasukkia ja vauvaliimaa pikku kyytiläisille! onpa mukava lukea välillä hyviäkin uutisia :) olen edelleen sitä mieltä etten ovuloinut tässä kierrossa ollenkaan, saapa nähdä millon täti kurvaa paikalle... siinä...
  7. M

    Tsemppiketju painoaan pudottaville kuumeilijoille :) *tammikuu*

    morjens, yks karppaaja vois liittyä remmiin. vuosi sitten puotin karppaamalla neljässä viikossa 8kg. joten ehdottoman paras laihdutuskeino mulle :D nyt olen viikon karpannut, ollut siis ihan ketoosissa ja paino pudonnut 3kg :p tuntuu hyvälle, juon myöskin vettä 2-3 litraa päivässä ja syön...
  8. M

    * Kolmatta kaipaavien TAMMIKUU *

    stressittömästi tässä itekki ollu nyt tämä ja viime kierto. pakko vähän relata, kun ei taho jäädä aikaa muulle, kun pittää niin kovasti kuumeilla ;)
  9. M

    * Kolmatta kaipaavien TAMMIKUU *

    voi itku sentään kun täällä taas ikäviä uutisia :'( sais totisesti jo loppua tämä epäonni! morebabies voimia kovasti :hug: tervetuloa uusille :wave: no huh kaikkea ne tosiaan keksii Sunflower11 :D muutamien vuosien päästä tuo sama ominaisuus on varmasti saatavilla jo digitaalisessa...
  10. M

    * Kolmassa kaipaavien JOULUKUU *

    helou, täällä kp5 ja yk5... kieltämättä hiukkasen harmittaa, muttei voi mitään. tervettuloa kaikille uusille :wave: pahoittelut tädin kohdanneille :hug: erittäin onnellista uuttavuotta kaikille :D
  11. M

    * Kolmassa kaipaavien JOULUKUU *

    lämmin halaus sitä tarvitseville :hug: olen käynyt kyllä lukemassa, mutta kirjoittelut on jäänyt. kovasti joulua koittanut laittaa kotiin. mulla tosiaan tuntemusten mukaan oli kp15 ovis ehkä... muuten en kovasti asiaa ole miteetinyt. saa nähdä alkaako menkat jouluna.. nyt todennäköisesti...
  12. M

    Viivanpaikka vaiko haamu

    mullekkin on useamman kerran apteekin oma antanut selkeitä viivanpaikkoja. toinen testi joka myös antaa viivanpaikat jo testiajalla on sofi one step liuskamallin raskaustestit. toivotaan kuitenkin että macy gray, että seuraava testi antaisi plussan :heart:
  13. M

    * Kolmassa kaipaavien JOULUKUU *

    heippis! tervetuloa uusille ja onnea hurjasti plussanneille :heart: no huhhuh morebabies ei kyllä varmasti raskaustesti reagoi noin vahvasti ovikseen! on kyllä ihmeellinen tilanne sulla! hae ihmeessä se digi testi tai jotain että saat varmuuden tuohon hommaan. minä kyllä uskon että toi...
  14. M

    * Kolmassa kaipaavien JOULUKUU *

    voi jukra mitä uutisia täällä, onnea tuhannesti runttipulla, maijamehi ja santtu :heart: :flower: sunflower jännään puolestasi, toivottavasti tärppi on käynyt =) liljankukka, emmin ja pikkuinen teillekkin peukut pystyyn :) tänne ei mitään erikoista, kp 7 menossa. menkat kesti tasan 5...
  15. M

    Kuvia plussatesteistä

    Hömpi: kyllä minun näytöllä näkyy haalean vaaleanpunainen viivanen ja hitusen vahvempi kuin tuo eilinen testi. toivottavasti viivanen vahvistuu :heart: niin ja kokeileppa tehdä päivällä testi, itsellä ainakin antaa päivällä vahvempaa viivaa, kuin aamulla ;)
  16. M

    *Kolmatta kaipaavien MARRASKUU*

    runttipulla kyllä se on ihan selkeä plussa mun mielestä =) jopas pikkuinen sulla raskaustesti reagoi vahvasti ovikseen.. ettet kuitenkin olisi jo raskaana???
  17. M

    *Kolmatta kaipaavien MARRASKUU*

    tänä aamuna testasin viimeisen testin ja sekin david 10 puikko. samanlainen tulos tuli kuin eilen, mutta heti testin tehtyä alkoi vuoto... eli kp1 ja yk4
  18. M

    *Kolmatta kaipaavien MARRASKUU*

    niin joo ja eilen kun oltiin kaupungilla, niin valahti housuun jotain ja menin äkkiä vessan kun aattelin etä täti kurvas paikalle, mutta se olikin valkkaria ja ihan kunnolla... lämmöt mittasin tuossa ja 37,2, alaselkää jomottelee välillä.. enhän minä mitään toiveita herättele kunhan höpisen ;)
  19. M

    *Kolmatta kaipaavien MARRASKUU*

    tuo tulos tuli testiajalla ja on luonnossa selvempi mitä tuossa kuvassa. suunnilleen samanlainen kuin filuurin dpo 9 viiva. davidin 10 puikko tietääkseni on ihan ok testi mitä olen lukenutkin. mutta huomenna testaan uudestaan.
  20. M

    *Kolmatta kaipaavien MARRASKUU*

    niin ja onnea runttipulla, kyllä sielä haamu on ;)

Yhteistyössä