Hakutulokset

1. P

Maaliskuun Muruset 2012 *Syyskuussa*

En ole lukenut syyskuun alussa ollenkaan teidän kirjoituksia, mutta nyt olen sairaslomalla urakoinut koko pinon. Melkoisesti luettavaa :) Syyskuun alun olin lomalla, kun esikoisen hoito ei ollt vielä alkanut ja muut hoitojärjestelyt eivät olleet mahdollisia. Loma oli kyllä lopulta itsellekin...
  2. P

Maaliskuun Muruset 2012 *Elokuussa*

Voisikohan Maruli tuota mrsa potilaan hoitamista kysyä vaikka teidän työterveyden kautta, jos ei halua töissä vielä sanoa? Pähkinän äiti ja 9+4
  3. P

Hei, onkohan lääkejuttuja miettiville Teratologinen tietopalvelu tuttu? Teratologinen tietopalvelu Sieltä saa neuvoja, ovat tosi asiantuntevia, kun siis myös lääkärit ottavat sinne yhteyttä. Käsittääkseni eivät neuvo niin päin, että "päätä särkee, mitä voin ottaa." Mutta jos kysyy, että...
  4. P

Onnea Jendde! Tuplat kuulostaa loistavalta! Pähkinän äiti ja 9+0
  5. P

Ilja, Mariaja ja Syysmyrsky. Tsemppiä teille ja toivottavasti hankalasta tilanteesta puhuminen vaikkapa täällä auttaa alkuun. Kuten Katjuska80 totesi, niin päätös juomattomuudesta on jokaisen tehtävä itse. Myös teidän täytyy pitää huoli itsestänne, sillä moni alkoholistin puoliso voi myös...
  6. P

Hei, olen seurannut teidän keskusteluja muutaman päivän (ja lukenut ISON kasan kirjoituksianne). Ja ajattelin, josko loikkaisin mukaan keskusteluihin. LA 29.3., Ikä 33, synnyttämään haluaisin Kät/H, toinen lapsi tulossa, ja ihan poikaolo En ole vielä kenellekään kertonut raskaudesta...

Yhteistyössä