Hakutulokset

  1. N

    Maaliskuun Muruset 2012 *Elokuussa*

    Tervetuloa uusille odottajajille:) -Bambi- ihana onnellinen olo tuli puolestasi, onneksi kaikki on hyvin! :flower: Hiuksia värjäilen raskausaikana ihan normaalisti n. 2-3 kuukauden välein. Olen alkanut kokoamaan miehelle isyyspakkausta. Esikoisen aikana en sellaista tehnyt. Koska nämä...
  2. N

    Maaliskuun Muruset 2012 *Elokuussa*

    Sainpas luettua kaikkia viestit, ihan hirmuisesti niitä taas tullut muutamassa päivässä :) Huomasin, et tänne ryhmän tietoihin mun iäksi oli päivitetty 18, olen siis 19v.. sen voi päivittää sinne uudestaan :) Tervetuloa uusille =) Näyttäisi siis monella muullakin olevan supistuksia jo. Ei...
  3. N

    Maaliskuun Muruset 2012 *Elokuussa*

    Mukavaa, että pääsee tähän ryhmään vielä mukaan, vaikka moni tainnut täällä jo kirjoitella kauemman aikaa. Onnea kaikkien raskauksiin sekä hyvistä ultrakuulumisista ja toivottavasti pahoinvoinnit helpottaa pian niillä, joilla sitä on :) Sunniee kiitos, hulinaa tulee varmasti meillä...
  4. N

    Maaliskuun Muruset 2012 *Elokuussa*

    Täällä ilmoittautuu 19v odottaja teidän joukkoon. Mulla on ennestään 2v 10kk ikäinen poika ja odotellaan kaksosia saapuvaksi. Laskettu aika on 4.3.2012 (ensimmäisessä ultrassa muuttui viikolla eteenpäin.) Olen välillä seuraillut sivusta keskusteluja vauva.fi sivustolla ja täällä kaksplussan...

Yhteistyössä