Hakutulokset

1. C

Hakunila/Nissas ja lähialueet hoi!!

Tääl ettis tällänen kohta 11kk neidin äiti lenkkeily,puistoilu, kahvittelu ja jubailuseuraa Hakunila/Nissas ja lähialuilta seuraa. Ite oon 24v, aika rempsee mut uusien tuttavien kanssa jopa ujo. Huumorintajua löytyy, ainakin mun mielestä. :D En oo äitiydestä paljoa stressaava, en oo...
  2. C

Kohta 7kk:lla kauheet ilmavaivat öisin, apua??!

Neiti koht 7kk ja kohta kuukauden kärsiny öisin kauheista ilmavaivoista. Miettiny oisko jotain allergiaa, kun tuli ihoon ekana kuivuvia punasia läiskiä ja pieniä näppylöitä. Sanoivat Lasten ja nuorten sairaalassa että atooppista ihoa vain(oltiin siellä kaatumisen takia) Nyt sit kohta viikon...
  3. C

Vantaalta tai helsingistä kahvittelu/kävelyseuraa?

Mulle voi tosiaan laittaa meiliä, helminen2@hotmail.com jos kahvittelu/vaunuilu seuraa kaipailee, Koivukyläs asutaan niinkuin tuolla ylempänä kertonutkin. Tyttelimme on nyt 3,5kk vanha.
  4. C

Mammat halveksuu eniten tupakoivia äitejä

Ylipainoin äitihän antaa lapselle huonon esikuvan pienestä asti. Voidaan syödä mitä halutaan,koska halutaan ja herkut eihän ne herkkuja oo vaan välipaloja. Urheilla tai muutenkaan liikkua ei tarvi, koska siin tulee hiki ja se mars-patukan syönti on mukavampaa. Mua oikein oksettaa ku näkee tuol...
  5. C

Vantaalta tai helsingistä kahvittelu/kävelyseuraa?

Moi! Täällä olis 23v reilun kuukauden ikäsen tytön äiti Koivukylästä. Olisi mukava tavata vaunuilu/kahvittelukavereita. Meillä ukko töissä päivisin niin aika paljon tytönkaa keskenämme. Olisi kiva kun olisi joku jonka kanssa höpötellä vauva/lapsi juttuja mutta myös kaikenmaailman muitakin...
  6. C

törkiä vanha akka synnärillä:(

Onko sil oikeesti väliä et imettääkö vai ei? Ei se tee kenestäkään huonoa äitiä!! Joillain ei vain tule tarpeeksi maitoa, ni ei tule. Tekeekö se äidistä huonon? Nykyään kun ei käytetä sijaisimettäjiä toisin kuin nähtävästi silloin kun täällä vastanneet ovat saaneet lapsensa.. Tunnen monia jotka...
  7. C

Jahas, mammat sitten syöttivät pilttinsä jo kaupassa ennen kassaa...

Moni sanoo täällä et ottakaa eväät mukaan vaikka se banaani tai omena. Mut kaivapa se sitten kaupassa esiin ja anna lapselle ni kohta on joku koputtamassa olkapäähän et taisi unohtua maksaa se kyseinen hedelmä.. Mua ei henk.koht. haittaa jos lapsi syö kaupassa paistopisteen tuotteita tai...
  8. C

Raskausajan ruokavaliosuositukset ottaa päähän!

Eipä oo multa ainakaan kielletty fetaa tai raejuustoa.. Ne on Suomessa valmistettu pästöroidusta maidosta, ainakin ne mitä oon syönyt.. Siin listas on "kielletty" syömästä pästöröimätöntä maitoa/maitotuotteita.. Et lukekaapa se lappulippunen uudestaan.. Ja ne tosiaan suosituksia, myös maksaa...
  9. C

Minkä kaiken kanssa pisangia on hyvä blandata?

Sen voi blandata spriten,russianin,maidon,ginger alen kanssa ainakin, ja suosittelen laittamaan muutakin kun vaan pisangia. Esim. kirkasta tai jotain muuta likööriä, ni saat tehtyä paljon erillaisia juomia siitä. :) ja villeenkin tulee vodkaa pisangin lisäksi.

Yhteistyössä