Hakutulokset

1. S

Syyskuun Sydänkäpyset *S Y Y S K U U*

Moi taas pitkästä aikaa. Täällä vielä kans yks odottaja, tänään 40+5 ja loppua ei tunnu näkyvän..Muussa kun omassa kärsivällisyydessä. Zophie sä kyselit noista liikkeistä. Musta on tuntunut että ne on viime aikoina vaihdellut tosi paljon. Välillä ihan mahdotonta mukeltamista ja sit taas...
  2. S

Moiks kaikille taas pitkästä aikaa.. Piti tulla ilmoittamaan että täälläkin taidetaan roikkua vielä linjoilla varmaan sinne lokakuuhun asti..On touhuiltu ja hyöritty ja pyöritty viimeiset viikot niin paljon ku on pystytty..mut nyt kun sitä lähdön hetkeä odottaa niin ei sitten juuri mitään...
  3. S

Heipsan kaikille! Täällä keskustelu etenee nykyisin niin nopeaa tahtia, että on vaikea pysyä mukana :) Tämä raskauden kanssaeläminen teidän arvon naisten kanssa on kyllä mahtavaa. Niin moneen mieltä askarruttaneeseen kysymykseen olen saanut vastauksen vaikka en paljon ole itse...
  4. S

Santtu haluan myös toivottaa sinulle osanottoni ja jaksamista tulevaan. Tälläiset tapahtumat kyllä pysäyttävät ja laittavat miettimään elämän epäreiluutta. Onnea myös kaikille vauvansa jo saaneille :flower:! Teitä on jo toosi monta! Loppukuisena alkaa jo olla aika kärsimätön kun haluaisi vaan...
  5. S

Syyskuun Sydänkäpyset *elokuu*

Kiitos kaikille tervetulleiksi toivottaneille :) Selkäkivuista sen verran et itsekin kuulun samaan notkoselkäisten joukkoon ja tuntuu että tuo notko vaan syvenee syvenemistään. Sama ongelma on tosin vaivannu jo ennen raskautta. Heti jos en oo käyny vähintään kerran viikossa salilla alkaa sama...
  6. S

Syyskuun Sydänkäpyset *elokuu*

Heippa Syyskuiset! Täällä olisi vielä yksi mukaantulija jos se suinkin teille sopii :) Olen seuraillut palstaa jo hyvin alkuraskaudesta asti, mutta nyt ensimmäisen äityislomapäivän kunniaksi ajattelin, että nyt olisi hyvää aikaa myös osallistua keskusteluihin. Olen 27-vuotias ja odotamme...

Yhteistyössä