Hakutulokset

1. A

Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

Kiitokset kaikille ja erityisesti kohtalotoveri Helikopterille viesteistänne. Olin keskeytyksessä viime viikon torstaina ja se meni kyllä nopeasti ja helposti, varmastikin auttoi että olin näin varhaisilla viikoilla (13) ja että on yksi aiempi synnytys taustalla. Myös minulla on olo tällä...
  2. A

Sain tänään soiton naistenklinikalta ja tästä saattoi arvata että huonoja uutisia on tiedossa. Sikiöllämme on todettu Trisomia 18. Maanantaina mennään sikiötutkimusyksikköön laittamaan keskeytysanomus eteenpäin ja sitten toivottavasti mahdollisimman pian päästään keskeytykseen. Ei tässä ole...
  3. A

Kiitos tsemppauksesta, sitä todella tarvitaan =) Turvotus jatkui sen ensimmäisen ultran tehneen kätilön mukaan hieman selkärangan puolelle, tänään biopsian yhteydessä turvotuksesta ei saanut selvää kuvaa kun mahan päältä ultrattiin. Kerron toki tulokset kun ne saadaan.
  4. A

Liityn minäkin ketjuun, sillä olen kokenut saavani täältä paljon hyödyllistä tietoa ja lukenut muiden kokemuksista. Meillä oli viime perjantaina ensimmäinen ultra jossa niskaturvotukseksi mitattiin 4,9mm. Kätilö varasi saman tien ajan istukkabiopsiaan naistenklinikalle. Biopsia oli sitten tänään...

Yhteistyössä