Hakutulokset

  1. P

    Lohjalta seuraa mamille ja lapsille :)

    Asun Lohjalla(Ojamo), olen päivisin kotona 2v4kk ja 11k lasten kanssa. Kaipaillaan kamuja, joiden kanssa leikkiä, ja ulkoilla. Äitille lenkkiseuraa mahdollisesti :)
  2. P

    Rakennetaanko tukiverkko pk-seudulle?

    Mäki voisin pistää yv:tä :) ois kiva tutustua uusiin ihmisiin. Asustan Espoossa, tyttö on 1,5vuotias ja masuasukki rantautuu ihan millä hetkellä hyvänsä:)
  3. P

    Olen ollut sossun elätti 20v,haluatko kysyä jotain?

    Töitä? Hankittiin ruokaa perheelle?
  4. P

    Olen ollut sossun elätti 20v,haluatko kysyä jotain?

    Miten saat ajan kulumaan? Eikös se aiheuta lisää psyykkisiä ongelmia kun ei ole ns. mitään tekemistä?
  5. P

    vaimon raivokohtaukset pilaavat suhteemme.

    Samaa mieltä edellisen kanssa!! Elin vähän samanlaisessa suhteessa(ilman lapsia kylläkin), ja paras päätös mitä oon tehny oli lähteä siitä lätkimään. Elimme pitkään kuin kämppikset. Alkuun ajattelin että elämä on ohi kun olin niin tottunut asumaan siinä suhteessa, mutta pian löyty uus...
  6. P

    Kokemuksia Emmaljungan City Crosseista?

    City crossit on meilläkin 1v3kk ikäisellä ja en voi kun suositella!! :) Kevyet ja toimivat kaikinpuolin, miinus ehkä toi tavarakori, mut me käydään autolla kaupassa niin ei niin väliä. Mulla tulossa pikkukakkonen toukokuussa ja sisaristuin hommataan, MUTTA huomaa että City kopan kanssa EI KÄY...
  7. P

    Esitelkää lastenne vk-vaatteet! Tässä meidän

    Eipä tolla kämäsellä kotihoidontuella mitään Ticket to heavenin yms haalareita ostella. Ihan kirppikseltä löysin 5eurolla jonkun reiman vk-haalarin ja se passaa hyvin :) Ens syksynä kummiski jo pieni. Säästän vaikka rahat sit johonki kivaan tekemiseen kesäks ku ostan ylihinnoteltuja haalareita...
  8. P

    Vastenmielisin tai hirvein lastenohjelma?

    Meillä tykätään Mimistä ja kukusta :D Mutta hirveitä on Ota banaani, lazy town, ja melkein kaikki uudet tietokoneella kämäsesti väsätyt piirretyt.. Miksei yle voi näyttää jotain ihania arkiston helmiä, vanhoja lastenohjelmia mitä on itsekin katsonut... Ja mihin nalle luppakorvakin on...
  9. P

    Jos otit äitiyspakkauksen rahana, niin

    Meillä toinen tulossa, eikä oteta pakkausta koska edellisestäkin jäi suurin osa käyttämättä. Otetaan rahana, joka ainakin meillä tulee todella tarpeeseen!! Maksamme rahalla osan vaunuista jotka ostamme. Ja käytet vaunut tulossa. Meillä on niin pienituloinen perhe, että kaikki "lantit" on...
  10. P

    Espoo Nöykkiö/Latokaski alue

    Ollaan näillä näkymin muuttamassa Nöykkiöön Espooseen ja kaivattais joskus mahdollisesti ulkoilu/puistoseuraa. Tyttö on kohta vuoden ja seuraava syntyy 05/12. Olis kiva jos olis suht samanikäistä leikkiseuraa tytölle.
  11. P

    ~Toukokuun toivotut 2012 *MARRASKUU*~

    Noniin, josko sitä vihdoin ehtis jotai raapustaa, ennenku tyttö herää :) Pahoittelut taas menetyksen kohdanneille, ihan kauheeta, enkä todellakaan voi tietää edes miten pahalta teistä tuntuu :( :hug: Elämä ei oo reilua :/ Ja onnea kaikille jotka on saanu hyviä ultrakuulumisia! Mä...
  12. P

    ~ Toukokuun Toivotut 2012 *LOKAKUUSSA* ~

    Apua nyt hävettää, en oo ehtiny lukee teiän juttuja, hirveet kiireet ollu asuntojuttujen kans, ja nyt varmistu muutto et alkaa armoton pakkaaminen! :O Tää on nyt vähä tällänen Omaa napaa-juttu.. Ultrassa oltiin eilen siis ja kaikki oli hyvin :heart: Olin ihan paniikissa kun aluks ultras...
  13. P

    ~ Toukokuun Toivotut 2012 *LOKAKUUSSA* ~

    Hui miten paljon ootte taas saanu tekstiä :D Paljon voimia ja haleja kaikille menetyksen kohdanneille!!!! :hug: En ehtiny ihan kaikkia viestejä edes lukemaan, mut ihanaa lukee teiän ultrajuttuja. Itellä viel PITKÄ viikko aikaa siihen. Enkä dopplerilla edelleenkään saa ääniä kuuluviin, mut...
  14. P

    ~ Toukokuun Toivotut 2012 *LOKAKUUSSA* ~

    Taas on tekstiä tullu kiitettävästi! :) Ihanaa ja EPISTÄ ku monet on jo käyny ultrassa. Miten musta tuntuu et nää viikot ei mee ollenkaan eteenpäin |O Mulla siis 24.10 Ultra. Ja synnärille on about 10km? Eli joku 10mins menee autolla. Joku kyseli onko kukaan ostellu mitään masuasukille. No...
  15. P

    ~ Toukokuun Toivotut 2012 *LOKAKUUSSA* ~

    Onnea kaikille jotka naimisiin on menossa :heart: Itsellä tulee ens kesänä 2vuotta ihanaa avioelämää täyteen :) Taidettiin seurustella 4kk sit kihloihin ja esikoista kun odotin mentiin naimisiin. Ja ihanista ultrauutisista kans :) Mua on alkanu jo pelottaa kun en saa noita sydänääniä kuuluu...
  16. P

    ~ Toukokuun Toivotut 2012 *LOKAKUUSSA* ~

    Taas on tullu paljon juttua :) Mulla tais poksua tänään 9+0 ja sokerirasitus(joskin hieman ennenaikaisesti tehtynä) käyty. Oli kyllä hyvin lähellä ettei okse lentäny sen sokeriliemen jälkeen mut sain pidettyy sisällä. Meillä ei kans kuuluta kirkkoon ja esikoinen sai ihan nimiäiset ja oli...
  17. P

    ~ Toukokuun Toivotut 2012 *LOKAKUUSSA* ~

    Minä pässi menin tonne vanhaan pistää ja huomasin tän sit :D Eli kopsaan sen tänne... Tänään kävin sit neuvolassa ja selvis et LA onkin 7.5 näillä näkymin. Mut se lopullinen selvii sit ultrassa, kun noi kierrot oli niin epäsäännöllisiä. Oli ihanaa kuulla et kun ollaan tokaa kertaa tässä...
  18. P

    ***Toukokuun Toivotut***

    Tänään kävin sit neuvolassa ja selvis et LA onkin 7.5 näillä näkymin. Mut se lopullinen selvii sit ultrassa, kun noi kierrot oli niin epäsäännöllisiä. Oli ihanaa kuulla et kun ollaan tokaa kertaa tässä hommassa ni ei tarvii niin usein käyä neuvolassa, ja neuvolalääkärikin on vasta vkol...
  19. P

    ***Toukokuun Toivotut***

    Meillä on myös Koira ja 2 kissaa ja ihan ok mennyt esikoisen kanssa. Kissat ei o moksiskaan, toinen jopa tykkää vaavista nyt kun se on jo vähä enemmän "ihmisen" olonen :D Koira on 7wee oikeen mammanpoika ja todella mustasukkanen vauvasta ja kissoista ja kaikista. Alkuun ei vauva haitannu, mut...

Yhteistyössä