Hakutulokset

  1. R

    luonnevikainen ihminen

    \ Sanoisisnko että tälläisia ihmisiä on vaikea saada hoitoon ennekuin jotain merkittävää tapahtui.Minun kohdallani miehelläni oli tälläinen sairaus joka puhkesi stressin yhetydessä niin että hän muuttui täysin oudoksi ja aggressiiviseksi.Minun täytyi tilata lekuri kotiin ja hänet vietiin...
  2. R

    lapsilla hankalat opettajat?

    nyt hyviä uutisia!!meillä eka kerran matikasta 8 puoli kokeesta..joten tankkaus on tuottanut tulosta.kiitti myös opelle nettivinkeistä kyllä kokeillaan ja nyt neitikin on innostuneempi.hyvään kevään jatkoa kaikille. :wave:
  3. R

    lapsilla hankalat opettajat?

    kyllä meillä ope antaa tukkaria..en sanonut ettei antaisi.mutta sitä tarkoitin ettei kaikki lapset voi olla joka asiassa hyviä, parhaamme yritetään ja peiliinkin on katsottu ja sieltä todettu että ei se omena kaus puusta putoa.minusta tahti opetuksessa voisi ehkä olla hitaampi tiettyjen...
  4. R

    lapsilla hankalat opettajat?

    miten muiden nelosluokkalaisten vanhemmat kokee opettajat?meillä yritetään parhaamme matikan kans mutta ei kelpaa..kokeet menee just läpi..mutta opettajasta tuntuu että kaikkien pitäis olla tosi hyviä.siitä saa kuulla jatkuvasti.onneksi nyt loma niin voidaan harjoitella vielä laskuja,vaikka...
  5. R

    Äidit Harjavallasta + (lähiseutu)

    Etsin 'äitikaveria' harjavallasta tai lähialueelta lähinnä päiväseuraksi kahvittelun / kyläilyn / äiti-lapsi leffan / kirjoittelun merkeissä. Olen 27v., naimisissa 28v. miehen kanssa ja meillä on 3,5 kk poika-vauva. Haluaisin lähinnä päiviä piristämään saman ikäistä (n.23-31v.) äitiä + lasta...
  6. R

    asumiskuluista..

    Ei 1000 ole kova 2 hengelle. Tutut lyhentävät 600/ kk työssä käyvä pariskunta. No, maksavat kallista korkoa pankille. Omapa valinta..
  7. R

    VS: KOTIHOIDONTUKI ,HOITAJA KOTIO

    ONKO KELLÄÄN KOKEMUKSIA SIITÄ ETTÄ KOTONA HOITAIS JOKU MUMMO TAI JOKU TUTTU,KELASSA SANOTTIIN ETTÄ EI TARVITSE OLLA SUKULAINEN JA SAIS SILTI KOTIHOIDONTUKEA.(VAIKKA OPISKELEE..)KERTOKAA MISTÄ SAIS LUOTETTAVAN HOITAJAN MUKSULLE KOTIIN,KUN EI TAIDA TUTTAVAPIIRISSÄ OLLA KETÄÄN.OLEN TÄSSÄ FUNTSINUT...
  8. R

    missä iässä päiväkotiin.Mulla alkais elokuussa koulu

    kyselisin vähän kommenttia kun meinaa tuo huono omatunto iskeä päälle.mulla on 9 ja 11 v,lapset ja pienin on nyt viikon päästä 1v.imetän vieläkin ja loppua ei ole näkyvissä...aikasempia imetin kumpaakin 1vuoden.olin myös aikasempien kanssa kotona 7 vuotta(kummastakin 3 vuotiaax kotihoidontuella...

Yhteistyössä