Hakutulokset

  1. A

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Kommentti vielä, kun tarkistin omaa kirjoitustani. Olen näköjään kirjoittanut muodossa "jos pitää käydä testit ottamassa" ja "mies ei ole enää aktiivinen osapuoli" ilman mitään konditionaalin isi-muotoja. Huh. Vaikuttaa siltä, että alitajunta on jo päättänyt puolestani - ja miehen puolesta :)...
  2. A

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Kiitos PAS-infosta Aithusa, Iida-Karoliina ja Lokakuu =) ! Nyt ymmärrän vähän paremmin.. Hyvä tietää, että tuo sulatus tapahtuu nopeasti, jotta sitten valmistelut eivät niin helposti mene hukkaan, jos eivät ensimmäisenä sulatetut alkiot selviäkään. En tosin tiedä yhtään, miten meillä ovat...
  3. A

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    No voi itku, kirjoitin pitkän tarinan ja katosi taivaan tuuliin :( Mutta uudestaan. Kovasti tsempitystä ja pitkää pinnaa teille Paulanna, Aithusa ja Lokakuu! Olen samaa mieltä, ettei pp10:n tuloksen osalta kannata vielä tehdä lopullisia päätelmiä. Minulla muistaakseni oli juurikin pp11 kun...
  4. A

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Hei kaikki pitkästä aikaa! Täällähän kovat säpinät menossa!:) Tsemppiä kaikille, joilla siirto ollut/tulossa, bongasin tuolta nimiä kuten Lokakuu, aithusa, Iida-Karoliina, Rouva K33, tepsuttelija ja Solakka Silakka - olikohan siinä kaikki? Ja onnea kaikille raskautuneille Lumeton...
  5. A

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Hei kaikki! Olin näköjään päätynyt kadonneeksi lampaaksi, joten ilmoittelen, että meidän pikkutyttö syntyi kesäkuun alussa lähes laskettuna aikana. Synnytys meni hyvin, vauhdikas oli lähtö heti lapsivesien mentyä. Minullahan ennestään poikia, joten tämä on jännää nyt tytön kanssa. Olemme...
  6. A

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Vielä tulin kommentoimaan tuota Haaveita kysymystäsi, että mitä riskejä liittyy tukilääkkeiden lopettamiseen. Kertokaahan ihmeessä, jos teillä on tietoa, koska minuakin tämä kovasti kiinnostaa. Ensi viikolla nimittäin lopettelen niitä. Toinen asia joka mietityttää. Mielestäni joku sanoi...
  7. A

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Täällähän on vipinää :) SatuSofia. Plussa se on haamukin, joten onnea! Itsekään en saanut mitään vahvaa viivaa koskaan, sillä lopetin testauksen kahteen haamuun. Haaveita. Onnea, varmasti ihanaa! Lumettomalle plussatuulia myös. Kiitos kommentista, kyllä oli kiva nähdä tosiaan se syke...
  8. A

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Hei kaikki, pitkästä aikaa tulen moikkaamaan. Kiitos onnitteluista Nuppu ja Cava! Tsempitykset kovasti SatuSofia ja Haaveita sekä muut. Testauksesta kommentti, että kyllä on tullut fiba todnäköisesti SatuSofia siinä testipäivässä ja itselleni oli ohjeistettu HCG PP12:ksi, mutta kävin vasta...
  9. A

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Heips! Tulenpa pikaisesti kieltämättä vähän huvittuneena huikkaamaan, että kiitos vain huolestuneisuudestanne, mutta minun ei tarvitse kääntyä neuvolan puoleen tuon Floradixin osalta. Olen käyttänyt sitä odottaessani jokaista lastani -joita kolme kpl - jo alkuraskaudessa sekä ennen raskautta ja...
  10. A

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Tervehdys kanssapalstailijat! Hillevi, Haaveita ja Amv: lämpimät kiitokset onnitteluista! Ihan muikeena täällä ollaan. Satusofia ja Haaveita: tsempitykset ultriin. Toivotaan, että tulokset odotetut! On nuo jänniä aikoja. Myös tämä koko ”matka” on mielestäni niin jännittävä kaikkine...
  11. A

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Kiitos onnitteluista SatuSofia, Minni ja Katheriina! Epäuskoiset on tunnelmat, niin jännää on tämä alkuvaiheessa, kun mitään "todisteita" ei ole paitsi nuo testitulokset ja omat vähäiset oireet. Mutta tosi mukavalta tuntuu. Nyt vaan pitää yrittää pitää mieli positiivisena ja koittaa unohtaa...
  12. A

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Hei kaikki! Kiitos Lumeton ja Minni .. Kylllä se vain plussaa näyttää pukkaavan jo parin testin verran :) Päänsärkyä ollut muutamana päivänä ja muutamana taas aivan loisto-olo. Onnea AMV! Hyvä Typyliini, että tilanne tasoittunut, minullekin tuli tuo sama heti mieleen kuin muille, kun...
  13. A

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Kiitos tsempityksistä Haaveita, Typyliini ja SatuSofia! SatuSofia, huomasinkin itse, että juuri ulkoilma tekee hyvää nyt ja olen viihtynyt pihatöissä jälleen pitkän tauon jälkeen. Ihanaa, kun tälle viikollle luvattu kauniita päiviä ja nytkin näyttää aurinko alkavan paistella. Musiikkia ei...
  14. A

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Satusofia, kiitos kysymästä! Aika tuore tapaus olen, mutta kun katsoin ketjua taaksepäin, niin jo ennen Minniä kävin. Kaikki meni lopulta hyvin ja jopa niin vauhdikkaasti, ettei meinanneet kaikki tarvittavat tulokset ehtiä mukaan muutaman viiveen vuoksi, mutta valmistuivat onneksi ajoissa...
  15. A

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Täällä muuten myös yksi piinistelijä ... :attn:
  16. A

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Hillevi, amv ja Katheriina olitte laittaneet minut plussaneeksi ketjun päivityksessä, heh. Ennekö, toivotaan... Mutta Satusofia ainakin näköjään olit lukenut kirjoituksiani, kun muistit tilanteen =) Olokin onneksi jo parantunut ihan vetelimmistä hetkistä, mutta vieläkään en oikein ole...
  17. A

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Cava ja Satusofia, kiitos myötäelämisestä. Piikitys hoidettu, eikä se nyt tosiaan mikään karmaiseva juttu ollut, mutta nyt on kyllä hurja päänsärky, johtuneeko tuosta vai mahdollisesti alkavasta flunssasta, en tiedä. Kiva, että sinullakin Satusofia on jo tietoa tulevasta nyt enemmän, eiköhän...
  18. A

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Haaveita. Tervetuloa takaisin siis. Ihania uutisia sulla! Onnea. Eiköhän se tuosta etene nopeasti. Itse ei oikein voi täysin samaistua, kun ei ole missään jonoissa ollut, vaan ihan omasta päätöksestä on koko asia kiinni. Tokihan tänne saa tulla erilaisilla taustoilla – ja tosi kivakin on kuulla...
  19. A

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Heips taas. SatuSofia. Niitä pillereitä syön noin yhden kierron tämänhetkisen ohjeen mukaan. Oma kierto vaihdellut niin paljon, että vaikea sanoa onko se yli vai alle oman normikierron.. Keskivaiheilla tulee tuo amv:n juuri maitsema lamautuspiikki, mutta muut lääkkeet alkaa vasta muutama...
  20. A

    Luovutettu munasoluhoito, vol. 2

    Hei kaikki! Kiitos tervetuloatoivotuksista Hillevi, Cava, Nuppu, Satusofia ja muut! Nuppu, kyselit, missä käyn hoidoissa. Olen menossa Tartoon syyskuussa! Aikataulu varmistui sitten lopulta nopeasti, kun sain vain tehtyä muutaman tärkeän päätöksen. Sain jo lääkelistauksenkin ja olen...

Yhteistyössä