Hakutulokset

  1. N

    *** 3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.7 *** <3

    Ja niinhän siinä kävi kuten pelkäsin, eli kuukautiset alkoivat tänään, kuin salama kirkkaalta taivaalta, 3 päivää myöhässä. Aika jännää, et ehdin jo oikeasti luulla, että nyt tärppäsi ja kaikkia oireitakin oli jo "selvästi havaittavissa"... Voihan itkujen itku :-( Seuraavan kerran voidaan...
  2. N

    *** 3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.7 *** <3

    No mä tein sellasen että 6 pv ennen menkkojen alkua voi tietää jos on raskaana. Negaa on näyttänyt vaikka tein menkkojen myöhästymisen jälkeen. Täällä (asun pohjois-amerikassa) on kyllä ollut niin kaameet helteet (liki 40 mittarissa joka päivä), että olen juonut litroittain vettä päivittäin ja...
  3. N

    *** 3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.7 *** <3

    Ronjaliina, mä kanssa epäilen, että se on nyt mielikuvitus joka on mullekin nää oireet kehittänyt. Pari päivää sitten olin vielä ihan "varma" että raskaana olen ja nyt mitä enemmän mietin asiaa niin kaikelle vois löytyä selitys muualtakin. Jos siis oikeen jännättää eikä malta syödäkään kunnolla...
  4. N

    *** 3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.7 *** <3

    Selailin äsken taaksepäin näitä kirjoituksia ja taisi olla Kippi jonka kirjoitukset kolahtivat -- mulla on kanssa aina vaan ollut tunne, etten koskaan tule saamaan lasta. Siis jo teini-iästä asti. Enkä tajua mistä se johtuu... en vaan voi jotenkin uskoa, että minunkin keho pystyisi siihen ja...
  5. N

    *** 3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.7 *** <3

    Mandala: ihan luomusti yritellään toistaiseksi. Mulla on aika erityislääkärille jolla olen käynyt ja joka määräsi HSG-tutkimukseen sekä verikokeisiin, ja jos en nyt ole raskaana niin kuulemma clomed olisi seuraava askel. Huolettaa vaan, kun olen lukenut monesta lähteestä että sillä voi olla...
  6. N

    *** 3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.7 *** <3

    Jos Mandala haluat (tai joku muu) lisätä minut teidän hienoon "pinoon", niin yrityskertoja väittäisin olevan 5.
  7. N

    *** 3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.7 *** <3

    No niin, 3. kerta toden sanoo, jos nyt vaikka olisin vihdoin oikeessa ketjussa... Ehdin jo laittaa viestini mm. "Äidiksi yli 30-v", mut eipä mennä asioiden edellee.... vauva vasta toiveissa :D Heippa! Empä tiedä hävisikö aikaisempi viestini bittien avaruuteen... Kuitenkin, täällä siis...
  8. N

    Äidiksi ensikertaa 30+

    Ohoh, ja taas tais mennä väärään ketjuun mun eka viesti... Tää on oikeen ketjuviidakko! :confused:
  9. N

    Äidiksi ensikertaa 30+

    Heippa! Empä tiedä hävisikö aikaisempi viestini bittien avaruuteen... Kuitenkin, täällä siis yksi 34 v vauvatoiveissa. Yritystä n. vuosi takana (vähäisin yrityskerroin, koska mieheni on työssä joka vie hänet moneksi kuukaudeksi kerrallaan pois kotoa), ja viimeisin yritys oli tässä kuussa...

Yhteistyössä