Hakutulokset

  1. N

    Raskauden keskeytys sikiöpoikkeavuuksien vuoksi rv 15-20

    Toivottavasti voit Indico hyvin ja kaikki meni niin helposti kuin vain voi. Itse en kuulu kirkkoon enkä ole uskossa, mutta jutteleminen sairaalapastorin kanssa oli hyvä juttu. Hän ei todellakaan puhunut uskosta mitään, vaan kertoi esim. hautausmahdollisuuksista. Puhuimme pitkään myös...
  2. N

    keskenmeno viikoilla 17+6, lapsivettä tihkui ja ei otettu päivystyksestä seurantaan......

    Pahoittelut keskenmenosta. Sain itse keskenmenon, kun viikkoja oli n.2 vähemmän kuin sinulla. Pääsin kyllä heti naistentautien polille, kun kerroin lapsivettä lorahtelevan. Mutta siinä vaiheessa kaikki oli jo myöhäistä. Tilanne olisi pitänyt tarkistaa siinä vaiheessa, kun verta alkoi...
  3. N

    Ahdistava äitiys

    Kiitos kun jaoitte kokemuksenne! Tunnistin itseni tekstistä, oikein häkellyin. Esikoinen, jonka kanssa koin ahdistuneisuutta vauva-aikana, on nyt jo leikki-ikäinen ja uusi raskaus olisi todella toivottu. Silti tunteeni ovat edelleen ristiriitaiset, pelkään sitä vauva-aikaa ja ahdistuneisuutta...
  4. N

    Cerclage-tukilangat

    Nostan tätä ketjua, koska aihe kiinnostaa itseänikin. Sonskulle :hug:
  5. N

    Keskenmeno kohdunkaulan ongelmien/konisaation vuoksi?

    Kiitos Sonsku kun jaksoit vastata! Minulle ei luvattu mitään alkuraskauden kontrollia naistentautien/äityspolilla. Saan lähetteen sinne neuvolasta vasta np-ultran aikoihin. Se vähän huolettaa ja mietinkin pitäisikö vaatia esim. alkuraskauden ultra. Toivon todella, että raskautesi menee...
  6. N

    Lääkkeellinen tyhjennys epäonnistui -> kaavinta

    Pahoittelut keskenmenosta ja tyhjennyksen pitkittymisestä. Toivottavasti tosiaan saat hyviä uutisia jälkitarkastuksessa! Minulla lääkkeellinen tyhjennys onnistui hyvin, vaikka viikkoja oli jo 15+. Verta vuosin myös todella paljon ja jouduin parin viikon rautakuurille. Itse en pyytäisi...
  7. N

    Älä äiti itke

    Kyynel tuli silmään lukiessani kokemuksestasi Sonsku. Se liippaa niin läheltä omaani. Kohdunkaulani petti viikolla 15+. Kalvopussi oli jo pullahtanut ulos ja lapsivettä tihkui, vauva ei ollut enää pelastettavissa. Minuakin kiinnostaa mistä kohdunkaulan heikkous sinulla johtuu ja onko sinulle...
  8. N

    Synnytys ja peräruiske

    Samoin meni minulla, luonto hoiti asian. Ensin meni vedet, sitten meni vatsa kuralle ja suoli tyhjeni, sitten alkoivat supistukset. Kaikki tämä tunnin sisällä ja ihan kotosalla. Jorvissa ei muistaakseni edes tarjottu tai puhuttu koko asiasta eikä se tullut mieleenikään niissä kivuissa...
  9. N

    Keskenmeno kohdunkaulan ongelmien/konisaation vuoksi?

    Löytyykö kohtalotovereita muista, joilla on mennyt raskaus kesken kohdunkaulan heikkouden takia? Itselläni kohdunkaula petti raskausviikolla 15. Muuta syytä keskenmenolle ei löydetty. Seuraavaan raskauteen luvattiin kohdunkaulaa tukemaan tukilangat. Silti arvelluttaa ja pelottaa uusi raskaus...

Yhteistyössä